Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Knappe mannen snel ontevreden

shentef
20-12-2009, 21:24

Mooie vrouwen zijn beter af als zij trouwen met een gewone of zelfs lelijke man, dan wanneer ze een knappe man aan de haak slaan. Dit bleek uit een Amerikaans onderzoek onder 82 pasgetrouwde koppels. Koppels hebben een beter huwelijk wanneer de vrouw de mooiste is. Psycholoog McNulty vermoedt dat dit komt doordat mannen blij zijn als ze zich kunnen verschuilen achter de schoonheid van hun vrouw. Een mooie vrouw levert hen ook prestige op. Mannen worden vriendelijker en leuker bevonden als ze een knappe vrouw hebben, aldus McNulty. Het omgekeerde leidt echter juist tot huwelijksproblemen. Mannen die zichzelf knapper vinden dan hun vrouw worden ontevreden en steunen hun vrouw minder. Knappe mannen hebben meer kansen tot voortplanting op korte termijn. Dat maakt dat ze minder tevreden en toegewijd zijn aan een langdurige, monogame relatie. Dit heeft te maken met de evolutietheorie, aldus McNulty. wie heeft ervaring mee? en klopt het?

MaroccanPassion
21-12-2009, 01:38
Inderdaad ik zou niet willen trouwen met een man die knapper is of een man die denkt dat hij heeeeeeeeeeeeel mooi is of een man dat heel ijdel is. Verder kan ik uit ervaring zeggen dat een man die denkt dat hij heel knap is echt note done is. Het is gewoon frustrerend! Heel de tijd benadrukken: ze kijken allemaal naar mij, kijk dit kijk dat. Ze vinden me een lekker ding dat zie ik hoe ze kijken naar mij! OMG wat ben ik blij dat ik van hem afben, als ik dit zo neer typ.

amine_jebli
21-12-2009, 15:39
Inderdaad ik zou niet willen trouwen met een man die knapper is of een man die denkt dat hij heeeeeeeeeeeeel mooi is of een man dat heel ijdel is. Verder kan ik uit ervaring zeggen dat een man die denkt dat hij heel knap is echt note done is. Het is gewoon frustrerend! Heel de tijd benadrukken: ze kijken allemaal naar mij, kijk dit kijk dat. Ze vinden me een lekker ding dat zie ik hoe ze kijken naar mij! OMG wat ben ik blij dat ik van hem afben, als ik dit zo neer typ. :goedzo:

Hayati_NourI22
21-12-2009, 15:54
Mijn ex was een zeer aantrekkelijke man, maar was heel nuchter van nature. Aandacht van vrouwen genoeg. Omgekeerd was hij wel erg jaloers en trots. Niemand mocht naar mij kijken en vermeed zelfs openbare plekken. Omdat ik teveel aandacht zou trekken. Onderzoek slaat dus nergens op. Maar wat wil je? Is een onderzoek van kufars onderling, die geen vrees kennen. :)

Truusje.
21-12-2009, 17:15

Ik vind zelf van wel, ik weet van mezelf dat ik knapper ben dan me partner. Ik vind dat een vrouw mooier hoort te zijn dan een kerel, klaar zo zal die ook niet zo snel naar buiten gluren! En weetje wat het is, een kerel kan super mooi zijn,maar als hij gek op een dame is, heeft hij ook wel zoiets van ; ze is mooier dan ik.