Bekijk originele versie : danger: abortus!!!
ik heb m'n vriendin zwanger gemaakt en ik weet me geen raad meer.
we deken na over en abortus. we zitten in de problemen als onze families erachter komen zijn we de ***!!
ik zoek mensen die me raad kunnen geven of die een dergelijke situatie hebben meegemaakt!!
kunnen jullie me iets vertellen over abortus, ik hoor dat er de laatste tijd veel marokkaanse meisjes abortus plegen.
p.s: ik gebruik de naam van 187 zodat niemand weet wie ik ben.
dit is dus een vriendendienst van 187!!.
Origineel gepost door 187
we deken na over en abortus. we zitten in de problemen als onze families erachter komen zijn we de ***!!
ik zoek mensen die me raad kunnen geven of die een dergelijke situatie hebben meegemaakt!!
kunnen jullie me iets vertellen over abortus, ik hoor dat er de laatste tijd veel marokkaanse meisjes abortus plegen.
dit is dus een vriendendienst van 187!!
alweer zo'n probleem mensen mensen waar gaat de wereld heen :jammer:
ten eerste de gevolgen had je al laaaaaang voor in moeten zien...:jammer: ik behoud mijn islamitsche preek wel voor me want je weet dondersgoed hoe het zit en het is wat anders dat je me vraagt...*zucht* ik denk dat het het beste is om met haar te trouwen be3da alleen wettelijk je hebt het haram al gepleegd en om dan nog een abortus te doen maak je het alleen nog maar erger...maar aan de andere kant..als het kindje geboren zal worden zonder huwelijk zullen er afschuwelijke dingen gaan gebeuren rondom famillie en kennende gebla...je moet de gevolgen maar inzien :(
Denk niet aan abortus..
De beste advies die ik je kan geven is:
Trouw met haar en laat het kind op de wereld komen...
Origineel gepost door jimpie
Denk niet aan abortus..
De beste advies die ik je kan geven is:
Trouw met haar en laat het kind op de wereld komen...
Meid,
Woellah...ik ben echt trots op je!!! Een ware tabdarst....zo jong...en toch al zo wijs!!!
Dikke zoen,
Ali
he deze jongen is hier voor advies gekomen en niet om de grond in geboord te worden.
deze mensen hebben het al moeilijk genoeg dus grag alleen nuttige reacties!!!
Er is geen betere advies dan met haar te gaan trouwen en spijt te tonen voor de zonde die ze gemaakt hebben..
Origineel gepost door Alabama
Meid,
Woellah...ik ben echt trots op je!!! Een ware tabdarst....zo jong...en toch al zo wijs!!!
Dikke zoen,
Ali
:o
Ik hou ook van jou :p
ze vinden dat ze nog te jong zijn om te trouwen!!
ewa vinden vinden...je kan alles vinden maar in dit geval moet je niet vinden als je een fout maakt moet je ook voor de gevolgen klaarstaan...
somisandkomis
26-11-2002, 15:20
salaam
Dit kan gebeuren al qadr, ik zou in ieder geval geen abortus plegen , want dat is haram, je kunt als je bang bent in het geheim trouwen bij een imam . Laat het kind aub komen, als het het laat weghalen zal je er zeker later spijt van krijgen , je wordt echt op de proef gesteld , je moet nu zeker een goede keuze maken . Stel dat je het kind weghaalt dan is de kans groot dat je later als je kinderen wilt ze niet meer kunt krijgen of je krijgt zieke kinderen of je kinderen worden vermoord of krijgen dodelijke ongelukken. Wees zeer alert bij zulke situaties, je bent jong en je hebt een fout gemaakt , maar deze fout is te herstellen , een moord plegen niet , wat ga je aan ALLAH vertellen op de Dag des oordeels. Ik heb mijn eerste kind gedood uit angst voor mijn ouders. Laat dat kind komen en als je het niet kunt verzorgen sta het ter adoptie af er zijn zat mensen die dolgraag een kind willen en die ze ze niet kunnen krijgen.Laat het kind in leven altublieft ik smeek je , ik ben zelf een zoon kwijtgeraakt en ik weet wat het is om een kind te verliezen , ik weet wat een kind waard kan zijn . Denk aan zijn , haar eerst lach en wanneer ze papa zegt , dat is toch veel meer waard dan alle mensen en werelden bij elkaar. Ik hoop dat ik je een beetje wegwijs heb gemaakt. Moge Allah je leiden en je gelukkig maken als aanstaande vader.
ze vinden dat ze nog te jong zijn om te trouwen!!
Vonden zij zich niet jong om met elkaar de bed in te duiken :confused:
Kom op zeg.........Ze willen weer een grote zonde op hun geweten hebben.... :(
Origineel gepost door jimpie
Vonden zij zich niet jong om met elkaar de bed in te duiken :confused:
Kom op zeg.........Ze willen weer een grote zonde op hun geweten hebben.... :(
ofniet.....sommige zondedoeners bekijken alles maar vanuit hun eigen maatstaven
zin_el_khatar
26-11-2002, 15:22
Geen abortus, of nou veel marokkaanse meisjes dat nou doen of niet dat maakt niet uit. Jullie hebben al een fout gemaakt door met elkaar naar bed te gaan willen jullie nog een fout maken door aortud te plegen?? Je moet gewoon trouwen met haar veel andere keus heb je niet, trouw met haar zorg voor juliie kind. Maar denk niet aan enge dingen als abortus
soussiasaida
26-11-2002, 15:23
dit is dus een vriendendienst van 187!!
Oke ik ga je niet afkraken, want daar heb je niets aan. Maar vind het niet goed te praten. Voor het huwelijk doen is haram maar een abortus plegen is helemaal haram. Trouw met deze meid en laat het kind leven.
Voor dat je het maar haar deed moest je maar nadenken over de eventuele consequenties............
Zo zie je maar dat 'pleziertje' van jullie heeft heel wat narigheid met zich mee gebracht!
Ik begrijp ook niet aan de ene kant dat mensen uberhaupt zo dom kunnen zijn hoor.
Hebben mensen tegenwoordig nog angstgevoelens?? (in dit geval derna maar ja nu is het al te laat....................)
Suc6 en maak wat van je 'leven'............
Origineel gepost door verwijderd
waarom moeten de meeste mensen gelijk zo agressief reageren we weten dat die jongen een fout heeft gemaakt ze3ma niemand maakt fouten alleen 187, denk na hij vraagt om reactie waar hij wat aan heeft
:giechel: :giechel:
Hoor eens wie het zegt :giechel:
C_warrior
26-11-2002, 15:49
Ik hoef niet veel te zeggen over abortus
alleen het is haram
Het is moord zou je eigen kind kunnen vermoorden??/
ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik dat deed
Accepteer het feit
en Waarom denk je dat allah ook seks heeft verboden
Gebroken huizen!!!! kinderen groeien op zonder vader!!!!!
Schaam je jongen. Hou die kind en voed hem op Wat je ouders ook zeggen
een abortus is niet altijd haraam.
Deze medische ingreep doen ze ook in de islam landen.
het is bijvoorbeeld toegestaan als het leven van de moeder in gevaar kan komen.
Wat ik hier heb begrepen is dat inderdaad het geval, vermoedelijk is haar leven in gevaar, dan is abortus toegestaan.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.