Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de leraar is homo

Pagina's : [1] 2 3

gertje
26-11-2002, 16:14

zou jij naar een school willen waarvan je weet dat er leraren zijn die homo zijn? of pot? wat zeggen jouw ouders daarvan

jimpie
26-11-2002, 16:17
Origineel gepost door gertje zou jij naar een school willen waarvan je weet dat er leraren zijn die homo zijn? of pot? wat zeggen jouw ouders daarvan Ik had veel homosexuele docenten op school...heb nooit last van ze gehad....dus ja wat moeten mijn ouders daar van zeggen... Je komt ze overal tegen trouwens ..op straat op het werk...ik ga me er niet voor verstoppen..

tonk
26-11-2002, 16:46
De meeste Nederlanders drinken alcohol. Ook haram volgens de islam. Dus volgende vraag: Zou jij naar een school willen waarvan je weet dat er leraren zijn die alcohol drinken? En zo kan ik er nog wel meer bedenken.

Morgaine
26-11-2002, 17:08
Een leraar wordt verondersteld onderricht te geven, de leerlingen iets bij te brengen. Wat die leraar in z'n vrije tijd doet, is helemaal niet relevant. Beter een homosexuele leraar die de leerstof goed over weet te brengen, die interesse heeft in z'n vak, niet 100 jaar dezelfde cursus geeft, ingaat op vragen van de leerlingen ... dan een heterosexuele leraar die het omgekeerde doet. Morgaine

saloua_85
26-11-2002, 17:21

ik heb ook docent die homo is en er is echt geen verschil hoe een homo leraar les geeft en een hetro leraar , dus waarom zou ik niet naar die school gaan ,(en het is echt niet zo dat die leraar je gaat beinvloeden, en dat jij ook homo gaat worden :confused: :confused: als je dat bedoelt ) :p

Morgaine
26-11-2002, 18:20
Origineel gepost door zin el khatar mijn leraar is een homo en morgaine een **** Als je er spaties tussen zet of puntjes, komt je woord misschien door :D

tonk
26-11-2002, 18:51
Inderdaad wat boeit het nou. Maar wat ik me wel afvraag: Stel iemand solliciteert voor een baan op een islamitische school en die persoon is homo/lesbo. Accepteert die school dat dan?

gertje
26-11-2002, 20:03
Origineel gepost door karima_lal Inderdaad wat boeit het nou. Maar wat ik me wel afvraag: Stel iemand solliciteert voor een baan op een islamitische school en die persoon is homo/lesbo. Accepteert die school dat dan? Als zij dat zelf niet zeggen is er niets aan de hand, want het mag wel dat zijn als zij het maar niet praktiseren. Alleen een imam (el moumni) in nederland stelde dat homofilie een besmetelijk ziekte is? De rechtbank stelde dat het een religiuese overtuiging is en dan mag je dat zeggen zonder dat er discriminatie aanwezig is. Wel wat eigenaardig, dat standpunt. Als een werkgever dat zegt krijgt die WEL straf.

saleheim2
26-11-2002, 20:16
Origineel gepost door achmad el moumni heeft gewaarschuwd: pas op voor besmetting dus met mondkappie op naar school en uit school ontsmetten, dan moet het geen probleem wezen :D Maar wie neemt El Moumni serieus? :D

Morgaine
26-11-2002, 20:26
Origineel gepost door Mustapha AA eens met jou ik kom voor les en niet voor sociale contacten Inderdaad.... je hoeft tenslotte niet met de leraar onder de douche :D

Morgaine
26-11-2002, 21:09
Origineel gepost door achmad ik, ik vind homosexualiteit een gevaar voor de maatschapij. Voor welke maatschappij precies? Morgaine

gertje
26-11-2002, 21:45
Origineel gepost door achmad ik, ik vind homosexualiteit een gevaar voor de maatschapij. leg eens uit wat dat dan voor een gevaar is, voor de maatschappij? Ik snap dat niet, en vele andere ook niet zo te merken.

Zelfkritiek
27-11-2002, 01:36
Origineel gepost door achmad allah heeft het verboden en dat is genoeg om homosexualiteit te veroordelen Jij hebt helemaal niets te veroordelen! Als Allah het slecht vindt, dan is hij toch wel zelf in staat die beoordeling te maken in het hiernamaals? Daar heb jij helemaal niets mee te maken, of vertrouw je Allah niet in zijn oordeel? Laat het oordelen over anderen nu maar lekker aan ons aller vader over, okee??

Junkie
27-11-2002, 02:05
Laat ik vooropstellen dat ik niet per definitie een hekel heb aan homo's. Wel aan homo's die het er duimendik bovenop leggen dat ze homo zijn, en overdreven nichterig gedrag vertonen. Net als aan die ze3ma moslims die allemaal opeens zo pro-Bin laden en Saddam zijn. Ik heb gewoon een hekel aan lieden die zich nadrukkelijk en geforceerd trachten zich te manifesteren.

Zelfkritiek
27-11-2002, 09:21

Origineel gepost door achmad allah is mijn vader niet, allah is mijn god! wat allah verbied, veroordeel ik, moge allah mij vergeven als ik het bij het verkeerde eind heb. zelfkritiek, je mag zeggen wat je wilt, daar heb je recht op maar ga mij niet vertellen wat ik moet doen en-of laten. allah is de beste rechter, dat is correct maar als moslim behoor je standvastig te wezen en niet terug te schrikken slechte dingen te veroordelen en diegene die zich schuldig daaraan maken te vermanen, diegene die zich laten vermanen behoren tot de oprechten. welnu, ik zie nu hoe jij bent en we zullen elkaar zeker nog tegen komen hierzo. graag had ik je nog de salaam gegeven, maar helaas kerel, jij zegt dat allah de aller vader is, jij bent geen moslim. (moge allah mij vergeven als ik mij hier niet correct heb uitgelaten) Nogmaals, jij hebt helemaal niemand te veroordelen in dit land! Zeker geen mensen die jou geen meter in de weg lopen! Homosexualiteit is hier inmiddels nagenoeg volledig geaccepteerd, dus wen er maar aan, zou ik zeggen... Als ik jou op straat een homo zou zien 'vermanen', dan zou ik op mijn beurt jou wijzen op jouw gedrag! Zou jij toch ook doen wanneer iemand op straat een moslim beledigt om zijn geloof? Dat is net zo goed discriminatie! Dus mannetje... Laat het oordelen nou maar lekker over aan Allah en probeer je gewoon aan te passen aan de geldende normen in dit land. Of denk je soms dat jij in staat bent de wetten van Nederland aan te passen en homosexualiteit te verbieden? Terug naar de Middeleeuwen? Dacht het niet...

Pagina's : [1] 2 3