Bekijk originele versie : Belastingdienst
Goldmember1
22-12-2009, 18:42
Salam heb een vraagje;
Vorig jaar heb ik voor het eerst belastingteruggaaf formulier (weet even niet de exacte benaming) ingevuld en toegestuurd. Moet ik dit nu elk jaar doen, heb namelijk geen formulieren ontvangen, wat vorig jaar wel zo was.
als je wat terug krijgt zou ik zelf een formulier aanvragen
Goldmember1
22-12-2009, 18:55
heb geen idee of ik wat terug krijg, maar ik hoorde laatst dat je elk jaar een formulier vd belasting moet invullen anders krijg je een boete.. zegt dit je iets?
Ja, als je 1x de aangifte hebt ingevuld. Ben je verplicht het iedere jaar in te vullen.
Het is ook zo dat je de aangifte zelf moet bestellen. Dit kan telefonisch of via het internet. Als je dat niet doet, dan kan je inderdaad een boete opgelegd worden.
Goldmember1
22-12-2009, 19:49
Ja, als je 1x de aangifte hebt ingevuld. Ben je verplicht het iedere jaar in te vullen.
Het is ook zo dat je de aangifte zelf moet bestellen. Dit kan telefonisch of via het internet. Als je dat niet doet, dan kan je inderdaad een boete opgelegd worden.
ok choukran :kus:
HmedsDaughter
22-12-2009, 20:42
Je kan het ook op een belastingkantoor laten doen. Neem al je papieren mee en het wordt daar gedaan. Wel eerst bellen en een afspraak maken.
Succes.
Goldmember1
22-12-2009, 22:30
ok choukran
Pure_Beauty
22-12-2009, 22:58
ik vraag nooit wat aan. download het programma op hun site, regel een digid, alle papieren (jaaropgaven etc) bij de hand en je kunt het zo opsturen.
ja idd dat is t makkelijkst
en als t goed is staan jouw gegevens al bij hun omdat je eerder aangifte hebt gedaan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.