Bekijk originele versie : Ik wil mijn vriendin befffen ,maar ik durf het niet te vragen.
ALIGHATAR
16-06-2004, 12:41
Ik heb een vriendin,en hopelijk wordt ze mijn toekomstige vrouw.Ik heb haar ontmoet op de universiteit.Ze is heel modern,maar aan haar uitrelijk zie je dat niet.We hebben sinds 6 maanden iets met elkaar,nu hebben we seriuze plannen om na onze studie te gaan trouwen,maar dat duurt nog effe zij wil advocaat worden,en ik wil graag dokter worden.
We praten openlijk over seks en we heben beiden besloten dat we geen seks zouden hebben tot we gaan trouwen.Ik moet haar respecteren dat ze maagd het huwelijk ingaat,omdat ze van mij wordt.
We zoenen en vrijen.Af en toe krijg ik dan de neiging om haar spontaan tijdens het zoenen te befffen zonder dat we we echt seksen.Maar ik ben bang voor haar reactie.Ze verwacht dat niet van mij,over zoiets praat ik niet met haar maar ik denk er wel eens aan.
wat moet ik doen.
Azzzizzz
16-06-2004, 12:43
Origineel gepost door ALIGHATAR
wat moet ik doen.
Volwassen worden
verstand komt daarna wel
Je moet het gewoon met haar daar over hebben.. en samen komen jullie er dan wel uit inch allah
Ik heb een vriendin,en hopelijk wordt ze mijn toekomstige vrouw.Ik heb haar ontmoet op de universiteit.Ze is heel modern,maar aan haar uitrelijk zie je dat niet.We hebben sinds 6 maanden iets met elkaar,nu hebben we seriuze plannen om na onze studie te gaan trouwen,maar dat duurt nog effe zij wil advocaat worden,en ik wil graag dokter worden.
We praten openlijk over seks en we heben beiden besloten dat we geen seks zouden hebben tot we gaan trouwen.Ik moet haar respecteren dat ze maagd het huwelijk ingaat,omdat ze van mij wordt.
We zoenen en vrijen.Af en toe krijg ik dan de neiging om haar spontaan tijdens het zoenen te befffen zonder dat we we echt seksen.Maar ik ben bang voor haar reactie.Ze verwacht dat niet van mij,over zoiets praat ik niet met haar maar ik denk er wel eens aan.
wat moet ik doen.
is 1 topic niet genoeg? :confused:
Gewoon doen jong wedden dat ze het apresieerd :D
Misslai_d
16-06-2004, 12:54
niet doen;)
GoogolPlex
16-06-2004, 12:56
wat moet ik doen.
Scheit aan intergratie? WHAHAHAHHA OF BEN JIJ DAT NIE? :D
Goed dat je die **** weggehaald hebt, had niet meteen door waar je `t over had :D
Als je een goede relatie hebt kan je gewoon eerlijk over ook dit soort dingen zijn.....en aangezien er toch al openlijk over sex wordt gepraat moet zo`n "vraag" ook wel kunnen ;)
succes :zwaai:
jamilatje2002
16-06-2004, 12:59
persoonlijk vind ik dat dit wel een beetje te ver gaat. Als je haar ..... hebt gezien wat voor spannends blijft er dan over voor als jullie getrouwd zijn?????????????
afblijven van elkaar!!
Origineel gepost door hayat17
Je moet het gewoon met haar daar over hebben.. en samen komen jullie er dan wel uit inch allah
:lol:
Origineel gepost door amarrok
jai moet haar n-euken....is beter dan befffen en baffen! is beter voor conditie....als je later dokter bent, bef je je patienten maar....jij moet verloskundige worden, dan jij kutje haten....laatstaan willen befffen. wat voor viezerik ben je e sahbie....tezz gjemmesch!
:watte?:
Origineel gepost door Juistem
:watte?:
juistem :zwaai:
haghhaaaaaaaaaaaa ziek gestoord alatief wat voor wereld we leven :schrik2:
Origineel gepost door sihemB
juistem :zwaai:
heksje inoe :Iluvu: :o :D :confused: :eek:
ik begrijp die inkoop verkoop niet :huil:
Ik ga gewoon zwaar afkijken ofsjoo hoor :o :rolleyes: :(
missghzalla
16-06-2004, 13:04
Origineel gepost door Azzzizzz
Volwassen worden
verstand komt daarna wel
hahaha inshALLAH!...
Origineel gepost door Juistem
heksje inoe :Iluvu: :o :D :confused: :eek:
ik begrijp die inkoop verkoop niet :huil:
Ik ga gewoon zwaar afkijken ofsjoo hoor :o :rolleyes: :(
ewa jaaaaaaaaaaaaaaaaah ik begrijp kostprijs nu wel een beetje een heel klein beetje maar hoor!!!
We will make it this year!!!! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.