Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Begrijp het niet

Pagina's : [1] 2

Liefe_Roosje
16-06-2004, 17:41

Wat ik niet begrijp JONGENS en MEISJES hebben allebei evenveel recht. De meisje blijft maagd tot haar huwelijk en de jongen ook klaar punt uit. Maar waarom wordt een meisje toch steeds weer altijd omlaag gehaald als ze het al heeft gedaan en de jongen niet. En zo kunnen we ook over relaties beginnen meisje mag het niet maar een jongen wel. Mijn vraag aan jullie wat vinden jullie ervan of anders gezegt hoe denken jullie daarover alvast bedankt :zwaai:

miriammetje
16-06-2004, 17:48
salaam alikoem... het is inderdaad zo dat llah swt ons op een lijn heeft gezet hamdoleilah alleen de man moet wel op de vrouw letten en haar voorzien van allerei benodigheden de vrouw d eman ook trouwens maar op een andere manier... het is zo dat als ene vrouw de weg van allah niet volgt en dus toch aan HARRAM relaties begint etc dat zij al getraft word op aarde en de man niet....het is voor een vrouw vooral als ze marokaans is en moslima is heel moeilijk te trouwen als ze geen maagd is en ze wil een marokaanse jongen...onz emarokaanse jongens zijn BIJNA allemaal zo dat ze een maagd willen ongeacht of ze het zelf zijn..... dus allah swt straft een vrouw al op aarde voor haar onwetend heid en haar overspel een jongen krijgt zijn straf in agera,,,,,wat wel zo is is dat vrouwen die met een niet maagd trouwen(en natuurlijk ook anders om maar dat komt weinig voor) veel hassanet krijgen hamdoleilahh... moge allah ons leiden inshallah!

miriammetje
16-06-2004, 17:51
salaam alikoem lief van je meid!

nouredinne_el
16-06-2004, 18:05
zo is het nou eenmaal ik snap niet waarom jullie meisjes er zo moeilijk over doen pppffffffffffffffffffffffff

Liefe_Roosje
16-06-2004, 18:08

hoe bedoel je zo is het eenmaal ?

IkBenSaliha
16-06-2004, 18:10
Origineel gepost door Liefe_Roosje Wat ik niet begrijp JONGENS en MEISJES hebben allebei evenveel recht. De meisje blijft maagd tot haar huwelijk en de jongen ook klaar punt uit. Maar waarom wordt een meisje toch steeds weer altijd omlaag gehaald als ze het al heeft gedaan en de jongen niet. En zo kunnen we ook over relaties beginnen meisje mag het niet maar een jongen wel. Mijn vraag aan jullie wat vinden jullie ervan of anders gezegt hoe denken jullie daarover alvast bedankt :zwaai: Een man en vrouw is niet gelijk... Maar wel gelijkwaardig. Denk daar maar eens goed over na ;) Maar ja er zijn ook weer mensen die daar misbruik van maken :jammer:

Liefe_Roosje
16-06-2004, 18:12
Ja zo kan je het ook zeggen het is ook duidelijker maar kan gewoon niet vindt ik klaar

tangia21
16-06-2004, 18:24
Origineel gepost door miriammetje salaam alikoem... het is inderdaad zo dat llah swt ons op een lijn heeft gezet hamdoleilah alleen de man moet wel op de vrouw letten en haar voorzien van allerei benodigheden de vrouw d eman ook trouwens maar op een andere manier... het is zo dat als ene vrouw de weg van allah niet volgt en dus toch aan HARRAM relaties begint etc dat zij al getraft word op aarde en de man niet....het is voor een vrouw vooral als ze marokaans is en moslima is heel moeilijk te trouwen als ze geen maagd is en ze wil een marokaanse jongen...onz emarokaanse jongens zijn BIJNA allemaal zo dat ze een maagd willen ongeacht of ze het zelf zijn..... dus allah swt straft een vrouw al op aarde voor haar onwetend heid en haar overspel een jongen krijgt zijn straf in agera,,,,,wat wel zo is is dat vrouwen die met een niet maagd trouwen(en natuurlijk ook anders om maar dat komt weinig voor) veel hassanet krijgen hamdoleilahh... moge allah ons leiden inshallah! wat jij hebt gezegt klopt helemaal niet.niemand mag een haram relatie hebben in de islam en ook mannen niet.En hoe kom je erbij dat vrouwen hier worden gestraft en mannen in agera???iedereen krijgt straffen in de agera en Allah is diegene die vrouwen (en mannen ) straft en niet de menen hier op aarde.En als ze die ontmaagde meisje niet willen (ookal heeft ze spijt) dan is dat allemaal cultuur!!! wij mengen cultuur met geloof en dat is al een grote zonde. en eigenlijk mogen meiden die nog maagd zijn niet trouwen met een ontmaagde man en andersom

CatherinaZjones
16-06-2004, 18:31
inderdaad ze zijn gelijkwaardig maar ze staan niet gelijk.. hun posities zijn niet gelijk.... En tsja.. sommige jongens zijn net zo achterlijk als hun ouders.. denken nee is haram mag niet.. nee HARAM :kwaad: sommige zijn wat dat betreft net hun ouders.. en dan nog zeuren dat hun ouders nog 'ouwe gedachtens' hebben... please hoor.. :rolleyes: Mijn mening... jongen en meisje moeten beide maagd blijven tot hun huwelijk maar ja wie ben ik... En ja je weet wat ze zeggen een jongen die niet halal sex heeft met een meisje maagd of geen maagd.. is het alsof hij 7 moorden heeft gepleegd... Allah A3lem...

CatherinaZjones
16-06-2004, 18:32
Nog wat... 'en deugdige mannen zijn er voor deugdige vrouwen.. en vrome mannen zijn er voor vrome vrouwen' MOHIEM soort zoekt soort

IkBenSaliha
16-06-2004, 18:33
Origineel gepost door CatherinaZjones Nog wat... 'en deugdige mannen zijn er voor deugdige vrouwen.. en vrome mannen zijn er voor vrome vrouwen' MOHIEM soort zoekt soort ALs ze berouw tonen... Dan behoren die mannen en de vrouwen die fitna hebben gepleegd ook bij de deugdige mensen...

Maisam
16-06-2004, 18:35
Origineel gepost door nouredinne_el zo is het nou eenmaal ik snap niet waarom jullie meisjes er zo moeilijk over doen pppffffffffffffffffffffffff Nee, een jongen zal nooit snappen dat een meisje ook heel graag met een man wil trouwen, die maagd blijft tot zijn huwelijk. Het is juist goed om over dit soort dingen te praten. Helaas, blijven maar weinig Marokkaanse jongen maagd tot het huwelijk. :kwaad: Dit is niet iets om trots op te zijn als moslims zijnde. Moge Allah ons vergeven voor al onze slechte zondes, Incha allah. :(

Liefe_Roosje
16-06-2004, 18:42
Erg bedankt voor jullie reacties ben blij dat ik niet de enige bent die er zo over denkt

Liefe_Roosje
16-06-2004, 18:47
of niet

nouredinne_el
16-06-2004, 20:47

blablablabla.........

Pagina's : [1] 2