Bekijk originele versie : tfoee ik wil niemand meer vertrouwen
alhoceimachaima
16-06-2004, 20:10
Ik wil niemand meer vertrouwen maar dan ook niemand maar lukt me gewoon niet :verdriet: soms verraad ik mezelf gewoon 1 2 3 ik ben een persoon die alles recht in het gezicht ziet:verdriet: oke heb menense pijn gedaan ik wil at het stop tfoee safi ik ben het zat:tranen: :(
OujDa_LaDy
16-06-2004, 20:11
Schat Just Remeber Als Je In Probleem Zit Ofzo Ik Zal Er Zijn..:blauwkus:
miss_chaimae
16-06-2004, 20:12
Origineel gepost door alhoceimachaima
Ik wil niemand meer vertrouwen maar dan ook niemand maar lukt me gewoon niet :verdriet: soms verraad ik mezelf gewoon 1 2 3 ik ben een persoon die alles recht in het gezicht ziet:verdriet: oke heb menense pijn gedaan ik wil at het stop tfoee safi ik ben het zat:tranen: :(
sssssst niet zo prate..you can trust me..:(
alhoceimachaima
16-06-2004, 20:13
ik weet maar:tranen: dankjewel maar ben depri heb me zelf verraden me vriendin is boos op me terwijl het vanochte so goed ging:verdriet:
miss_chaimae
16-06-2004, 20:31
ik weet maar:tranen: dankjewel maar ben depri heb me zelf verraden me vriendin is boos op me terwijl het vanochte so goed ging:verdriet:
Ach lieverd..zoals ik al zei..het komt wel goed insha allah..:blauwkus:
Crazywomen
16-06-2004, 20:34
ja inchallah komt alles wel goed...
SweetTunsia
16-06-2004, 20:47
je moet ook niemand meer vertrouwen de enige op wie je kan vertrouwen zijn je ouders en allah
Marrakchia_86
16-06-2004, 21:02
Lieve meid toch...
... ik begrijp wat je bedoeld. Je bent net als ik, je bent rechtstreeks, als je iets vind zeg je dat face to face. Maar dat is juist een goede karakter-eigenschap vind ik dan, beter dan dat schijnheilige gedoe...
En meid vertrouwen moet je opbouwen, dat is er niet zo 1 2 3.... je moet er de tijd voor nemen.
En ik lees dat je mensen pijn doet doordat je zo rechtstreeks bent, nou meid dan wil ik je alleen zeggen dat je wel rechtstreeks kan zijn, maar dan moet je het gewoon op een andere manier over brengen, je moet he zo over brengen dat het niet hard aankomt bij mensen, zo doe je ze ook geen pijn met je woorden....
Meid succes... Liefs Marrakchia! :zwaai:
girly_nice
16-06-2004, 21:08
[QUOTE]Origineel gepost door alhoceimachaima
Ik wil niemand meer vertrouwen maar dan ook niemand maar lukt me gewoon niet :verdriet: soms verraad ik mezelf gewoon 1 2 3 ik ben een persoon die alles recht in het gezicht ziet:verdriet: oke heb menense pijn gedaan ik wil at het stop tfoee safi ik ben het zat:tranen: :( [/Q
:verdriet:wat is er dan meid wat hb je tegn der gesegt..?
(p.s mij kan je wel vertrrouwen.. :) ;) )
bOusSa mii a.k.a mocrogurl 4evééééh...ikik grrgg jju
Missy_Cheima
16-06-2004, 21:26
Oh wat een toestand allemaal! :)
alhoceimachaima
16-06-2004, 21:49
ik weet dankje wel Marrakchia_86 SweetTunsia
Crazywomen
girly_nice
en de rest insallah allah swt kan ikv ertrouwen :) me ouders jah met zulke problemen ga je niet naar je ouders insallah kotm alles goed hoop et teminste
shorty85
16-06-2004, 22:11
Maar natuurlijk moet je niemand vertrouwen!!!!!!!!!!!!!!
je moet jezelf niet eens vertrouwen.
de enigste zekerheid is de onzekerheid!!!
alhoceimachaima
17-06-2004, 14:08
ach jah allah swt weet wat hijmet ons doet
Hier is mijn mobiel nr 0612146001
ik vertrouw jullie allemaal ... :p
Habibinur
17-06-2004, 17:54
ja die right to your face acties daar heb ik ook ernstige last van. Ben er niet trots op maar ik ben wel eerlijk. Als mensen echt om je geven accepteren ze wel dat je zo bent, hebben ze bij mij ook gedaan gelukkig!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.