Bekijk originele versie : liefde
Amina2003
16-06-2004, 09:43
salaam mensen ik zit met een probleem.
ik ben heel erg verliefd op een jongen en hij ook op mij maar onze families zien het niet zitten. vooral mijn moeder niet mijn moeder is er zo hevig op tegen dat ze me niet eens meer zonder begleiding de deur uit laat gaan.
Ik ben ten einde raad.
:(
Azzzizzz
16-06-2004, 09:45
praat met je moeder..
praat nog eens met je moeder
overtuig je moeder
ga naar je vader en praat erover.....of trouw met hem...
Amina2003
16-06-2004, 09:47
het klinkt misschien stom maar ik ben ook bang voor vloeken enzo mijn moeder heeft ermee gedreigd en mijn vader is er ook op tegen.
IkBenSaliha
16-06-2004, 10:00
Origineel gepost door Amina2003
ik ben heel erg verliefd op een jongen en hij ook op mij maar onze families zien het niet zitten. vooral mijn moeder niet mijn moeder is er zo hevig op tegen dat ze me niet eens meer zonder begleiding de deur uit laat gaan.
Ik ben ten einde raad.
Ik weet het niet meisje :traan1:
Azzzizzz
16-06-2004, 10:06
je ouders zijn er niet tegen, zo zie jij het
ze zijn er niet voor, en dat is wat anders
als ze er echt tegen zijn, dan moet je vragen naar argumentatie, en probeer die te weerleggen
lukt het je, dan heb je wat je wil, lukt het je niet, dan hebben je ouders gelijk en is hij niet de geschikte..
liefde maakt tenslotte brokken, ik bedoel blind
Live4glory
16-06-2004, 11:00
Voor deze jongen komt een andere jongen. Dus laat hem lekker stikken en wacht tot iemand anders langskomt.
girly_nice
16-06-2004, 12:00
Origineel gepost door Live4glory
Voor deze jongen komt een andere jongen. Dus laat hem lekker stikken en wacht tot iemand anders langskomt.
nouw seg...je helpt 'r goed.. :kwaad: :(
gr. mii A.K.A mocrogurl 4evááááh..!
Amina2003
16-06-2004, 19:48
thnx mensen voor de tips. ik ga met mijn ouders praten
miss_chaimae
16-06-2004, 19:54
Veel suc6 meid..:(
miss_chaimae
16-06-2004, 19:55
Origineel gepost door Live4glory
Wat een opmerking,als je van iemand houd laat je hem niet zo 1,2,3 vallen vind je ook niet..?
SweetTunsia
16-06-2004, 20:58
lukt het niet met hem dan maar een ander tog:P
maar helaas girl niet iedereen is zo makkelijk en zina als je echt om hem geeft en hij van jou moet je duidelijk om argumenten gaan vragen waarom je ouders ertegen zijn en je moet niet bang zijn voor vloeken van je moeder als je genoeg bidt doen die vloeken jou niks en je moet gewoon nog een x erover denken en anders gewoon trouwen maar als je dat doet ,moet je wel inzien dat je het contact met je ouders waarschijnlijk verbreekt
larrissa
16-06-2004, 21:18
Ik zou nooit het contact met je ouders verbreken voor een jongen, dat is het niet waard. Het klinkt misschien heel dom, maar luister altijd naar je ouders, dat is echt belangrijk. Ze hebben alleen maar het beste met je voor, niemand gunt je wat je ouders je gunnen.
Probeer gewoon met je ouders erover te praten en misschien zien zij iets wat jij niet ziet. Mohim, ik wens je veel sterkte ermee.
miss_saliha
17-06-2004, 00:02
Awilii dat is het ergste wat er in je leven kan zijn...:verdriet:
Ik zou er kapot van gaan.. :(
Sterkte meid...Leef met je mee...
Komt goed insha allah...
hajarchatlady
17-06-2004, 07:31
Origineel gepost door Amina2003
Ik ben ten einde raad.
hey zina...wat jammer voor je :(
maar misschien is het wel omdat je ouders een slecht beeld hebben over die jongen? en daarom willen ze hun dochter niet geven aan zo'n iemand?? als dat het is..dan weet je echt dat je ouders zielsveel om je geven..en dat ze jou niet aan een of andere goedkope man geven....denk er goed overna...misschien is dit waar..dat die jongen iets heeft waar jou ouders absoluut tegen zijn..?? je weet maar nooit..
en als het niet deze richting opgaat......dan weet ik het ook niet..maar het is zeker niet toegestaan als je ouders je gaan uithuwelijken....dat zij voor jou een jongen kiezen ?? :confused:
Sterkte meid.... :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.