Bekijk originele versie : Investeren in Marokko
riffi_zuid
21-12-2009, 21:12
Salam allemaal
Is hier iemand die ervaring heb met investeren in Marokko of die me wat meer kan over vertellen ik heb namelijk wat gespaard en wil wat gaan doen met geld in Marokko hele tijd op je geld slapen is ook niks doe wie raadt me wat aan Alsjeblieft plaats geen onzin dingen
Of zijn hier mensen die pas hebben geïnvesteerd en wat tips of informatie hier over kan vertellen.
Hoe heb je het aangepakt en wie heeft je geholpen.
Hoeveel heb je geïnvesteerd?
Soekaran
riffi_zuid
21-12-2009, 21:32
UPA kom op mensen
ik zou eens naar tanger gaan en de projecten bekijken mischien een nieuwbouwappartementje de prijzen stijgen normaal altijd.
WilD_Magreb
22-12-2009, 00:20
nee ik zou investeren in een unieke CONCEPT!!
Investment in huizen wil niet altijd wat zeggen. De huizenmarkt kent een piek/dal moment) op dit moment leven wij in een dal..
kijk maar naar de financiele crisis
kijk maar naar dubai (investments)
Kijk maar naar de daling van de waarde van een huis
ga zo maar door.
Succes = een keuze ;)
riffi_zuid
22-12-2009, 00:29
ik zat meer aan Agadir te denken zou dat een goeie investering zijn in nieuwbouw projecten he?
MOisBACK
22-12-2009, 01:46
Koop een stuk grond voor jezelf.
ik zat meer aan Agadir te denken zou dat een goeie investering zijn in nieuwbouw projecten he?
agadir is een goede keus.. als je daar een huisje hebt kun je het ook makkelijk verhuren aan toeristen
zeg maar van april tot sept dat is 26 weken voor gemiddeld 400 per week
zeg maar dat je voor 70 % volgeboekt word, wat makkelijk haalbaar is
is toch 7280 euro extra
kijk hier naar voorbeelden
http://www.homelidays.nl/NL-Vakantiewoningen/110_Search/SearchList.asp?MODEAFFICHAGE=NONE&TYPE=&NBPERSONNES=&ADR_PAYS=MA&ADR_LOCALISATION=-&noregion=Niet+beschikbaar&IDX_LOCALISATION=0&DESTINATION=&JOURDEBUT=&MOISANNEEDEBUT=&JOURFIN=&MOISANNEEFIN=&PK=
riffi_zuid
22-12-2009, 13:44
agadir is een goede keus.. als je daar een huisje hebt kun je het ook makkelijk verhuren aan toeristen
zeg maar van april tot sept dat is 26 weken voor gemiddeld 400 per week
zeg maar dat je voor 70 % volgeboekt word, wat makkelijk haalbaar is
is toch 7280 euro extra
kijk hier naar voorbeelden
http://www.homelidays.nl/NL-Vakantiewoningen/110_Search/SearchList.asp?MODEAFFICHAGE=NONE&TYPE=&NBPERSONNES=&ADR_PAYS=MA&ADR_LOCALISATION=-&noregion=Niet+beschikbaar&IDX_LOCALISATION=0&DESTINATION=&JOURDEBUT=&MOISANNEEDEBUT=&JOURFIN=&MOISANNEEFIN=&PK=
Daar zat ik al heel lang over te denken Probleem is Ik ken daar niet echt veel mensen is er iemand die mij meer hierover kan vertellen je moet contacten hebben en ik heb dat niet echt me familie vast wel maar ik durf het hun niet te vragen dan denken ze weer van hoe kom je aan zoveel geld....:S je weet hoe Marokkanen zijn. ik wil dat graag doen spreek je trouwens over ervaring of ken je iemand die dat doet laat me wat weten tips of wat dan ook soekaran
riffi_zuid
22-12-2009, 13:45
Koop een stuk grond voor jezelf.
Ken je contacten?
riffi_zuid
22-12-2009, 18:37
uuuuuuuppppp!!!
investeren in grond is t beter dan een huis, denk ik. huis ben je ook kosten aan onderhoud kwijt etc.. grond niet je laat t op jouw naam zetten en na een paar maanden is het alweer en stuk meer waard, na een paar jaar kan je t verkopen met winst
HmedsDaughter
22-12-2009, 20:39
Volgens mijn oom, die in Agadir woont, is het een goed idee om je geld daarin te beleggen. Agadir is namelijk een toeristische stad en veel mensen komen er op af. Een vriend van mijn oom heeft daar appartementen staan die hij aan mensen verhuurt. Het gaat erg goed. Maar laat je wel eerst goed informeren. Laat je anders door vastgoedhouders informeren. Zij zullen je ook heel wat kunnen vertellen.
riffi_zuid
24-12-2009, 14:16
kom op mensen:(
k heb een hele mooi stuk grond gekocht in Tanger met 2 uitzichten 80 m bij huizen er is elctriciteit water 50 meter van je is een school en ongeveer 200 meter lopen heb je grote weg
vraagprijs is 27 miljoen
goeie investering als je geduld hebt ongeveer 3 jaar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.