Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe raak je NIET in LUV?!

Pagina's : [1] 2 3

ZiLaaL
26-11-2002, 14:01

HOE ONTWIJK JE DE PIJL VAN CUPIDO? HOE BEHOED JE JEZELF VAN HET LIJDEN&VERDRIET VAN ONBEANTWOORDE LIEFDE? HOE RED JE JEZELF WANNEER JE EEN GOEDE JONGEN/DAME ONTMOET VAN HET VERDRINKEN IN ZIJN/HAAR OGEN ? HOE VOORKOM JE DAT JE DE HELE DAG ALLEEN AAN DIEGENE MOET DENKEN, HOEWEL HIJ MISSCHIEN NIET EENS WEET VAN JE BESTAAN? TELL ME HOW?! :traan1: HOE VERGETEN JULLIE IEMAND? Wel zo handig nu met de Ramadan :D :zwaai:

Kimaatje
26-11-2002, 14:03
Je weet toch wat ik altijd zeg. He's not worth it ;) En jah, verliefd worden kun je niet vermijden. Maar je bepaalt wel zelf of het echt de moeite waard is of niet. Ps: Bla bla......remember msn-gesprekjes :D

Kimaatje
26-11-2002, 14:04
Origineel gepost door Kadir Een ding, zorg dat je mij niet ontmoet, want ik kan er niets aan doen, maar je wordt meteen verliefd op mij:cool: Laat foto zien dan. :zwaai:

rachidas
26-11-2002, 14:05
door gewoon bezig te zijn met jezelf... ten eerste dingen bereiken die je wil .......... en erook voor gaan .... en nieuwe mensen leren kennen!!! en zorgen dat je het altijd druk hebt.. en geen blabla muziek luisteren ... meer chaabi .... meer dans muziek!! geen huilmuziek!! zorg ervoor dat je het altijd druk hebt.... en verwen je zelf veel..... and you will see...

Onslaught
26-11-2002, 14:06

Simpel denk als cupido, dan weet je wat er zal gebeuren enzo, of loop een tijde met mij dan lach je aleen en dan vergeet je alles of je kan met kadir gek doen of je kan dingen doe die je nooit doen :D

MueZli
26-11-2002, 14:06
Door in het centrum van je hart ALLAH te dragen. ALLAH de grootste liefde van je leven te maken.

ZiLaaL
26-11-2002, 14:07
Origineel gepost door LalaMosiba Je weet toch wat ik altijd zeg. He's not worth it ;) En jah, verliefd worden kun je niet vermijden. Maar je bepaalt wel zelf of het echt de moeite waard is of niet. Ps: Bla bla......remember msn-gesprekjes :D Hahahahaah Sure Do! Echt een Msn-Fall Out Of Love- Therapie! :D Thanxxxx Hbiba! We hadden het erg nodig toen samen he? :Iluvu:

Chaimaa
26-11-2002, 14:07
hmmmmmmmmm is onmogelijk denk ik :D

rachidas
26-11-2002, 14:10
Origineel gepost door Kadir Een ding, zorg dat je mij niet ontmoet, want ik kan er niets aan doen, maar je wordt meteen verliefd op mij:cool: :vingers:

sherine
26-11-2002, 14:11
IK WIL HET OOK WETEN !!!!!!!!!! maar ik wil weten hoe kan je noooooooit verliefd worden ik sloot altijd me hart maar toch is het die jongen geleerd hoe kon dat ? kadir b;ijf bij me uit de buurt

jimpie
26-11-2002, 14:13
Gewoon heel negatief over degene denken... Verzin gewoon iets heel vreselijk over hem en ga het zelf geloven :D Je liefde voor hem verdwijnt als sneeuw voor de zon... ;)

ZiLaaL
26-11-2002, 14:13
HAhahaahah jah Kadir, Blijf uit onze buurt!!! :boos: Ik hoop dat men met een goude tip komt die voor allen bruikbaar kan zijn! :rolleyes:

ZiLaaL
26-11-2002, 14:15
Origineel gepost door jimpie Gewoon heel negatief over degene denken... Verzin gewoon iets heel vreselijk over hem en ga het zelf geloven :D Je liefde voor hem verdwijnt als sneeuw voor de zon... ;) hihihhii :D Maar wat... als het echt een goede jongen is? Hij is een goede moslim, studeert, werkt.... Jah... Dan kan je moeilijk wat bedenken!!! :rolleyes:

Chaimaa
26-11-2002, 14:16
Origineel gepost door Kenitrya hihihhii :D Maar wat... als het echt een goede jongen is? Hij is een goede moslim, studeert, werkt.... Jah... Dan kan je moeilijk wat bedenken!!! :rolleyes: waarom wil je het dan ontwijken is toch juist goed :p

rachidas
26-11-2002, 14:17

Origineel gepost door Kenitrya HAhahaahah jah Kadir, Blijf uit onze buurt!!! :boos: Ik hoop dat men met een goude tip komt die voor allen bruikbaar kan zijn! :rolleyes: turken denken dat ze lekker zijn!!! ja hou jij het maar ben je yoghurt soep ....

Pagina's : [1] 2 3