Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aan de dames en heren..

Pagina's : [1] 2

cheetah
26-11-2002, 14:11

Een vraag naar jullie toegericht... Wat zou je doen als je partner of echtgenoot alleen samen met een goede vriend of vriendin op vakantie wil gaan... Zou je dat accepteren? Ikzelf zou het echt niet accepteren :D

ZiLaaL
26-11-2002, 14:12
Echtgenoot met een andere man... is oke. Echtgenoot met een andere vrouw... is niet oke. :)

Onslaught
26-11-2002, 14:12
:confused: ???????????????????????????????? maar ja

Chaimaa
26-11-2002, 14:14
Origineel gepost door Kenitrya Echtgenoot met een andere man... is oke. Echtgenoot met een andere vrouw... is niet oke. :) mee eens.........je weet wat ze zeggen de derde persoon in een kamer met een vrouw en man alleen is de duivel

saadia29
26-11-2002, 14:14

Hai Cheetah, Ik heb een vraag voor jou? Neem me niet kwalijk als ik het verkeerd zie, maar speelde jij en Ihsan onder een hoedje? Het zit me echt dwars dus wil ik een eerlijke antwoord!! thanx

beppie_truus
26-11-2002, 14:15
ik denk dat ik het ook niet zou accepteren als mijn partner met een vriendin op vakantie zou willen gaan. heeft hij dan zoveel tijd over dat hij dat kan besteden aan een andere dame. hij kan de tijd beter gebruiken om zijn relatie te versterken.

cheetah
26-11-2002, 14:15
Origineel gepost door saadia29 Hai Cheetah, Ik heb een vraag voor jou? Neem me niet kwalijk als ik het verkeerd zie, maar speelde jij en Ihsan onder een hoedje? Het zit me echt dwars dus wil ik een eerlijke antwoord!! thanx BEN JE GEK GEWORDEN OFZO????? JEH gekke meid.. ze heeft mij netzoveel belazerd als de rest van Yasmina hoor :confused:

Chaimaa
26-11-2002, 14:17
Origineel gepost door cheetah BEN JE GEK GEWORDEN OFZO????? JEH gekke meid.. ze heeft mij netzoveel belazerd als de rest van Yasmina hoor :confused: erg he en ze was nog een goede vriendin ook die hoef ik voorlopig ook niet meer te spreken :jammer:

beppie_truus
26-11-2002, 14:18
Origineel gepost door saadia29 Hai Cheetah, Ik heb een vraag voor jou? Neem me niet kwalijk als ik het verkeerd zie, maar speelde jij en Ihsan onder een hoedje? Het zit me echt dwars dus wil ik een eerlijke antwoord!! thanx ik kan je daar ook wel antwoord op geven nee

saadia29
26-11-2002, 14:18
ok gelukkig maar, een zo'n gek is wel genoeg!

cheetah
26-11-2002, 14:23
wajooo hoe kan je dat denken :confused:

Noa
26-11-2002, 14:25
is nou wel of niet ziek?

cheetah
26-11-2002, 15:02
drie weken? :D damn.. dat is ook lang hoor

soussiasaida
26-11-2002, 15:16
Origineel gepost door cheetah Een vraag naar jullie toegericht... Wat zou je doen als je partner of echtgenoot alleen samen met een goede vriend of vriendin op vakantie wil gaan... Zou je dat accepteren? Ikzelf zou het echt niet accepteren :D Als hij met een meid zou gaan...................Hell NO!! Met vrienden......................Hell NO!!! Dus het antwoord is NEE :D

cheetah
26-11-2002, 15:24

Origineel gepost door soussiasaida Als hij met een meid zou gaan...................Hell NO!! Met vrienden......................Hell NO!!! Dus het antwoord is NEE :D :D she speaks my language :D

Pagina's : [1] 2