Bekijk originele versie : Verdonk besmeurd met tomatenketchup
Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie is woensdagmiddag in Amsterdam door demonstranten besmeurd met tomatenketchup. Dat gebeurde toen zij het Bijbels Museum binnen wilde stappen om de opening van een tentoonstelling bij te wonen.
De minister gaat aangifte doen bij de politie. Twee vrouwen zijn aangehouden voor belemmering en belediging, aldus de politie. Het is nog niet duidelijk welke motieven de actievoerders hadden en of zij van een organisatie zijn.
Cameraploeg
De demonstranten zouden zich aanvankelijk hebben voorgedaan als leden van een cameraploeg maar toen ze dichterbij kwamen gooiden ze met ketchup. De bewaking kon niet voorkomen dat de bewindsvrouw werd geraakt. De verdachten werden ter plekke in de kraag gevat.
Hoewel zij aangedaan was door de actie, heeft Verdonk toch haar speech gehouden, zei haar woordvoerster.
Taartincident
LPF-fractieleider Herben vindt dat de politie en het Openbaar Ministerie het incident met Verdonk goed moeten onderzoeken. "Ik reken erop dat justitie hiermee zorgvuldiger omgaat dan destijds met het taartincident met Pim Fortuyn. Het begon toen ook met een vrij onschuldige actie."
Herben heeft hier een "onprettig gevoel" bij en wil weten of er banden bestaan tussen de nu opgepakte actievoerders en bepaalde organisaties. "Ze kunnen uit dezelfde kring komen als de taartgooiers."
goed voor der :D boontje komt om zijn loontje :hihi:
Origineel gepost door minga
goed voor der :D boontje komt om zijn loontje :hihi:
Nou, hahaha en hihihi, en wat denk je dat ze bereikt hebben nu????
Origineel gepost door Deliana
Nou, hahaha en hihihi, en wat denk je dat ze bereikt hebben nu????
Je las toch dat ze ontdaan was..
Niet zo ontdaan als een kind dat opeens wakker wordt in een ander land maar goed..
Hoogervorst
17-06-2004, 00:57
Origineel gepost door CitriC
Je las toch dat ze ontdaan was..
Niet zo ontdaan als een kind dat opeens wakker wordt in een ander land maar goed..
Eerst ketchup, dan een kogel, en dan nog meer haat tegen buitenlanders en linkse activisteiten. Way to go!
NoisySilence
17-06-2004, 01:09
Origineel gepost door Hoogervorst
Eerst ketchup, dan een kogel, en dan nog meer haat tegen buitenlanders en linkse activisteiten. Way to go!
Leer eens in het vervolg niet te spreken van buitenlanders maar minstens van allochtone Nederlanders. Klinkt zo akelig, niet?. En what the fak hebben allochtone Nederlanders hiermee te maken?, zij zijn niet degenen die P. Fortuyn een kogel door zijn lichaam joegen en ook geen ketchup verspilde aan die bleekscheet kaaskopin... oeps, bedoeluh onze autochtone Nederlandse minister Verdonk :D
Way to fak yourself!.
Hoogervorst
17-06-2004, 01:35
Origineel gepost door NoisySilence
Leer eens in het vervolg niet te spreken van buitenlanders maar minstens van allochtone Nederlanders. Klinkt zo akelig, niet?. En what the fak hebben allochtone Nederlanders hiermee te maken?, zij zijn niet degenen die P. Fortuyn een kogel door zijn lichaam joegen en ook geen ketchup verspilde aan die bleekscheet kaaskopin... oeps, bedoeluh onze autochtone Nederlandse minister Verdonk :D
Way to fak yourself!.
Ja, allochtonen dan. Maar ik bedoel te zeggen dat een actie tegen haar vooral geen voordelen heeft.
NoisySilence
17-06-2004, 01:49
Origineel gepost door Hoogervorst
Ja, allochtonen dan. Maar ik bedoel te zeggen dat een actie tegen haar vooral geen voordelen heeft.
Dat kan je gerust ook zeggen van haar acties. Daarom bestaat er ook een rechts en een links, toch?. Of gebruikt rechts dit soort acties om de allochtonen op een 'legitieme' wijze de kop in te drukken?. Linkse partijen fungeren voor mijn gevoel als katalysator, terwijl de allochtonen bijna niets aan hen hebben.
NoisySilence
17-06-2004, 02:10
Origineel gepost door dot_nl
Lol .. Jij bent wat ze noemen "de keutel die de kont verwijt dat hij bruin ziet". Haha, wil je iemand hier vertellen hoe ze met waardigheid mensen aanspreken??
Dat recht heb jij jezelf ontnomen ;)
Mag je een ander vertellen als je zelf met respect over Nederlanders en Medelanders spreekt..
Ja, dat heb jij als bleekscheet kaaskop goed begrepen. Ik heb dat recht op marokko.kl, en jij en die bleekscheet kaaskopbroeder van je niet.
Wat nu?
Hang jezelf maar op. :D
:lol: word onze noisySilence jullie een beetje teveel? :D
mooie argumenten Silence....wat ik niet begrijp dat ze het direct naar de "BUITENLANDERS" afschuiven terwijl het niet eens een buitenlander was maar een NEderlandse dame , 2 zelfs...en die kogel...ook van een Nederlands iemand....wij zijn allemaal Nederlanders maar toch kom je op een BUITENLANDERS site........En lees je BuItenlandrs Topic....maar alsnog geef je EEN NEderlands....neagetief Antwoord Richting de BUITENLANDERS>....Klopt dit?....als je GOED nadenkt NIET!.......
Dit is echt niet grappig jongens. Minga, vind jij het niet zorgelijk dat de journalisten (wederom) geen poot uitstaken? Natuurlijk wordt er gezegd dat dit met buitenlanders te maken heeft. Da's toch logisch! Verdonk komt in opspraak om haar uitzettingsbeleid (waar de hele regering achter staat EN DUS MEER DAN HALF NEDERLAND) en dit is ook de reden dat die idioten met ketchup gaan smijten. In een democratie heb je zoiets maar te accepteren. Je hebt demonstratierechten, hoewel die extreem-rechts regelmatig ontzegd worden. Je hebt geen besmeur-met-ketchup-rechten om je ongenoegen kenbaar te maken. De stap van een fles naar een Glock is minder groot dan hij wordt voorgespiegeld door Job Frieszo.
...hmmm ik denk het niet zo ver gaat het niet....ik ga liever voor een ak47
http://www.skalar.org/ak-47.jpg
Tsja... Niet voor niks het terroristenwapen bij uitstek.
nathalie2
17-06-2004, 10:22
Waar het in een democratie om gaat is dat je open staat voor elkaar en elkaars afwijkende meningen accepteert. Dat is 1 van de grootste vrijheden die je je voor kunt stellen (als je het hier niet mee eens bent neem dan maar eens een kijkje op www.hrw.org).
Het is ieder zijn goed recht om het niet met Verdonk of wie dan ook oneens te zijn. Niemand heeft echter het recht om zijn mening te uiten via ketchup/taarten/kogels. Als je dat wel vindt kun je beter in een ander land gaan wonen (kies een leuke uit op www.hrw.org).
Overigens is de haat jegens Verdonk maar bij een klein deel van het volk aanwezig. Als alle allochtonen/medenederlanders tegen waren en hun stem hadden laten horen had dit kabinet er heel anders uit gezien. Bovendien blijkt dat er ook in de wijk (een volksbuurt in Den Haag) veel allochtone mensen zijn die achter het kabinet en dus Verdonk staan.
Origineel gepost door NoisySilence
Way to fak yourself!.
Zooo dan..In your face..ik vind je echt mega goed..Ben nu echt een fan je :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.