Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag aan de Jonge marokanen Jongens en Meisjes

Pagina's : [1] 2

Dunya2
16-06-2004, 11:47

Ik wilde jullie vragen Waarover jullie graag lezen en wat voor onderwerp jullie aanspreekt. Iets dat niet veel besproken word , maar jullie toch graag over zouden willen lezen een onderwerp dat jullie graag besproken zien worden. Het is voor een BLAD. Dus ik zou graag serieuze reacties willen. Plaats jullie ideeen en meningen wat jullie aanspreekt en waarover jullie graag zouden willen lezen. Bepaalde thema of onderwerp. What ever you like.... :) Iets dat de jongeren aantrekt.... Alvast bedankt :zwaai: Asalam A'likoum.... ;)

girly_nice
16-06-2004, 11:52
Origineel gepost door Dunya2 Ik wilde jullie vragen Waarover jullie graag lezen en wat voor onderwerp jullie aanspreekt. Iets dat niet veel besproken word , maar jullie toch graag over zouden willen lezen een onderwerp dat jullie graag besproken zien worden. Het is voor een BLAD. Dus ik zou graag serieuze reacties willen. Plaats jullie ideeen en meningen wat jullie aanspreekt en waarover jullie graag zouden willen lezen. Bepaalde thema of onderwerp. What ever you like.... :) Iets dat de jongeren aantrekt.... Alvast bedankt :zwaai: Asalam A'likoum.... ;) Uhmm seX en liefde.. :D

Live4glory
16-06-2004, 11:54
Kijk naar de berichten met meer dan 100 reacties en je hebt iets wat de Marokkaan(se) lust.

LHBIBAA
16-06-2004, 11:59
romans geschreven door marokkaanse schrijvers maar ook van die harlequin romanetjes en ja wat nog meer tijdschriften met tips enzo over make-up en kleding!!

Azzzizzz
16-06-2004, 12:01

ik lees nu het boek "Schaduw van de ster" geschreven door Peter Edel.. overingens aan te raden...

Tijn
16-06-2004, 12:05
Kben wel geen Mocro :( .....maar ben toevallig wel een mooi boek aan `t lezen dat sommige MArokkanen wel leuk/interssant zullen vinden... "Segou" van Maryse Conde....een geschiedsroman (2 delen) over Afrika met daarin o.a. de opkomst van de Islam (MArokko komt er uiteraard ook in voor) Tis al een oud boekie, maar blijft een aanrader :zwaai:

Dunya2
16-06-2004, 12:07
Origineel gepost door Live4glory Kijk naar de berichten met meer dan 100 reacties en je hebt iets wat de Marokkaan(se) lust. ja maar we zoeken ook onderwerpen waar niet veel over gesproken word , iets verfrissend snap je?

superwoman
16-06-2004, 12:07
salaam, lees het boek het leven de dood en het graf en wat er na gebeurd,... wallah zo eeen mooi boek is een aanraader! liefs van mij!

Dunya2
16-06-2004, 12:10
Origineel gepost door superwoman salaam, lees het boek het leven de dood en het graf en wat er na gebeurd,... wallah zo eeen mooi boek is een aanraader! liefs van mij! het is wel voor een blad tijdschrift En om daarin een hele boek te plaatsen lijkt me niet zo handig Maar tog bedankt voor reactie

superwoman
16-06-2004, 12:12
trouwens meid, mode, (kleding)adviseuse schoonheids advies, wordt veel gebruikt tegenwoordig, wie weet kan je er wat mee! werk zelf bij oriflame,mocht je tips willen geef maar een seintje, of fotos enz enz

Dunya2
16-06-2004, 12:34
Origineel gepost door superwoman trouwens meid, mode, (kleding)adviseuse schoonheids advies, wordt veel gebruikt tegenwoordig, wie weet kan je er wat mee! werk zelf bij oriflame,mocht je tips willen geef maar een seintje, of fotos enz enz is goed ik laat et je wel weten Alleen dan hebben we een onderwerp dat de meiden aanspreekt dus moeten we ook iets voor de jongens hebben dat zei graag besproken zien worden

Live4glory
16-06-2004, 13:00
Origineel gepost door Dunya2 ja maar we zoeken ook onderwerpen waar niet veel over gesproken word , iets verfrissend snap je? In dat geval zou ik iets schrijven over de Marokaanse voetbalbeleving. Onderhuidse anti-support gevoelens ten opzichte van het Nederlands elftal etc. lekker actueel en verfrissend. Jij hebt de primeur. Wellicht wordt het overgenomen door de Nederlandse kranten en voila de beeldvorming is weer eens compleet.

IkBenSaliha
16-06-2004, 13:00
Origineel gepost door Live4glory In dat geval zou ik iets schrijven over de Marokaanse voetbalbeleving. Onderhuidse anti-support gevoelens ten opzichte van het Nederlands elftal etc. lekker actueel en verfrissend. Jij hebt de primeur. Wellicht wordt het overgenomen door de Nederlandse kranten en voila de beeldvorming is weer eens compleet. Wat heb jij met voetbal:maf2:

Live4glory
16-06-2004, 13:12
Origineel gepost door IkBenSaliha Wat heb jij met voetbal:maf2: I´m lovin it :p

IkBenSaliha
16-06-2004, 13:14

Origineel gepost door Live4glory I´m lovin it :p :hihi: I love everybody:stout:

Pagina's : [1] 2