Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Utrecht

Mallorca
19-12-2009, 01:18

[ Wie weet wat de openingstijden zijn op de zaterdag?]

Mallorca
19-12-2009, 01:21
Niemand?

KROELLA_
19-12-2009, 01:24
:giechel:, Van 1 uur tot 5 uur jongé.

hotlady_fa
19-12-2009, 01:26
van 10 uur tot 5 uur en sommige winkels sluiten later :o

Mallorca
19-12-2009, 01:29

van 10 uur tot 5 uur en sommige winkels sluiten later :o Ow oke, dankjewell meid!!!:o

dienhaag_leeft
19-12-2009, 02:45
utrecht is verrot man ze moeten daar echt wat aan doen na 5uur is alles dicht daar bij jullie en op zondags is alles dicht lijkt wel een dorp ze moeten eens een voorbeeld nemen z0als grote steden amsterdam,rotterdam en denhaag ik vind dat wel jammer groetjes weerwwolf

Ait-ou-rich
19-12-2009, 02:53
utrecht is verrot man ze moeten daar echt wat aan doen na 5uur is alles dicht daar bij jullie en op zondags is alles dicht lijkt wel een dorp ze moeten eens een voorbeeld nemen z0als grote steden amsterdam,rotterdam en denhaag ik vind dat wel jammer groetjes weerwwolf ennu? Wij Utrechters hebben wel wat beter aan ons hoofd dan hele dag in de winkels rondhangen als zwervers, ga geld maken ofzo

dienhaag_leeft
19-12-2009, 03:11
ennu? Wij Utrechters hebben wel wat beter aan ons hoofd dan hele dag in de winkels rondhangen als zwervers, ga geld maken ofzo hahahahahhhahaahahahah jah dat merk ik hele dag in een hoek hangen als stelletjes mongolen die niks te doenn hebben en jij komt zeggen wij zijn geen zwervers daar scooor jullie het meeste pik en als jij een echt marokkaan was dan zou jij niet zeggen wij utrechters maar marokanen en geld maken jongen mischien heb ik meer geld dan jou ik heb veel verhalen daar in utrecht gehoord dat jullie eigen moeders bestolen voor een briefje 5euro noem jij dat geen zwervers en ik heb ook gehoord dat iemand 4duizend euro heeft gestolen bij een moskee in utrecht dat is een schande

marokko2010
19-12-2009, 03:15
Ahahahahaahahahaha

dienhaag_leeft
19-12-2009, 03:17
Ahahahahaahahahaha ik praat over sluitenstijd en deze man komt onzin praten wij utrechters terwel hij een marokkaan is begrijp jij dat:hihi:

KROELLA_
19-12-2009, 15:02
utrecht is verrot man ze moeten daar echt wat aan doen na 5uur is alles dicht daar bij jullie en op zondags is alles dicht lijkt wel een dorp ze moeten eens een voorbeeld nemen z0als grote steden amsterdam,rotterdam en denhaag ik vind dat wel jammer groetjes weerwwolf Zo te lezen heb je alleen gehoord van Utrecht, verder nooit in geweest of misschien één keer zo langs gereden.. Keh jeh onzin die je nu allemaal propt.. :giechel:

Ait-ou-rich
19-12-2009, 16:37
utrecht is verrot man ze moeten daar echt wat aan doen na 5uur is alles dicht daar bij jullie en op zondags is alles dicht lijkt wel een dorp ze moeten eens een voorbeeld nemen z0als grote steden amsterdam,rotterdam en denhaag ik vind dat wel jammer groetjes weerwwolf Den haag is nog steeds de enigste van de 4 die geen stadsrechten heeft, dus zijn jullie alleen een 'grote' dorp:hihi: En Utrechters zijn gewoon in alles succesvoller dan jullie, dus sst