Bekijk originele versie : Hoe krijg ik mijn website zo hoog mogelijk in google?
Hijama-expert
17-12-2009, 22:48
Salam alakoum,
Ik wil mijn website zo hoog mogelijk in de zoekmachines zoals google. Wie kan mij tips geven hierover. Het is voor mij allemaal nieuw dus graag in begrijpelijke taal.
daarvoor dien je google goed te betalen ..
gebruik een ladder :hihi:
fattdesign
17-12-2009, 23:04
Wat kan helpen:
- Je code van je site dient 'clean' te zijn.
- Een link plaatsen op een site die hoog in de ladder (van Google) staat, kan ook helpen. [Plaats je link hier, zou ik zeggen]
- Verder zijn er andere zaken zoals een sitemap maken etc. maar je zegt zelf dat je dat niet begrijpt.
NB: je kan ook gewoon adverteren bij Google en dan word je in de sidebar gezet ipv op pagina 10 van de zoekresultaten.
https://www.google.com/adsense/login/nl/?hl=nl
context van je website is ZEER belangrijk niet te moeilijk duidelijke KEYWORDS gebruiken in je context gebruik ook synoniemen.
je internet paginas URL ook zo normaal mogelijk wordt dan ook makkelijk opgenome in index van google.
wat je kan doen is om de paar maanden je context veanderen en kijken welke aanslaat bij google.
Wat kan helpen:
- Je code van je site dient 'clean' te zijn.
- Een link plaatsen op een site die hoog in de ladder (van Google) staat, kan ook helpen. [Plaats je link hier, zou ik zeggen]
- Verder zijn er andere zaken zoals een sitemap maken etc. maar je zegt zelf dat je dat niet begrijpt.
NB: je kan ook gewoon adverteren bij Google en dan word je in de sidebar gezet ipv op pagina 10 van de zoekresultaten.
Bovenstaande klopt,
Meestal is een semantische code goed genoeg, gebruik alt tags etc, eigenlijk de basis van SEO (google even naar: "how to optimize my website for google" en je vind zat relevante artikelen).
Linkpartners zorgen voor meer traffic en kan dus ook wel helpen.
Gebruik unieke teksten die relevant zijn voor je branche. Gebruik de juiste tags/woorden, en seo vriendelijke links (site.nl/index.php?id=home kan je beter met een htaccess laten herschrijven naar site.nl/home)
Succes!
Hijama-expert
18-12-2009, 19:14
Oke, dank jullie voor de reacties. Heb er zeker wel wat aan. Maar is het zo dat hoe meer mensen op je website klikken hoe hoger de website komt?
Oke, dank jullie voor de reacties. Heb er zeker wel wat aan. Maar is het zo dat hoe meer mensen op je website klikken hoe hoger de website komt?
nee dat is meer voor traffic als je $ wilt verdienen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.