Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwarte magie,help me!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
16-06-2004, 12:04

ik heb een probleem. iemand heeft zwarte magie gedaan bij mij weet iemand hoe ik het uit me kan laten halen? want ik krijg nu allemaal klachten,wat die persoon ook daadwerkelijk heeft gezegd. aub help me,want ik wil er vanaf,mijn hele leven is een zooitje!!!!!! :(.

missy_in_black
16-06-2004, 12:18
wat zijn de klachten?

Caramell
16-06-2004, 14:37
Ga naar een fki3, die zal je er Insha'allah mee helpen. Ciao.. Caramell

loubna27
16-06-2004, 15:47
Dag meid, Ik heb hetzelfde en ik ben naar zoveel imams geweest, maar het helpt niet. Ik denk dat je geduldig moet zijn en aan ALLAh overlaten. De imams doen ook veel dingen wat het geloof absoluut niet toestaat. Namelijk je een kataba meegeven. Dat is haram. Het is namelijk zoiets als een amulet. Daarnaast hebben ze mij elke keer gevraagd of ik iemand in mijn leven had en als dat geval was konden ze iets doen om diegene helemaal geobserdeert te laten worden op mij. Ik ben nogal boos geweest en heb er niets mee gedaan. Ik vind het arrogant van de imams dat ze denken dat ze sterker zijn dan Allah!! Hoe kan je dan nog in zo'n persoon geloven. Ik heb nog steeds de klachten en mijn leven gaat absoluut niet door rozegeur en maneschijn, maar bij wie dan wel?? Lees Ayad elkoursi en als je iemand hebt die goed de koran beheerst kan diegene je ook helpen. Ik zal even de site opzoeken waar precies opstaat wat voor verzen je op moet lezen en wat je moet doen. Je hoort nog van me over die site. Wens je intussen tijd veel sterkte en geloof in Allah. Want ook al denken mensen vaak dat ze sterker zijn, ze zullen uiteindelijk toch verliezen en jij zult overwinnen. of het nu is of na de dood!! Groetjes van Loubna!!

Mysticalia
16-06-2004, 15:52

:verdriet: zo erg om het telkens keer en keer te lezen hoeveel mensen hieronder lijden. :( luister. Ik ken genoeg mensen die er heelhuids zijn vanafgekomen alhamdoulilah!! Zoek een imam die UITSLUITEND EN OOK UITSLUITEND met koran werkt en niets anders! Wat je nog kan doen is je imaam versterken, dit zal een schild voor je vormen!! Bid, vast (maandag en donderdag) doe heel veel dou3a (er is een boekje met douas die je elke dag kunt zeggen, smorgens en savonds) doe dit!!! en je komt een hele stap vooruit!! Ook muziek vermijden, want daarop komen djins af! luister veel koran!!! er zijn koran verzen die goed zijn voor iemand die ziek is. Maar ik weet niet meer van buiten de welke. Begin daar al mee en inshAllah zal Allah je tegemoet komen en je genezen inshAllah!!! Ik wens jullie heel veel beterschap en sterkte toe!! ik weet hoe ERG het is om dit mee te maken. Allah ishafkoum inshallah!

Amal77
16-06-2004, 15:52
Lieve mensen, Ook ik heb maandag te horen gekregen dat een "kennis" van ons die we al jaren kennen bij mij en mijn verloofde zwarte magie heeft gedaan om ons uit elkaar te houden, ik ben hier helemaal kapot van.. De fkih vroeg aan mijn ouders of ik veel huilde en ja dat is het geval en of ik veel hoofdpijn had en snel dingen vergat en vaak jeuk had. Nou wat de eerste drie betreft heeft hij helemaal gelijk maar nu heb ik sinds vandaag inderdaad ook vaak jeuk aan mijn armen en gezicht... Hij kan ons niet helpen en heeft me verwezen naar iemand anders in Marokko, maar nu ben ik bang want ook dit is tegen ons geloof in, ik hou zoveel van mijn verloofde maar dit speelt zich nu al bijna 2 jaar lang af en we houden van elkaar maar tegelijkertijd stoten we elkaar af. Herkent iemand de verschijnselen die ik hierboven heb opgenoemd? Veel liefs, Amal.

Mysticalia
16-06-2004, 15:56
Origineel gepost door Amal77 Lieve mensen, Ook ik heb maandag te horen gekregen dat een "kennis" van ons die we al jaren kennen bij mij en mijn verloofde zwarte magie heeft gedaan om ons uit elkaar te houden, ik ben hier helemaal kapot van.. De fkih vroeg aan mijn ouders of ik veel huilde en ja dat is het geval en of ik veel hoofdpijn had en snel dingen vergat en vaak jeuk had. Nou wat de eerste drie betreft heeft hij helemaal gelijk maar nu heb ik sinds vandaag inderdaad ook vaak jeuk aan mijn armen en gezicht... Hij kan ons niet helpen en heeft me verwezen naar iemand anders in Marokko, maar nu ben ik bang want ook dit is tegen ons geloof in, ik hou zoveel van mijn verloofde maar dit speelt zich nu al bijna 2 jaar lang af en we houden van elkaar maar tegelijkertijd stoten we elkaar af. Herkent iemand de verschijnselen die ik hierboven heb opgenoemd? Veel liefs, Amal. :( er moet echt een hulpgroep voor komen :( meisje, ga niet naar een fqhi waar je voor moet betalen. maar ga naar iemand die koran op jou kan lezen. Ik herken je klachten jammergenoeg :verdriet: Verdiep je meer in de islam, verhoog je imam. :(

Mysticalia
16-06-2004, 16:15
MissM, er zijn veel mensen die hieronder lijden jammergenoeg. Er zullen misschien tussen zijn die te hard roepen dat ze eraan lijden, maar dat is maar een minderheid. :verdriet: Het kan je hele leven onderste boven halen en je helemaal gek maken tot je er zelfs je leven voor vergooit! laistar! :kwaad: Allah hdina!!!!

Mysticalia
16-06-2004, 16:33
Origineel gepost door Miss_Magrebia wat mij opvalt is dat er naar mijn gevoel te snel wordt gedacht aan Shor........ het bestaat dat ontken ik niet, zeker niet, maar hetlijkt (in mijn ogen) net of een rage begint te worden..snap je? Ik begrijp wat je bedoelt. ;)

misslarache
16-06-2004, 16:49
echt erg dat de mensen er zoveel mensen het slachtoffer worden van zwarte magie en andere praktijken moge allah je genezen meid en veel geduld geven want met zoiets geconfronteerd worden dat kan niet makkelijk zijn

Selina
16-06-2004, 23:37
Salaam, Het beste wat je kan doen is veel bidden,en genezing aan allah vragen,Ayat el koersie en Al Iklaas,Al Falak,en Al nes zijn de soerats die zwarte magie weghalen,en je kan ook veel koran lezen,want in koran zit leiding en genezing,je kan ook ollie kopen Souda die kan je bij islamitische winkels kopen,of anders bij een winkel in den haag(hoefkade)die helpt ook tegen shir,moge allah je genezen Inschallah Ma3a saalama

monatoetje
17-06-2004, 00:34
miss magribia, het bestaa nou eenmaal!

Amal77
17-06-2004, 10:57
Lieve Misticalia, Heel erg bedankt voor je begrip, ik had nooit eerder gedacht dat mij zoiets zou overkomen, maar zo zie je maar. Het heeft mijn hele leven op z'n kop gezet en ook die van mijn familie, zelfs mijn zusje van 12 zegt dat ze niet begrijpt wat er allemaal gebeurt. Het is in ons geval al zover gekomen dat ik van huis weg wilde lopen zolang ik daar maar niet hoefde te zijn, maar ook om met mijn verloofde te gaan samenwonen wilde ik niet, dus ik zou gewoon alles en iedereen kwijtraken.. Mijn moeder is intens verdrietig en begrijpt niet hoe mensen zo slecht kunnen zijn. We bidden en hopen op een snelle verlossing van dit alles. De fqih die ik heb gesproken werkt inderdaad alleen met de koran en niets anders en hij wilde absoluut geen geld aannemen. Alhamdoulah zo krijg je weer een beetje vertouwen in de goedheid van de mensheid. Nogmaals bedankt voor het begrip dat hier getoond wordt. Veel liefs, Amal.

nour_el_imen_
17-06-2004, 12:10
Salaam zuster.. ik weet hoe vervelend het kan zijn... is mijn broer ook overkomen en ook hem wil het niet loslaten... wat je kan doen zuster is veel bidden Allah om hulp vragen... koran besluiteren..... een imaam bezoeken.... ik zie dat je uit Gouda komt... ik ken wel iemand hier uit Amsterdam die hier heel goed in is... wel is die man heel moeilijk te bereiken omdat hij vaak weg is.... heb je meer info nodig laat het me weten...

sweety101
17-06-2004, 12:50

ik heb 1 advies voor je en dat is naar een imaam gaan. maar niet zo maar 1 want uit ervaring weet ik dat er sommige imams zijn die alleen geld willen hebben en niet uitzijn op het laten weggaan van dit magie. ( ik zeg dit niet graag) als je naar marokko gaat ken ik een hele goede voor je als je intresse hebt dan mag je me gerust pmen meid. en het komt wel goed insha allah... saida.

Pagina's : [1] 2 3 4