Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wees trots op je zelf

Rabira
16-06-2004, 09:13

Wees trots op jezelf of je nou een marokkaan of antie bent groen of geel. Je moet niet denken van ja was ik geen marokaan je moet echt trots zijn want jij weet nog niet wat er achter de cultuur zit. :zwaai:

islamicgirl3
16-06-2004, 10:13
Origineel gepost door AnneSophi De ochtendse peptalk. Wees trots op jezelf, aanvaard wie je bent, uniek en met je schoonheden en je gebreken. Báh, ik word hier suicidaal van. Hmm, misschien wel een goed idee. Of ga je toch maar voor de Riagg? :p

islamicgirl3
16-06-2004, 10:17
Origineel gepost door Rabira Wees trots op jezelf of je nou een marokkaan of antie bent groen of geel. Je moet niet denken van ja was ik geen marokaan je moet echt trots zijn want jij weet nog niet wat er achter de cultuur zit. :zwaai: :goedzo: Zo is het! Ik zeg altijd: MashAllah (Allah heeft het zo gewild) en daar kan geen hond meer iets aan veranderen! Ik probeer zoveel mogelijk de positieve dingen van mijn cultuur mee te nemen, de negatieve dingen laat ik gelukkig achterwege. Dan is het wel handig dat ik een cultuur Xtra heb. ;)

Moe
19-06-2004, 12:41
Riagg = :zweep:

alhoceimagek
21-06-2004, 13:41

Inderdaad wees trots op wat je bent, WEEST TROTS DAT JE MOSLIM BENT!!!

achie25
21-06-2004, 15:31
Origineel gepost door Rabira Wees trots op jezelf of je nou een marokkaan of antie bent groen of geel. Je moet niet denken van ja was ik geen marokaan je moet echt trots zijn want jij weet nog niet wat er achter de cultuur zit. :zwaai: Hoe kun je trots zijn op iets wat je niet zelf hebt gemaakt. Het Marokkaans zijn ben je mee geboren, dat had je niet voor het kiezen.

metalsia_18
21-06-2004, 16:14
Ja man........ ik ben trots op mijn berberse en arabische, sousi afkomst echt wel jij niet ofzo hi hi hi ja maar ga je nog op vakantie ikke lekker niet hey weleens gehoord van cliniclowns daar werk ik voor............... ewa saffie je overdrijft ba9ara (koe) groetjes aan mij en jou hi hi ikke echt wel grappig ik ete couscous

alhoceimachaima
21-06-2004, 16:55
wees trots opjezelf dat je handen voeten alles wat je van allah swt hebt gekregen

_MaJesTeiT_
21-06-2004, 22:38
Origineel gepost door Rabira Wees trots op jezelf of je nou een marokkaan of antie bent groen of geel. Je moet niet denken van ja was ik geen marokaan je moet echt trots zijn want jij weet nog niet wat er achter de cultuur zit. :zwaai: :goedzo: Wees trots en geloof in jezelf, dat jij het waard bent als mens. Allah (swt) heeft elke mens geschapen en elke mens is uniek, ongeacht wat zijn afkomst is...