Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stoppen met roken

Pagina's : [1] 2

Mysticalia
16-06-2004, 08:10

Salaam meiden :D Hoe kan iemand het best stoppen met roken (is niet voor mij :rolleyes: ) Wat is het meest betrouwbare manier om er voorgoed komaf mee te maken? :kwaad: En klopt het dat met het stoppen de persoon bijkomt? :confused: :belgie:

Mysticalia
16-06-2004, 11:49
Niemand? :verdriet:

PrinsesNassira
16-06-2004, 12:19
Origineel gepost door Mysticalia Salaam meiden :D Hoe kan iemand het best stoppen met roken (is niet voor mij :rolleyes: ) Wat is het meest betrouwbare manier om er voorgoed komaf mee te maken? :kwaad: En klopt het dat met het stoppen de persoon bijkomt? :confused: :belgie: ja dat zou ik ook wel willen weten..... (ook niet voor mij hoor)

Mysticalia
16-06-2004, 12:39
Origineel gepost door PrinsesNassira ja dat zou ik ook wel willen weten..... (ook niet voor mij hoor) UP :o

PrinsesNassira
16-06-2004, 12:55

Origineel gepost door Mysticalia UP :o UP???? wat bedoel je? :)

Mysticalia
16-06-2004, 13:24
zo zorg ik dat de onderwerp bovenaan staat :hihi: anders verdwijnt die :kwaad: :D

PrinsesNassira
16-06-2004, 13:34
Origineel gepost door Mysticalia zo zorg ik dat de onderwerp bovenaan staat :hihi: anders verdwijnt die :kwaad: :D :hihi: ooh zoo....nou in dat geval zal ik je dan helpen... UP UP UP UP UP UP UP UP UP :D :zwaai:

alhoceimachaima
16-06-2004, 14:55
hahah naar de dokter gaan is het beste of naar de drogist:D

Mysticalia
16-06-2004, 15:08
Origineel gepost door PrinsesNassira :hihi: ooh zoo....nou in dat geval zal ik je dan helpen... UP UP UP UP UP UP UP UP UP :D :zwaai: :haha: :haha: wat lief :D

Mysticalia
16-06-2004, 15:10
Origineel gepost door alhoceimachaima hahah naar de dokter gaan is het beste of naar de drogist:D Thnx voor de tips, maar had graag reacties gehad waardoor ik weet wat die persoon kan aanraden (patche? nicotinekauwgum) Is er niemand in Yasminaland die heeft gerookt? :confused: des te beter :D Manne mogen ook reageren :rolleyes: :D

PrinsesNassira
16-06-2004, 15:18
Origineel gepost door Mysticalia Thnx voor de tips, maar had graag reacties gehad waardoor ik weet wat die persoon kan aanraden (patche? nicotinekauwgum) Is er niemand in Yasminaland die heeft gerookt? :confused: des te beter :D Manne mogen ook reageren :rolleyes: :D Niet veel reacties he? :( ......

PobriSita
16-06-2004, 15:30
it's hard

Mysticalia
16-06-2004, 15:34
Origineel gepost door faat_kamaraat Gewoon geen pakjes meer kopen he. Dat stoppen met roken erg moeilijk is.. is overdreven. Je moet er gewoon helemaal achter staan. En als het toch niet lukt een huisarts bellen en die verwijst je dat naar een Goed product. Maar ik raad je af om die zogenaamde nicotine pleisters of kauwon te gebruiken, want die dingen zorgen voor de zelfde schadelijke invloeden in je lichaam. Want de inhoud van zo`n pleister komt op hetzelfde neer als een sigartet. Oke daag Ja de persoon die ik probeer ervanaf te helpen kan het niet laten om die pakjes te kopen :rolleyes: . Nicotine pleisters werken toch zodanig dat je het afbouwt, toch? :confused: :verdriet: :huil: iwa ieeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand! :maf: PrincesseN, nee niet veel hé? :hihi: niemand rookt :D YasminaNl Leden zijn supergezond Alhamdoulilah :belgie:

Casaouia_Style
16-06-2004, 15:47
bij de kruidvat etc krijg je toch die 3,2,1 programmaatjes met pillen enzo, of gewoon bij de huisarts langsgaan Ik heb hamdoulah nog nooit gerookt, en ben dat zeker nooit van plan!

Mysticalia
16-06-2004, 16:22

;) ok meiden alvast bedankt. Dan maar naar de dokter :verdriet: Ik wil niet dat die kanker krijgt :huil:

Pagina's : [1] 2