Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil mijn vriendin ******,maar ik durf het haar niet te vragen.

Pagina's : [1] 2

ALIGHATAR
16-06-2004, 12:40

Ik heb een vriendin,en hopelijk wordt ze mijn toekomstige vrouw.Ik heb haar ontmoet op de universiteit.Ze is heel modern,maar aan haar uitrelijk zie je dat niet.We hebben sinds 6 maanden iets met elkaar,nu hebben we seriuze plannen om na onze studie te gaan trouwen,maar dat duurt nog effe zij wil advocaat worden,en ik wil graag dokter worden. We praten openlijk over seks en we heben beiden besloten dat we geen seks zouden hebben tot we gaan trouwen.Ik moet haar respecteren dat ze maagd het huwelijk ingaat,omdat ze van mij wordt. We zoenen en vrijen.Af en toe krijg ik dan de neiging om haar spontaan tijdens het zoenen te ****** zonder dat we we echt seksen.Maar ik ben bang voor haar reactie.Ze verwacht dat niet van mij,over zoiets praat ik niet met haar maar ik denk er wel eens aan. wat moet ik doen.

Ghizlanetje
16-06-2004, 12:43
Jij hebt altijd van die bijzonder verhalen :maf:

guppie
16-06-2004, 12:43
Origineel gepost door ALIGHATAR Ik heb een vriendin,en hopelijk wordt ze mijn toekomstige vrouw.Ik heb haar ontmoet op de universiteit.Ze is heel modern,maar aan haar uitrelijk zie je dat niet.We hebben sinds 6 maanden iets met elkaar,nu hebben we seriuze plannen om na onze studie te gaan trouwen,maar dat duurt nog effe zij wil advocaat worden,en ik wil graag dokter worden. We praten openlijk over seks en we heben beiden besloten dat we geen seks zouden hebben tot we gaan trouwen.Ik moet haar respecteren dat ze maagd het huwelijk ingaat,omdat ze van mij wordt. We zoenen en vrijen.Af en toe krijg ik dan de neiging om haar spontaan tijdens het zoenen te ****** zonder dat we we echt seksen.Maar ik ben bang voor haar reactie.Ze verwacht dat niet van mij,over zoiets praat ik niet met haar maar ik denk er wel eens aan. wat moet ik doen. Jij wordt een dokter netals ROB OUDKERK!!!

sexywoman
16-06-2004, 12:44
:hihi: meskien effe geduld hebben.........

girly_nice
16-06-2004, 12:47

kun je wat geduld hebben..:|

MocrowGirlBella
16-06-2004, 13:43
Origineel gepost door guppie Jij wordt een dokter netals ROB OUDKERK!!! :hihi: wallah ila :zwaai:

ruziezoeker
16-06-2004, 13:47
elke meisje doet aan vrijen met kleren aan . effe voelen,zoenen en dat soort dingen . ik heb zo'n drankje dat smaakt naar dubbeldrank, waar ze heel geil van word en haar princiepes van gaat vergeten :)

MocrowGirlBella
16-06-2004, 13:50
Origineel gepost door ruziezoeker elke meisje doet aan vrijen met kleren aan . effe voelen,zoenen en dat soort dingen . ik heb zo'n drankje dat smaakt naar dubbeldrank, waar ze heel geil van word en haar princiepes van gaat vergeten :) :maf: Ewa paas door dat drankje aan AliGhatar:D

Romeisa18
16-06-2004, 14:28
Als jullie dat doen,dan kunnen jullie het beter afmaken.

Cheikie
16-06-2004, 16:37
NOu bind haar vast zou ik zeggen, donder op jou wil is wet vriend. En als je dat niet doet ben je gewoon een mietje eerste klas. Tfoe ik walg van je, ooooooooooooohhhh, je kunt ook wachten tot ze in slaap valt. En ga dan je gang. Wat niet weet wat niet deert toch???????

lovely_mariam
16-06-2004, 17:27
ewa jah.

AdamX
16-06-2004, 18:02
Aligatar si back het feest mag beginnen hoeveel blikjes fanta heb ej vandaag op Ali :D wahiya dokter wa hiya advocaat :D :D wallah jij moet toneel gaan spelen , jij kan goed mensne in de maling nemen :D succes en tot de volgende x maar weer

AdamX
16-06-2004, 18:10
Origineel gepost door riffiagirl16 Inderdaad,,, ik vind dit wel lachen:D:D haal effe wat flessen fanta schat :D http://www.sodapopreview.com/Images/Fruit%20Sodas/Fanta.jpg

JudgmentDaY
16-06-2004, 18:55
Origineel gepost door ALIGHATAR Ik heb een vriendin,en hopelijk wordt ze mijn toekomstige vrouw.Ik heb haar ontmoet op de universiteit.Ze is heel modern,maar aan haar uitrelijk zie je dat niet.We hebben sinds 6 maanden iets met elkaar,nu hebben we seriuze plannen om na onze studie te gaan trouwen,maar dat duurt nog effe zij wil advocaat worden,en ik wil graag dokter worden. We praten openlijk over seks en we heben beiden besloten dat we geen seks zouden hebben tot we gaan trouwen.Ik moet haar respecteren dat ze maagd het huwelijk ingaat,omdat ze van mij wordt. We zoenen en vrijen.Af en toe krijg ik dan de neiging om haar spontaan tijdens het zoenen te ****** zonder dat we we echt seksen.Maar ik ben bang voor haar reactie.Ze verwacht dat niet van mij,over zoiets praat ik niet met haar maar ik denk er wel eens aan. wat moet ik doen. Stil zijn is in jouw geval zeker vooruitgaan. Verricht doe het zelf werk. Voor verdere informatie aangaande het doe het zelf werk, verwijs ik u naar het Landelijke keten van doe-het-zelfzaken..http://www.dehoop-terneuzen.nl/uk/images/gamma.gif

SweetTunsia
16-06-2004, 19:03

Ik neem aan dat je een vriendin een goede moslim is en de kans is groot dat jullie relatie kan worden verbroken als je iets gaat proberen

Pagina's : [1] 2