Bekijk originele versie : Mijn oog tintelt?
HMverslaafd
19-12-2009, 21:52
Hallo dames,
Mijn rechteroog tintelt al de hele dag sinda vanochtend, en nu ook me linker.. en het lijkt alsof me linker niet beweegt ofzo.. wat betekend dit:confused:
leilabeauty
19-12-2009, 22:00
het is gewoon een zenuw meid
HMverslaafd
19-12-2009, 22:00
het is gewoon een zenuw meid
Ow is dat zo, het doet echt pijn:jammer:
Experience
20-12-2009, 15:08
Een trillend ooglid is niet echt een aandoening. Het wordt veroorzaakt door een onwillekeurig samentrekken en ontspannen van kleine spiertjes in het ooglid. Hierdoor ontstaat een trillend gevoel dat soms lang kan aanhouden. Een trillend ooglid is vaak een verschijnsel van (over-)vermoeidheid. Langdurig ingespannen werk met de ogen (lezen, computerbeeldscherm) geeft vermoeiing van de spieren. Vaak is ontspanning en rust voldoende om de klacht te laten verdwijnen.
Juist, wat hierboven is beschreven. Had daar eergister ook last van, zijn gewoon zenuwen :hihi:
Frederik
20-12-2009, 18:50
Mijn linkeroog tintelt al 1 maand, elke dag :jammer:
HMverslaafd
21-12-2009, 01:12
mijne vandaag weer! dankjewel meiden voor et advies!
prisonbreak
21-12-2009, 10:05
Het komt door stress en moeheid!
mocrootje5
21-12-2009, 18:54
Hallo dames,
Mijn rechteroog tintelt al de hele dag sinda vanochtend, en nu ook me linker.. en het lijkt alsof me linker niet beweegt ofzo.. wat betekend dit:confused:
Mij werd altijd verteld dat iemand dan aan je denkt h:hihi: :maf:
Spoorloos85
21-12-2009, 19:08
Mij werd altijd verteld dat iemand dan aan je denkt h:hihi: :maf:
haha dat is bijgeloof, daar geloof je toch niet in :maf2:
mocrootje5
21-12-2009, 20:16
haha dat is bijgeloof, daar geloof je toch niet in :maf2:
:hihi: hahah ja ik weet, weer 1 van dat marokkaanse bijgeloof van die oude vrouwen :maf:
sousia_amal
21-12-2009, 20:27
nou ik had vandaag iets bizars joh ik was op stage bezig met iets achter computer opeens krijg ik echt kapot erge hoofdpijn ineens opeens mijn linkeroog die wimpers voelde ik na beneden gaan ik dnk he ligt het aan mij of is dat ook zo ik heb krullende wimpers ma ik voelde ze na beneden staan ik dnk ff checken in de spiegel wollah zonder grap ze stonden egt helemaal na beneden van mijn linker oog dan ik duw ze weer na boven gaan ze weer na beneden dit ging voor ong 5 minuten door totdat ze weer recht stonden weet iemand misschien wat dit betekend?
HMverslaafd
21-12-2009, 20:54
nou ik had vandaag iets bizars joh ik was op stage bezig met iets achter computer opeens krijg ik echt kapot erge hoofdpijn ineens opeens mijn linkeroog die wimpers voelde ik na beneden gaan ik dnk he ligt het aan mij of is dat ook zo ik heb krullende wimpers ma ik voelde ze na beneden staan ik dnk ff checken in de spiegel wollah zonder grap ze stonden egt helemaal na beneden van mijn linker oog dan ik duw ze weer na boven gaan ze weer na beneden dit ging voor ong 5 minuten door totdat ze weer recht stonden weet iemand misschien wat dit betekend?
woow dat is eng!:eek:
Ik heb dat een oog van mij traant en beetje rood is?
:eek: Zo eng!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.