Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik mis de liefde

Pagina's : [1] 2 3 4

Live4glory
16-06-2004, 10:03

Iedereen denkt dat er iemand bestaat op wie je verliefd kan worden en met wie je de rest van je leven kan delen. Dit is ook zo volgens mij. Sinds kort voel ik namelijk sterk de drang om een vrouw in mijn leven te hebben. Ik mis gewoon iemand die voor de beeldscherm loopt om mij een drankje te brengen tijdens Nederland – Duitsland. Ik mis iemand die tegen mij aan zit te praten tijdens Frankrijk – Engeland. Ik mis gewoon iemand die mij stoort tijdens het EK. Dat is liefde. :D

marocgirl850
16-06-2004, 10:04
yek :melig:

marocgirl850
16-06-2004, 10:06
of haar een mep te geven dan ze stil moet zijn :ego:

Live4glory
16-06-2004, 10:07
Ja precies :giechel:

marocgirl850
16-06-2004, 10:09

nou als het bij mij zo gebeurt mep een lekker terug :p

Live4glory
16-06-2004, 10:17
Terugmeppen yek Pak aan :stomp:

IkBenSaliha
16-06-2004, 10:18
Origineel gepost door Live4glory Iedereen denkt dat er iemand bestaat op wie je verliefd kan worden en met wie je de rest van je leven kan delen. Dit is ook zo volgens mij. Sinds kort voel ik namelijk sterk de drang om een vrouw in mijn leven te hebben. Ik mis gewoon iemand die voor de beeldscherm loopt om mij een drankje te brengen tijdens Nederland – Duitsland. Ik mis iemand die tegen mij aan zit te praten tijdens Frankrijk – Engeland. Ik mis gewoon iemand die mij stoort tijdens het EK. Dat is liefde. :D het is toch wk????? :eek:

Live4glory
16-06-2004, 10:20
Origineel gepost door IkBenSaliha het is toch wk????? :eek: Leuke aapjes :giechel: :regie: EUROPESE KAMPIOENSCHAP :strik:

marocgirl850
16-06-2004, 10:21
Origineel gepost door Live4glory Terugmeppen yek Pak aan :stomp: :zweep: ik sla toch harder :lekkerpuh

Live4glory
16-06-2004, 10:25
Origineel gepost door marocgirl850 :zweep: ik sla toch harder :lekkerpuh Ik sla normaal gesproken geen vrouwen, maar aangezien jij een hele bijzondere vrouw bent, maak ik voor jou een uitzondering :vlammen:

islamiagirl
16-06-2004, 10:28
Origineel gepost door Live4glory Iedereen denkt dat er iemand bestaat op wie je verliefd kan worden en met wie je de rest van je leven kan delen. Dit is ook zo volgens mij. Sinds kort voel ik namelijk sterk de drang om een vrouw in mijn leven te hebben. Ik mis gewoon iemand die voor de beeldscherm loopt om mij een drankje te brengen tijdens Nederland – Duitsland. Ik mis iemand die tegen mij aan zit te praten tijdens Frankrijk – Engeland. Ik mis gewoon iemand die mij stoort tijdens het EK. Dat is liefde. :D ga dan trouwen :( en gedraag je alsjeblieft niet als een koefar :kwaad:

marocgirl850
16-06-2004, 10:28
Origineel gepost door Live4glory Ik sla normaal gesproken geen vrouwen, maar aangezien jij een hele bijzondere vrouw bent, maak ik voor jou een uitzondering :vlammen: nou als je normaal gesproken geen vrouwen sla dan moet je maar mij ook niet slaan want als iemand mij slaat sla ik er hard op terug :D

IkBenSaliha
16-06-2004, 10:31
Origineel gepost door Live4glory Leuke aapjes :giechel: :regie: EUROPESE KAMPIOENSCHAP :strik: Dankje :ego: ECHT NIET WK..... toch :( Wallah weet het niet :hihi:

Live4glory
16-06-2004, 10:34
Origineel gepost door islamiagirl ga dan trouwen :( en gedraag je alsjeblieft niet als een koefar :kwaad: Dat is goed :) Nu nog een vrouw vinden :giechel:

Live4glory
16-06-2004, 10:40

Origineel gepost door marocgirl850 nou als je normaal gesproken geen vrouwen sla dan moet je maar mij ook niet slaan want als iemand mij slaat sla ik er hard op terug :D Wat als ik jou alleen een duwtje zou geven :D Vrouwen huilen toch heel snel :giechel:

Pagina's : [1] 2 3 4