Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet hoe ik dit weg haal?

Pagina's : [1] 2

mina.lhb
21-12-2009, 12:57

Als ik google in tik in mijn adressenbalk krijg ik standaard te zien waar ik ooit naar gezocht heb. Ik heb geschiedenis al gewist maar het blijft iedere keer terug komen. En aangezien ik iemand heb gegoogeld heb ik liever dat het er niet meer staat:hihi: bij youtube heb ik trouwens het zelfde. http://img687.imageshack.us/img687/5863/googleef.th.jpg (http://img687.imageshack.us/i/googleef.jpg/) als ik op die link ga staan komt er wel een klein kruisje te staan maar ook als ik daar op klik gaat het niet weg! Help!

nenenenene
21-12-2009, 13:00
je hebt zo te zien een google toolbar. probeerje google toolbar te legen

WitteWijk
21-12-2009, 13:02
Als ik google in tik in mijn adressenbalk krijg ik standaard te zien waar ik ooit naar gezocht heb. Ik heb geschiedenis al gewist maar het blijft iedere keer terug komen. En aangezien ik iemand heb gegoogeld heb ik liever dat het er niet meer staat:hihi: bij youtube heb ik trouwens het zelfde. http://img687.imageshack.us/img687/5863/googleef.th.jpg (http://img687.imageshack.us/i/googleef.jpg/) als ik op die link ga staan komt er wel een klein kruisje te staan maar ook als ik daar op klik gaat het niet weg! Help! Asalaam a3likoem waramatoe Allah, Open eens je internetopties>>Inhoud>>Automatisch aanvullen. Op deze plek kan je instellen of je dat wel en niet wilt.

mina.lhb
21-12-2009, 13:07
je hebt zo te zien een google toolbar. probeerje google toolbar te legen hoe doe je dat:nerd:

mina.lhb
21-12-2009, 13:10

Asalaam a3likoem waramatoe Allah, Open eens je internetopties>>Inhoud>>Automatisch aanvullen. Op deze plek kan je instellen of je dat wel en niet wilt. alaykoem sallaam, Baraka Allahoe fiek! Het is gelukt!

WitteWijk
21-12-2009, 18:37
alaykoem sallaam, Baraka Allahoe fiek! Het is gelukt! Wafiki barak. Goedzo!

Mourri
21-12-2009, 18:54
Wafiki barak. Goedzo! hoe doe je dat bij FF? agi?

WitteWijk
21-12-2009, 18:58
hoe doe je dat bij FF? agi? Extra>>Opties>>Privacy en dan moet je bij Firefox zal: Kiezen voor Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis.

Mourri
21-12-2009, 19:06
Extra>>Opties>>Privacy en dan moet je bij Firefox zal: Kiezen voor Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis. Djazak Allah ou Ghair.

mina.lhb
21-12-2009, 19:40
Wafiki barak. Goedzo! nog een vraagje, misschien dat je me daar ook mee kan helpen: Mijn laptop staat standaard op engels. als ik bijvoorbeeld een '?' wil krijg ik een '=' teken. als ik dan op ctrl+shift druk veranderd het wel weer. maar ik vroeg me af of dat veranderd kon worden.

WitteWijk
21-12-2009, 20:01
nog een vraagje, misschien dat je me daar ook mee kan helpen: Mijn laptop staat standaard op engels. als ik bijvoorbeeld een '?' wil krijg ik een '=' teken. als ik dan op ctrl+shift druk veranderd het wel weer. maar ik vroeg me af of dat veranderd kon worden. Ook eenmaal in het configuratiescherm is het weer afhankelijk van de weergave welke weg je moet volgen. - Wanneer de categorieweergave is ingesteld ga je naar Datum, tijd, taal en landinstellingen en in het daar op volgende menu kies je Landinstellingen - Bij de klassiekeweergave kies je in het configuratiescherm Landinstellingen In het venster van de landinstellingen gaan we nu naar het tabblad Talen en klikken op Details Verwijder hier dan engels toetsenbord indeling. Dan zal het goed moeten zijn.

mina.lhb
21-12-2009, 20:14
Ook eenmaal in het configuratiescherm is het weer afhankelijk van de weergave welke weg je moet volgen. - Wanneer de categorieweergave is ingesteld ga je naar Datum, tijd, taal en landinstellingen en in het daar op volgende menu kies je Landinstellingen - Bij de klassiekeweergave kies je in het configuratiescherm Landinstellingen In het venster van de landinstellingen gaan we nu naar het tabblad Talen en klikken op Details Verwijder hier dan engels toetsenbord indeling. Dan zal het goed moeten zijn. Je bent geweldig! baraka allahoe fiek!:goedzo:

mina.lhb
21-12-2009, 22:16
Ook eenmaal in het configuratiescherm is het weer afhankelijk van de weergave welke weg je moet volgen. - Wanneer de categorieweergave is ingesteld ga je naar Datum, tijd, taal en landinstellingen en in het daar op volgende menu kies je Landinstellingen - Bij de klassiekeweergave kies je in het configuratiescherm Landinstellingen In het venster van de landinstellingen gaan we nu naar het tabblad Talen en klikken op Details Verwijder hier dan engels toetsenbord indeling. Dan zal het goed moeten zijn. Ik heb iets fouts gedaan:( ik heb het engels verwijderd. Maar ik krijg het nederlands nu niet meer terug. Als ik nu ok ctrl shift druk gebeurd er niks.. in plaats van apenstaartje krijg ik dit " en vraagteken is dit = Wat moet ik doen=

WitteWijk
21-12-2009, 22:33
Ik heb iets fouts gedaan:( ik heb het engels verwijderd. Maar ik krijg het nederlands nu niet meer terug. Als ik nu ok ctrl shift druk gebeurd er niks.. in plaats van apenstaartje krijg ik dit " en vraagteken is dit = Wat moet ik doen= Op het zelfde manier zoals hoe je 1 verwijderd en dan kan je ook 1 toevoegen.

mina.lhb
21-12-2009, 22:35

Op het zelfde manier zoals hoe je 1 verwijderd en dan kan je ook 1 toevoegen. maar wat moet ik dan toevoegen=.. er zijn heel veel opties

Pagina's : [1] 2