Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negaffa Anisa uit Osdorp

Pagina's : [1] 2

Wasila
16-06-2004, 10:32

Salaam dames, Ik ben bij Anisa uit Osdorp langsgeweest om haar spullen te bekijken. Ik stond echt versteld ze had zulke mooie dingen. Echt een lief vrouwtje en ze nam echt de tijd voor ons. Nou is mij vraag aan jullie. Wie heeft haar weleens meegemaakt en heeft ervaring met haar als neggafa. Zijn er nog andere goede neggafa's, zo ja welke raden jullie mij aan. Meiden soukran

Jammina
16-06-2004, 11:43
nou ik ben ook bij haar langsgeweest, maar sorry hoor ze had niks bijzonders. Maar slijmen kan ze wel en andere collega's afkraken. En dan die stoelen oma stoelen en een verhaal over die stoelen van hier tot tokio. Maar goed dat is mijn mening. Ik zou je eerder Jamila Badri aanraden. Een lief vrouwtje die echt plezier in haar werk heeft en goedkoper dan Annisa.

Wasila
16-06-2004, 13:45
Maar heb je haar jurken gezien. Ik vond die groene en blauwe best wel mooi en haar make-up was ook goed. Ja wat de stoelen betreft geef ik je groot gelijk. Ik vond ze niet echt mooi en haar andere jurken waren ook niet echt wat ik zocht. Maar jij bent dus bij Jamila geweest. Ik heb veel over haar gehoord. Kun je me wat meer vertellen. Dank je wel

Wasila
18-06-2004, 08:46
Helemaal niemand????

mayass
18-06-2004, 09:21

HOi, Ik heb haar ook voor mijn bruiloft, ik ben bij veel neggefa's geweest en zij had net iets anders dan de andere, je moet gewoon op je gevoel afgaan en niet naar andere luisteren, iedere zijn smaak, iedereen hier op de forum zegt dat malika badri goed zijn te schijn, na dat ik hier op de forum een foto heb gezien van een jurk van haar weet ik dat sommige hier totale geen smaak hebben. groetjes

Wasila
18-06-2004, 09:26
Salaam, Dank je wel voor je reaktie. Ben je nou een jongen??? Maar je bedoeld Jamila Badri. Ja ik heb ook veel over haar gehoord, maar heb haar werk nog niet gezien. Maar Anisa is echt een lieverd. Verder nog iemand

mayass
18-06-2004, 09:57
nee, ik ben gewoon een meisje. groetjes

Wasila
18-06-2004, 10:11
Oh oke, maar het enige dat ik niet mooi vond waren haar stoelen. Heeft ze bij jou een podium gebruikt???

mayass
18-06-2004, 11:07
je hebt wel gelijk de stoelen vallen wel mee, maar ja de rest wel, bij alle negeffa's hebben ze wel iets dat niet bevalt. mag ik vragen hoeveel je gaat betalen bij haar? groetjes

Wasila
18-06-2004, 12:27
Ja tuurlijk. Ze vroeg ons voor 3 lebsat en hmaria voor beide en stoelen. Plus opmaak bij mijn bruidsjurk €1000.00. En jou???

mayass
18-06-2004, 12:45
ik heb bij haar 4 lebsat en stoelen voor €900, ze zei eerst €1100, daar was ik het niet mee eens plus opmaak ik heb geen hmaria, ik vind haar wel prijzig hoor. aangezien zij ook geen henna zet.

Wasila
18-06-2004, 17:23
We kijken ook zeker verder. Als we haar nemen zal ik zeker afdingen, want ze is best wel prijzig. Misschien nemen we alleen de kleding van haar en niet haar stoelen en die huren via iemand anders die ik ken met hele mooie stoelen. Maar we gaan ook nog naar Jamila Badri en andere

Girlpower
18-06-2004, 22:39
selaam lady's, wil eve een ding kwijt die balans is zeker door salwa en jamilla gemaakt. ik heb van elke ***** wel wat werk gezien . en er zaten zeker wel wat dames bij die hun vak goed doen!!!! en om dan iedereen 0% te geven en de 2 troelas alle praal doet niet wees eerlijk en wees rieel in je stemmen!!!! dank u......

mimi_tangaouia
19-06-2004, 21:01
ik ken anisa zelf persoonlijk en heb haar in het laatste jaar heel erg zien groeien met haar werk toen ze net begon had ze niet echt iets super mooi maar ik was voor mijn bruiloft bij haar langs geweest om bij haar te kijken en zij heeft hele mooie jurken en sieraden, stoelen zijn nog steeds hetzelfde maar ze heeft nu iets super apart wat ik nog niet bij andere neggafats hier heb gezien, zij koopt ook heel veel uit het midden oosten dus zij heeft iets wat niet iedereen heeft. haar makeup is zelf super, maar jammer genoeg kon zij niet op mijn trouwdag ik heb nog geprobeerd om het te verzetten maar toen kwam ik in de war met mijn zaal en fotograaf uiteinelijk heb ik naima uit rdam genomen ook hele lieve vrouw en ik ben ook blij om het resultaat trouwens wbt stoelen van anisa, je moet niet alleen naar de stoelen kijken want uiteindelijk zit jij erop en zie je er niks van je kan altijd nog een podium regelen maar ik vind het zelf heel jammer dat zij niet kon op mijn bruiloft maar dit is mijn mening je moet zelf rond kijken en beslissen wat je gaat nemen ik wil je heel veel succes wensen

jamiel24
19-06-2004, 22:30

Salaam, Als je er echt als een princesje wilt uitzien dan moet je chaima uit zeist nemen.

Pagina's : [1] 2