Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdelijkheid…..

Pagina's : [1] 2 3 4

IkBenSaliha
16-06-2004, 14:15

Maagdelijkheid….. Ik snap het niet :confused: Er zijn verschillende jongens… Die het gedaan hebben. En die zijn daar dan ook nog heel openlijk over :jammer: Schaamteloosssss :zweep: Wanneer ze gaan trouwen dan willen ze zelf een meisje dat nog clean is. Zeg niet dat het niet waar is wat dat is wel zo!!!!!

mazhar
16-06-2004, 14:18
ik heb ook recht op'n maagdje :traan1:

Romeisa18
16-06-2004, 14:18
Tuurlijk is dat waar. Maar het is bij veel mensen en gewoonte geworden. Ik let nu alleen op mezelf.Ik ben maagd en daar ben ik heel erg trots op. Ik doe het voor mezelf en niet voor mijn aanstaande.(die zeker geen maagd meer is)

missghzalla
16-06-2004, 14:22
Origineel gepost door abdellu ik ben ook nog maagd is beter tog :Ddoe normaal je wet de jeugd van tegen woordig is zo je weet marokaasne genaratie wallah maar je betn aardig zo te zien heb ej msn ? R.E.S.P.E.C.T :D

IkBenSaliha
16-06-2004, 14:23

Origineel gepost door abdellu ewa niey alle jongesn zyn zo eh ? Weet ik:ego: Gelukkig niet :D

Romeisa18
16-06-2004, 14:25
Origineel gepost door abdellu ik ben ook nog maagd is beter tog :Ddoe normaal je wet de jeugd van tegen woordig is zo je weet marokaasne genaratie wallah maar je betn aardig zo te zien heb ej msn ? Ik hoef geen maagd hoor. Iedereen moet zelf weten.Alles wat je doet dat doe je toch voor jezelf. Ik geef je mijn msn niet :ego: Zie je?? ben niet aardig.

mercedesje
16-06-2004, 14:40
ik ben maagd, maar wil zeker geen maagd als man!!!! maar dat ben ik! gr

IkBenSaliha
16-06-2004, 14:43
Origineel gepost door mercedesje ik ben maagd, maar wil zeker geen maagd als man!!!! maar dat ben ik! gr HEUM:confused:

IkBenSaliha
16-06-2004, 14:43
Origineel gepost door abdellu hoe oud ben je saliha?:D 18 bijna 19... ;) Mogen jullie best weten :)

missghzalla
16-06-2004, 14:44
Origineel gepost door mercedesje ik ben maagd, maar wil zeker geen maagd als man!!!! maar dat ben ik! gr hahah gezocht ervaren man...some way...some how...geef ik je toch gelijk :D

Casaouia_Style
16-06-2004, 16:05
Origineel gepost door IkBenSaliha Maagdelijkheid….. Ik snap het niet :confused: Er zijn verschillende jongens… Die het gedaan hebben. En die zijn daar dan ook nog heel openlijk over :jammer: Schaamteloosssss :zweep: Wanneer ze gaan trouwen dan willen ze zelf een meisje dat nog clean is. Zeg niet dat het niet waar is wat dat is wel zo!!!!! inderdaad, a clean lady wants a clean man :bril: dus afgelikte boterhammen(zoals die jongens maar ook ontmaagde dames) krijgen later een vrouw/man(of trouwen nooit kan ook) wat hun leven totaal zuur gaat maken of erger zelfs( Ina Allaha youmhiel walla youhmiel...Allah s.w.t vergeeft maar vergeet niet)

el_bedawia
16-06-2004, 23:22
ik vind dat een jongen ook maagd moet blijven en dat moet ook omdat het staat in de koran dus je moet je er wel aan houden

Thaiboxer__Mo
16-06-2004, 23:30
Origineel gepost door IkBenSaliha Maagdelijkheid….. Ik snap het niet :confused: Er zijn verschillende jongens… Die het gedaan hebben. En die zijn daar dan ook nog heel openlijk over :jammer: Schaamteloosssss :zweep: Wanneer ze gaan trouwen dan willen ze zelf een meisje dat nog clean is. Zeg niet dat het niet waar is wat dat is wel zo!!!!! Jammer genoeg is dat wel zo idd..... maar hamdoelilah zijn er genoeg goede mensen op de wereld :)

miss_saliha
16-06-2004, 23:35
Ja..!Ik hoef ook geen afgelikte boterham..die het met elke chick heeft gedaan die hij maar kon regelen..ik ben clean dus hij moet dat ook wezen! :kwaad: :hihi:...-X- Saliha...

DaNGeRouZLy
16-06-2004, 23:37

ja precies geen afgelebberde asbak :D

Pagina's : [1] 2 3 4