Bekijk originele versie : verkrachting
een tijdje terug om precies te zijn 8 maanden terug. Bleef der een vriendin van mij eten en had haar rond 10 uur naar het station gebracht omdat ze terug moest naar Diemen waar ze woont ik heb gewacht tot ze de trein inzat en ging toen weg.Toen ik terug naar huis liep kwam ik 3 nederlanders tegen endie begonenn te schelen en die zeiden van *** buitenlander enz.. ik kon daar niet tegen en begon terugte schelden.
Toen was het raak ze pakten me en sleurden me de bosjes inik begon te schreeuwen maar niemand die je hoort na 5 min. kon ik geen woord meer uitbrengen het was net alsof ik verdoofd was. ze gingen om ste beurt. Rond kwart voor 11 liep ik terug naar huis en ging meteen onder de douche staan k voelde me vies. Ik heb me ouders hier over niet verteld. Maar ik heb het met een vriendin en de moeder over gehad en had veel steun van hun gehad. ik was 2 weken niet naar buiten geweest en als me ouders vroegen waarom ga je niet naare school, zei ik dat ik ziek was. nu na 8 maanden durf ik het aan iemand anders te vertellen. maar wat moet ik me ouders vertellen. het beste is gewoon dat ik niks tegen me ouders zeg. Maar later als ik trouw dan ben ik ontmaagd en dan zal die man van me zeggen dese **** is al ontmaagd want ik weet hoe de reacties van de marokaanse jongens is als een marokaanse meisje al ontmaagd is....
Vertel me a.u.b. wat ik moet doen. ik ben nog een jong meisje van 15 en me leven is al naar de klote......... :huil2:.
steenbokje
26-11-2002, 15:24
Lieve meid,
ik weet eigelijk niet zo goed hoe ik moet beginnen. maar ik wil echt met alles helpen dat meen ik diep uit mijn hart.
Hoe is je contact met jouw ouders???
hallo meryam, wallah ik zweer het ik voel echt met je mee
ook al ben ik man
als ik die jongens ooit zou zien dan zou ik ze echt neersteken
ofzo maar allah zal hun zeker straffen
jij kan er niets aan doen, allah zal je helpen insjallah
sallaam aleikum,
malik
berbertje00
26-11-2002, 15:31
Origineel gepost door meryem112
een tijdje terug om precies te zijn 8 maanden terug. Bleef der een vriendin van mij eten en had haar rond 10 uur naar het station gebracht omdat ze terug moest naar Diemen waar ze woont ik heb gewacht tot ze de trein inzat en ging toen weg.Toen ik terug naar huis liep kwam ik 3 nederlanders tegen endie begonenn te schelen en die zeiden van *** buitenlander enz.. ik kon daar niet tegen en begon terugte schelden.
Toen was het raak ze pakten me en sleurden me de bosjes inik begon te schreeuwen maar niemand die je hoort na 5 min. kon ik geen woord meer uitbrengen het was net alsof ik verdoofd was. ze gingen om ste beurt. Rond kwart voor 11 liep ik terug naar huis en ging meteen onder de douche staan k voelde me vies. Ik heb me ouders hier over niet verteld. Maar ik heb het met een vriendin en de moeder over gehad en had veel steun van hun gehad. ik was 2 weken niet naar buiten geweest en als me ouders vroegen waarom ga je niet naare school, zei ik dat ik ziek was. nu na 8 maanden durf ik het aan iemand anders te vertellen. maar wat moet ik me ouders vertellen. het beste is gewoon dat ik niks tegen me ouders zeg. Maar later als ik trouw dan ben ik ontmaagd en dan zal die man van me zeggen dese **** is al ontmaagd want ik weet hoe de reacties van de marokaanse jongens is als een marokaanse
meisje al ontmaagd is....
Vertel me a.u.b. wat ik moet doen. ik ben nog een jong meisje van 15 en me leven is al naar de klote......... :huil2:
Wat erg dat je dat moest meemaken, ik heb er geen woorden voor.
Ik zou het wel aan mijn ouders vertellen,
Veel sterkte,als je iemand nodig hebt om er over te praten mail me
soussiasaida
26-11-2002, 15:31
Ik zou wel om hulp gaan vragen, je bent niet alleen op deze wereld. Der zijn veel mensen die jou kunnen en willen helpen maar hiervoor moet je ook openstaan. Wat betreft je ouders... Het lijkt mij echt het moeilijkste wat er is, om aan je ouders te vertellen dat je ontmaagd bent maar misschien dat je iemand anders in de familie hebt die je kan helpen.
Je moet een ding weten, het is niet jouw schuld dat het zover is gekomen, ga jezelf niet verwijten van áls ik niet terug gescholden had dan had ik ..........' want NIEMAND hoort of mag zonder toestemming aan jou zitten!
NaDoR.ZiNa
26-11-2002, 15:35
Ik vind het heel erg voor je wallah maar je moet het je ouders vertellen!! Of vertel het eerst tegen je moeder en dan kan jou moeder het ook altijd vertellen aan je vader of wat dan ook!!! Maar ff wat anders ik wil helemaal geen details weten maar ben je wel naar de dokter geweest om je te testen enzo!! Ewa meid ik wil je niet bang maken ofzo maar dat is het eerste wat ik gedaan zou hebben! Veel sterkte verder
Ik vind wat jou over komen te erg voor woorden...
Je zult hier uitkomen inchallah.....
Praat met mensen met wie je een goede band hebt en inchallah kunnen ze jou ondersteunen als je het je ouders vertelt..
a3oedoe billahi mina chajtani rajjiem allah ie hfedna mel moejriemien...ik kan me zo boos maken op zulke gebeurtenissen...je had niet in je eentje zo laat op straat moeten lopen en terugreageren al helemaal niet maar ik ben hier niet om je te beoordelen het is werkelijk verschrikkelijk wat er is gebeurd...allah zal die jongens straffen inchaillah maar je moet het aan je ouders vertellen meisje...anders ben je straks heel wat kwijt :rolleyes:
Saraatje
27-11-2002, 14:35
Ikzelf zou het mijn ouders niet vertellen, maar dat is iets persoonlijks..
Wel zou ik naar de politie gaan, je kunt dan aangifte doen..
Hopelijk worden die schoften dan gepakt..
Je aanstaande moet je het gewoon vertellen, hij zal er dan voor je zijn..
Heb vertrouwen in Allah, het komt dan zeker goed
Ik vind het heel erg voor je, je bent nog zo jong.
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om hulp te zoeken want ook al denk je nu misschien dat je er alleen wel uitkomt het kan nog heel zwaar worden. Ik heb zelf ook dingen meegemaakt in m'n leven (niet zo erg als wat er met jouw is gebeurt) en alles voor me gehouden en ik sta nu op instorten. Dus laat het alsjeblieft bij jezelf niet zo ver komen!
rafika20
28-11-2002, 18:07
Wallah als ik dit hoor dan lijkt het net of iemand een mes in mijn hart steekt.
Misschien moet je gaan praten met maatschappelijk werk, zij kunnen je verder helpen met heel veel dingen.
Wat betreft je ouders dat is een moeilijk onderwerp. Hoe moet je dat overbrengen? Zullen ze begrip en medelijden tonen of gaan ze tekeer tegen je? Wallah het is een moeilijke situatie waarin je zit, maar insjallah samen met de hulp van allah kom je er wel uit.
Veel sterkte nog.
beslama Rafika
Kolonel_Major
28-11-2002, 18:37
Punt nummer 1: Invoering van de doodstraf voor verkrachters.....!!!!
Punt nummer 2: waarom heb je niet meteen aangifte gedaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dom dom dom, het is erg wat er is gebeurd, maar wat ook erg is, is dat de daders er mee wegkomen !!!!!!!!
Punt nummer 3: Laat je onderzoeken misschien had een van die H-O-E-R-E-N-Z-O-N-E-N wel een of andere ziekte, je weet wat ik bedoel. Ga dus direct naar de dokter of naar hulpverleners.
Het is moeilijk, maar vertrouw op Allah, alles komt goed als je op Hem vertrouwt. Eigenlijk zou je ook je ouders de waarheid moeten vertellen, als ze van je houden dan zullen ze je steunen.
zakia_1984
29-11-2002, 15:22
Origineel gepost door Kolonel_Major
Punt nummer 1: Invoering van de doodstraf voor verkrachters.....!!!!
Punt nummer 2: waarom heb je niet meteen aangifte gedaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dom dom dom, het is erg wat er is gebeurd, maar wat ook erg is, is dat de daders er mee wegkomen !!!!!!!!
Punt nummer 3: Laat je onderzoeken misschien had een van die H-O-E-R-E-N-Z-O-N-E-N wel een of andere ziekte, je weet wat ik bedoel. Ga dus direct naar de dokter of naar hulpverleners.
Het is moeilijk, maar vertrouw op Allah, alles komt goed als je op Hem vertrouwt. Eigenlijk zou je ook je ouders de waarheid moeten vertellen, als ze van je houden dan zullen ze je steunen. ben het met je eens
Laat je gauw onderzoeken alsjeblieft,
thallai
Sabrin16
02-12-2002, 10:14
Salaam alaikom
Ik vind het zo erg voor je en ik leef vreselijk met je mee maar als je je zorgen maakt om je toekomstige man............hoeft niet.
Je hebt de reacties hier gelezen de jongens vinden het net zo erg voor je als de meisjes. Houd moed en vertel het je ouders, je zegt dat ze niet echt streng zijn. Mijn ouders zijn dat ook niet, ik zou ze zoiets dus wel vertellen. Ze houden van je en ze willen het beste voor je. En niet vergeten: het was jouw schuld echt NIET.
Allah mahakka ya ochti.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.