Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Twee dozijn Iraki's geëlektrocuteerd

misz_bella
16-06-2004, 13:39

BAGDAD - Onbekenden hebben woensdag op twee plaatsen ten zuiden van Bagdad tientallen Iraakse burgers gedood. In de plaats Latifiya, ongeveer 30 kilometer ten zuiden van de hoofdstad, vonden 24 mensen de dood door elektrocutie. De mannen ontdeden een beek van schadelijke plantengroei, toen onbekenden een stroomkabel in water gooiden. Volgens omwonenden zouden de mannen zijn vermoord door opstandelingen omdat ze hand- en spandiensten zouden hebben verleend aan de bezetter. In de nabijgelegen plaats Haswa vonden zes Irakezen de dood. Onbekenden vielen twee personenauto's aan en schoten de inzittenden dood. Onduidelijk is welk motief de aanvallers hadden.

Karrar
16-06-2004, 13:52
Niet alle opstandelingen zijn zo. De meesten zijn er op uit om de Amerikanen te vermoorden.

guercifia
16-06-2004, 14:25
Origineel gepost door Mangin En terecht iedereen weet dat de Amerikanen en zionisten gebaat zijn bij schone beeken, dus deze mensen verdienden de dood. Zeg nu zelf dappere internet mujahedien als Allah schone beeken had gewenst had hij geen waterplanten en algen geschapen. Begint er hier langzamerhand niemand te beseffen dat het de 'opstandelingen' enkel te doen is om het land zoveel mogelijk te ontregelen. ik heb dat altijd al geweten van die opstandelingen.en terecht dat ze het land willen ontregelen ze hebben toch niks te zeggen en alles is toch in de handen van die aardige "amerikanen en zionisten". wat zou jij doen als de duitsers nederland (opnieuw) zouden overnemen en alles voor het zeggen hadden ??? vriendelijk doen en netjes hun regels volgen??nou ja aan de andere kant daar zie ik jou wel voor aan als ik al die reacties van jou lees. en by the way jouw sarcasme is echt droog.maar het past wel bij je.leuk :)

guercifia
16-06-2004, 14:51
Origineel gepost door skutsje Ontregeling = een gedestabiliseerd land, waar het voor niemand prettig wonen is. Zeker voor de Irakezen niet, zij hebben behoefte aan een stabiel veilig land. En als ze het land willen destabiliseren door hun eigen broeders te doden, nou ja, vul jij het zelf maar in hier in het veilge Nederland. :rolleyes: En je vergelijk over de Duitsers en Nederland slaat gewoon nergens op. hoezo slaat die vergelijking nergens op?je moet niet zomaar wat uitkramen maar ook met argumenten komen.en by the way ik keur het niet goed maar ik kan me voorstellen dat ie mensen zo wanhopig zijn dat ze zoiets doen als hun land een zooitje is geworden.je moet niet gewoon praten maar ook realistisch zijn en je in hun schoenen proberen te zetten.das wat ik wou zeggen met die vergelijking!!

amused
16-06-2004, 14:51

Origineel gepost door Karrar Niet alle opstandelingen zijn zo. De meesten zijn er op uit om de Amerikanen te vermoorden. Stelletje prutsers. Tot nu toe hebben de "opstandelingen" veel meer Irakezen gedood dan Amerikanen... (Eigen volk eerst???)

Palestine
16-06-2004, 18:13
Salaam alaiakoem Berichten uit Irak moet altijd met een korreltje zout nemen. Er verschijnen vaak kranten berichten over dat Iraakse militanten tientallen burgers hebben gedood. Maar als een journalist wat dieper graaft, dan blijkt dat de schuldigen in een hele hoek gezocht moeten worden. De opstandelingen krijg nu voor elke vermoorde Irakees de schuld. Maar journalisten vergeten dat eerwraak een heel groot probleem is in Irak. Als een Irakees per ongeluk een Irakees doodschiet/vermoord dan zullen leden van de stam van de vermoorde irakees wraak nemen op de familie van de Irakees. De andere stam zal dan weer terugslaan en deze familievete kan generaties doorgaan. Onder Saddam was eerwraak verboden, maar nu Saddam verwijderd is en wapens in overvloed zijn, is het heel makkelijk om terug te slaan. Ma3asalaam

rnaj
17-06-2004, 00:09
Origineel gepost door misz_bella BAGDAD - Onbekenden hebben woensdag op twee plaatsen ten zuiden van Bagdad tientallen Iraakse burgers gedood. In de plaats Latifiya, ongeveer 30 kilometer ten zuiden van de hoofdstad, vonden 24 mensen de dood door elektrocutie. De mannen ontdeden een beek van schadelijke plantengroei, toen onbekenden een stroomkabel in water gooiden. Volgens omwonenden zouden de mannen zijn vermoord door opstandelingen omdat ze hand- en spandiensten zouden hebben verleend aan de bezetter. In de nabijgelegen plaats Haswa vonden zes Irakezen de dood. Onbekenden vielen twee personenauto's aan en schoten de inzittenden dood. Onduidelijk is welk motief de aanvallers hadden. Om eerlijk te zijn vind ik het een raar verhaal en ben wel nieuwsgierig naar de bron. Ten eerste is het electriciteitnet in Irak nog steeds niet echt operationeel en ten tweede heb je nog al 'electriciteit' nodig om op deze mannier ge-elektrocuteerd te worden. Water geleid namelijk helemaal niet zo goed :rolleyes:

Erwin
17-06-2004, 08:41
Origineel gepost door Palestine Salaam alaiakoem Berichten uit Irak moet altijd met een korreltje zout nemen. Er verschijnen vaak kranten berichten over dat Iraakse militanten tientallen burgers hebben gedood. Maar als een journalist wat dieper graaft, dan blijkt dat de schuldigen in een hele hoek gezocht moeten worden. De opstandelingen krijg nu voor elke vermoorde Irakees de schuld. Maar journalisten vergeten dat eerwraak een heel groot probleem is in Irak. Als een Irakees per ongeluk een Irakees doodschiet/vermoord dan zullen leden van de stam van de vermoorde irakees wraak nemen op de familie van de Irakees. De andere stam zal dan weer terugslaan en deze familievete kan generaties doorgaan. Onder Saddam was eerwraak verboden, maar nu Saddam verwijderd is en wapens in overvloed zijn, is het heel makkelijk om terug te slaan. Ma3asalaam Dan nog is het flink onnozel

Erwin
17-06-2004, 08:45
Origineel gepost door rnaj Om eerlijk te zijn vind ik het een raar verhaal en ben wel nieuwsgierig naar de bron. Ten eerste is het electriciteitnet in Irak nog steeds niet echt operationeel en ten tweede heb je nog al 'electriciteit' nodig om op deze mannier ge-elektrocuteerd te worden. Water geleid namelijk helemaal niet zo goed :rolleyes: Schoon, puur water geleidt niet. In een beek of sloot zijn dermate veel mineralen en zouten opgelost dat het een prima geleider wordt.

rnaj
17-06-2004, 08:57
Maar voordat er twee dozijn mensen geeletrokuteerd worden, moeten ze zich wel lekker dicht bij het draadje bevinden ;)

Erwin
17-06-2004, 09:30
Heb je gelijk in. Bij ons in het zwembad heb je een buitenbadje, wat van het binnenbad afgesloten kan worden met een stalen luik. Bij onweer iedereen naar binnen. De kans dat het in dat kleine badje inslaat is al bijna nul, maar nu zijn er collega's die menen dat het hele binnenbad leeg moet als het buiten onweert... :confused: Maarruh... Conclusie: Ik denk ook niet dat je dit voor elkaar krijgt met 220...