Bekijk originele versie : Heeft er iemand tips om me beter te voelen na mijn bevalling?
Ik hoor ze graag!
Lichamelijk en emotioneel. Voel me namelijk heel erg down:(
Ik hoor ze graag!
Lichamelijk en emotioneel. Voel me namelijk heel erg down:(
Dat hoort erbij! Echt waar meid. Ik had enorme huilbuien na de bevalling, zag de bevalling telkens voor me, ik had angstmomenten, was down zoals jij zegt... Maar dat trekt weer voorbij en snel ga je genieten van je kindje. Bij mij heeft het niet zo lang geduurd. Echt maar een dag of 10. Mn zusje en moeder en mijn man hebben mij altijd opgevrolijkt. Je moet vooral rusten. Probeer te slapen zodra je kindje ook slaapt. En zo spaar je je krachten op voor de nachten en ook voor emotionele momenten. Laat je traantjes gewoon lopen als je voelt dat je moet huilen, dat lucht op.
Veel sterkte mabrouk met je kindje.
Dat hoort erbij! Echt waar meid. Ik had enorme huilbuien na de bevalling, zag de bevalling telkens voor me, ik had angstmomenten, was down zoals jij zegt... Maar dat trekt weer voorbij en snel ga je genieten van je kindje. Bij mij heeft het niet zo lang geduurd. Echt maar een dag of 10. Mn zusje en moeder en mijn man hebben mij altijd opgevrolijkt. Je moet vooral rusten. Probeer te slapen zodra je kindje ook slaapt. En zo spaar je je krachten op voor de nachten en ook voor emotionele momenten. Laat je traantjes gewoon lopen als je voelt dat je moet huilen, dat lucht op.
Veel sterkte mabrouk met je kindje.
Dank je wel meid voor de tips en het aparte is dat ik toch opgelucht ben over het feit dat ik niet de enige ben, want zo voelt het af en toe. Denk af en toe echt dat ik gek ben. Zit de hele dag hardop te denken, voel me lichamelijk uitgeput, slpaagebrek. Mijn man, schoonmoeder en zussen vrolijkien maar op, maar als ik alleen ben, dan gaat het weer fout. Ik heb het nu al 2 weken, maar ik geef niet op en zal wachten totdat het voorbij gaat.
Meid wat je nodig hebt is veel rust!! veel slapen meid .. want dat heb je echt nodig!!!
Ik was binnenn 45 min bevallen .. omdat het zo snel ging allemaal .. kon ik niet beseffen wat er allemaalgebeurd was, maar wat ik wel herinner is dat je echt veeeeeeel slaap nodig hebt. En laat die kraambezoeken ..want dat vergt veel energie.
succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.