Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb jij het weleens gedaan?

Pagina's : [1] 2 3 4

SaraZena
26-11-2002, 13:33

Heb jij weleens alcohol gedronken? Zo ja? wanneer was dat? drink je nog steeds? Want je hebt namelijk ook gelegenheidsdrinkers :rolleyes: vertel!!! :D

ZiLaaL
26-11-2002, 13:35
No Alcohol 4 me! Wel 1x per ongeluk een druppel!! Ik was bij mijn vriendinnen en ze vroeg me wat wil je drinken.. ik zeg: doe maar een cola. Wat krijg ik: Bacardi Cola! :boos: Meteen mn mond gespoeld en water gedronken! Zelfs na 4 jaar vriendschap wist ze nog niet dat ik als moslima geen alcohol dronk zoals hen... :(

RaZer
26-11-2002, 13:37
Ik drink altijd om los te komen. Anders ben ik veel te verlegen en zonder alcohol kan je niet lachen het hoort er gewoon bij hahahaha Walllah dit vind ik vette ONZIN, maar hoor het vaak genoeg!!! Maar dat is mijn mening ik zou graag willen horen waarom je zou drinken alhoewel ik niet denk dat iemand dat hier gaat vertellen naast Kadir :D Nopes geen Alcohol voor mij. Ik BOB :D

rachidas
26-11-2002, 13:42
ziek in je hoofd dintel

Bleu_Sky
26-11-2002, 13:42

Voordat ik de islam als geloof heb genomen, heb ik wel gedronken (ook best wel veel)...... Ik ben wel al vanaf mijn 14e bezig met de islam, maar vanaf mijn 19e heb ik geen alcohol gedronken... In mijn studententijd hadden we een spelletje genaamd kaartje blazen (houdt in een stapel kaarten op een borrelglas en dan een stevige vieze borrel erin, om de beurt blazen en degene die het laatste kaartje wegblies moest hem wegtikken).... Verder ben ik om mijn 18e naar Spanje op vakantie geweest en ik heb me daar qua alcohol wel misdragen, maar qua jongens absoluut niet... Ik ben der niet echt trots op, maar weet wel wat alcohol met je kan doen... Ik zal mijn kinderen ook heel goed vertellen waarom alcohol zo slecht is en wat het met je kan doen.... Sinds mijn 19e heb ik geen druppel meer gedronken, wat door een aantal vriendinnen niet "gezellig" werd gevonden!!!! Ik heb ontzettend respect voor mensen die zich niet hebben laten verleiden tot het drinken van alcohol en het roken van sigaretten. Ik weet zelf hoe lastig het kan zijn als vriendinnen wel gezellig een wijntje drinken en jij het niet neemt... Dusse dames en heren die het niet geprobeerd hebben: RESPECT!!!

hakiem
26-11-2002, 13:44
:cola: geen alcohol voor mijn nooit gedronken. ik heb een keer op een scholen feest bier over mijn kleding gehad. en wat stonk dat zeg dat is eigenlijk de reden dat ik afstand heb genomen van alcohol op mijn jonge leeftijd. dat het niet mag is mooi meegenomen. :cola: BI SHACHA OF PROOST OP JULLIE GEZONDHEID

DintelOx
26-11-2002, 13:46
Origineel gepost door rachidas ziek in je hoofd dintel ach ja meid ik ben zo dronken op het moment dat je alles tegen me kan zeggen hoor....

Gmisa
26-11-2002, 13:49
nee het is haram en het stinkt en het is slecht voor je gezondheid en het zet je aan tot het doen van rare dingen en het is gewoon haraam dus waarom wel?

RaZer
26-11-2002, 13:50
Origineel gepost door Kadir Ja, watser, ben gewoon eerlijk weet je, ik was elke vrijdagavond weer dronken, maar jah, gelukkig ben ik al ingekeerd, en heb nu al bijna 3 maanden niet gedronken:D Volhouden JONGE.. Geen woorden maar daden willen we zien :D

DintelOx
26-11-2002, 13:52
hahahaha FLIP MAAR MET JULLIE ALCOHOL.....

sherine
26-11-2002, 13:54
ikke dronk altijd standaar met oud en nieuw de hele champagne fles op...hmmmmz das zo lekker... ik ga al heel lang uit,maar drink pas sinds de zomervakantie, niet elke keer standaard ofzo gewoon af en toe word ik weer verlegen enzo,en als ik dan 3 witte zoete wijntjes heb gedronken ga ik los...lekker dansen.....niks mis mee.. ik blijf normaal alleen beetje losser... mensen die echt dronken zijn,echt standaard elke keer als ze uitgaan drinken stinken.....moeten verwijderd worden vooral BIERDRINKERS!!!!!!!!

RaZer
26-11-2002, 13:55
Origineel gepost door DintelOx hahahaha FLIP MAAR MET JULLIE ALCOHOL..... Ben je nou ook dronken of lijkt dat maar zo? :confused:

Chaimaa
26-11-2002, 13:59
alcohol gaat gewoon niet samen met een moslim :jammer: voor mij geen alcohol dus nooit gedaan ook :)

Chaimaa
26-11-2002, 14:08
Origineel gepost door DintelOx IK BEN HARSTIKKE DRONKEN ... JE MAGT OP HET MOMENT ALLES AAN ME KOPPELEN ALLEEN JA JE HEBT DE KANS DAT IK JE ER MORGENOCHTEND WEL UIT MIJN BEDJE TRAP HAHAHA WANT DAN BEN IK WEER NUCHTER EN DAT IS ZELDZAAM HAHA EN JA IK VIND NIKS MIS MET ALCOHOL IS LEKKER JOH LEKKER DRONKEN WORDEN EN IK DRINK VEEL BIER EN DAN STINK IK OOK ZO LEKKER VANDAAR DAT AL DIE MEIDEN WEG RENNEN MAAR JA KAN OOK DOOR ME ROTKOP KOMEN HAHA MAAR JA BEN ZO DRONKEN DAT IK NIKS ERG VINDT GROETJES EEN DRONKELAP :jammer: dat is de reden waarom ik er niet aan begin

beppie_truus
26-11-2002, 14:12

ik heb vroeger wijn gedronken maar ik was best jong. in de v&d kon je namelijk zelf je drinken inschenken en toen mijn zus een keer niet oplette heb ik een wijn in mijn beker gedaan. en die heb ik aan tafel op zitten drinken zonder blikken of blozen. maar ik heb na die ene keer nooit meer een drup aangeraakt. oh ja mischien handig om er bij te vermelden dat ik 10 jaar was en dat het een kleine beker was

Pagina's : [1] 2 3 4