Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Relatie of voetbal?

Pagina's : [1] 2 3

Live4glory
16-06-2004, 12:49

Wat denken jullie dat voor gaat bij een man? De relatie of een voetbalwedstrijd :D

IkBenSaliha
16-06-2004, 12:50
Origineel gepost door Live4glory Wat denken jullie dat voor gaat bij een man? De relatie of een voetbalwedstrijd :D Voetbal..... Duuuuhhhh :maf: Dat ken ik wel met mij broers...:maf2:

guppie
16-06-2004, 12:51
Als ie met mij een relatie heeft dan ga IK voor, ik leidt m zo af van die voetbal wedstrijd!!! Ik hoef maar te ;) en............

Live4glory
16-06-2004, 12:52
Origineel gepost door IkBenSaliha Voetbal..... Duuuuhhhh :maf: Dat ken ik wel met mij broers...:maf2: Wat vind je daar nou van?

Live4glory
16-06-2004, 12:54

Origineel gepost door guppie Als ie met mij een relatie heeft dan ga IK voor, ik leidt m zo af van die voetbal wedstrijd!!! Ik hoef maar te ;) en............ Denk je dat jij hem tijdens een voetbalwedstrijd kunt afleiden? Hoe dan? Ik durf te wedden dat het je niet lukt :D

IkBenSaliha
16-06-2004, 12:54
Origineel gepost door Live4glory Wat vind je daar nou van? Dat moet wel kunnen.... :hihi: Heb ik ook weer eens rust... :gniffel:

Live4glory
16-06-2004, 12:56
Origineel gepost door IkBenSaliha Dat moet wel kunnen.... :hihi: Heb ik ook weer eens rust... :gniffel: Jij bent echt scherp :kwaad:

guppie
16-06-2004, 12:57
Origineel gepost door Live4glory Denk je dat jij hem tijdens een voetbalwedstrijd kunt afleiden? Hoe dan? Ik durf te wedden dat het je niet lukt :D Wedden van wel!! Maar hoe ik dat doe is mijn geheimpje.... Ik vind zelf ook leuk om naar voetbalwedstrijden te kijken maar alleen EK en WK dus dan zal ik m met rust laten!!! Maar andere wedstrijden, die gaat hij niet zien :D

IkBenSaliha
16-06-2004, 12:59
Origineel gepost door Live4glory Jij bent echt scherp :kwaad: Mag toch :ego: :hihi:

Live4glory
16-06-2004, 13:03
Origineel gepost door guppie Wedden van wel!! Maar hoe ik dat doe is mijn geheimpje.... Ik vind zelf ook leuk om naar voetbalwedstrijden te kijken maar alleen EK en WK dus dan zal ik m met rust laten!!! Maar andere wedstrijden, die gaat hij niet zien :D Ongelooflijk :eek: Een Marokkaanse meisje die naar voetbal kijkt :confused: (je bent toch wel een Marokkaanse meisje?) Trouwens een vent die zich laat afleiden tijdens een voetbalwedstrijd is geen échte man :D

Live4glory
16-06-2004, 13:04
Origineel gepost door IkBenSaliha Mag toch :ego: :hihi: Nee :D Ik krijg een trauma van jou :zwaai:

IkBenSaliha
16-06-2004, 13:07
Origineel gepost door Live4glory Nee :D Ik krijg een trauma van jou :zwaai: Voetbal gaat voor relatie.... Oke daar stem ik in toe:hihi: maar dan zeg: Dan heb ik ook weer eens rust.... Dat is dan weer niet goed :maf: :ego: Ik blijf bij mijn standpunt!!!! :stout:

guppie
16-06-2004, 13:08
Origineel gepost door Live4glory Ongelooflijk :eek: Een Marokkaanse meisje die naar voetbal kijkt :confused: (je bent toch wel een Marokkaanse meisje?) Trouwens een vent die zich laat afleiden tijdens een voetbalwedstrijd is geen échte man :D Ja, ik ben een Marokkaanse meid die ek/ wk voetbal kijkt! En met EK ben ik voor Nederland en met WK dan ben ik voor Nederland en Marokko, want ik kan dan niet kiezen! Hij is geen echte man hahah sure, ik zal alleen trouwen emt een echte man!!! En een echte vrouw die zorgt er voor dat hij niet zal kijken naar die andere zonloze ajax psv wedstrijden:)

Live4glory
16-06-2004, 13:10
Origineel gepost door IkBenSaliha Voetbal gaat voor relatie.... Oke daar stem ik in toe:hihi: maar dan zeg: Dan heb ik ook weer eens rust.... Dat is dan weer niet goed :maf: :ego: Ik blijf bij mijn standpunt!!!! :stout: Het is niet uit te leggen :(

IkBenSaliha
16-06-2004, 13:12

Origineel gepost door Live4glory Het is niet uit te leggen :( Vertel :D Begin bij het begin en eindig bij het einde ;)

Pagina's : [1] 2 3