Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VOOR DE GETROUWDEN...Is het niet eng........

Pagina's : [1] 2

LZN
15-06-2004, 22:07

dat als je de eerste keer wakker word naast je man/vrouw? ik bedoel als ik er nu zo aan moet denken, dan zie je er s morgens toch anders uit dan normaal. (niet dat het schrikwekkend is) maar jullie weten wel wat ik bedoel. ik hoop dat ik leuke reacties krijg van getrouwden mensen..

pure_women
15-06-2004, 22:08
was het al gewend

pure_women
15-06-2004, 22:12
ja hij ziet er zelfde uit

Classy.Lady
15-06-2004, 22:39
Hahaha grappig joh.. dit zijn 1 van de dingen die mij voor mij echt een zorg waren.. "Maar wilie wilie ik zie er nooit uit in de ochtend?!" Na veel brainstormen. had ik het! :idee: Safie, ik sta gewoon 2 uur eerder op ren naar de badkamer, maak me op, kam mijn haren netjes, poets mijn tanden nog eens en ga in een onschudlige prinsessenhouding naast hem liggen..! NOT! :D Je gaat eraan wennen..Echt waar.. Rampzaliger dan mij zou je niet kunnen zijn op dit gebied, dus maak je maar geen zorgen..:hihi: De eerste keer dat ik met mijn man sliep was geeneens bedacht..Ik viel gewoon in slaap, de volgende ochtend werd ik paniekerig wakker.."Nerie, ik zie er niet uit!" Snel mijn mans harstlag controleren of ie het nog goed maakt en niet één of andere hartaanval heeft gehad , omdat hij misschien toevallig eerder dan mij wakker was geworden en mij zo heeft gezien! :hihi: Nee serieus hé..ik gelijk renenn naar mn kamer en mn haren etc fixen en ze3ma er weer eens tiptop eruit zien.. De eerste paar dagen toen ik eenmaal met m sliep sloofde ik me echt uit..Maar nu..pff ben gewoon lekker mezelf. IS veeel lekkeder..je hoeft niet zo onzeker te zijn en het is juist lekker om te zien dat al zie je er soms niet uit, hij nog steeds van je houdt! Ik zorg wel voor dat ik er :goedzo: uitzie voor we in bed stappen en hoe ik het bedje uitkom de volgende ochtend is toch wel een andere verhaal..:D

Tranquille
15-06-2004, 23:17

Zo erg als u man eerder wakker is en die ziet zo u haren alle kanten uithangen :maf: Maar de man denkt vast ook zo over z'n kapsel :maf3:

nadoria_zinador
15-06-2004, 23:31
Daarom ben ik blij dat ik geen make-up draag zo gaat mijn aanstaande me ook als eerst zien en dan hoeft ie ook niet te schrikken insha'Allah later als die naast me ligt.

Miss9
15-06-2004, 23:56
ik zie het al helemaal voor me, dat je wakker wordt en je haren die dan helemaal door de war zitten etc.. lijkt me zo grappig , dan schrik je je helemaal lam :D

DaNGeRouZLy
16-06-2004, 00:29
Origineel gepost door SadGirl2004 Hahaha grappig joh.. dit zijn 1 van de dingen die mij voor mij echt een zorg waren.. "Maar wilie wilie ik zie er nooit uit in de ochtend?!" Na veel brainstormen. had ik het! :idee: Safie, ik sta gewoon 2 uur eerder op ren naar de badkamer, maak me op, kam mijn haren netjes, poets mijn tanden nog eens en ga in een onschudlige prinsessenhouding naast hem liggen..! NOT! :D Je gaat eraan wennen..Echt waar.. Rampzaliger dan mij zou je niet kunnen zijn op dit gebied, dus maak je maar geen zorgen..:hihi: De eerste keer dat ik met mijn man sliep was geeneens bedacht..Ik viel gewoon in slaap, de volgende ochtend werd ik paniekerig wakker.."Nerie, ik zie er niet uit!" Snel mijn mans harstlag controleren of ie het nog goed maakt en niet één of andere hartaanval heeft gehad , omdat hij misschien toevallig eerder dan mij wakker was geworden en mij zo heeft gezien! :hihi: Nee serieus hé..ik gelijk renenn naar mn kamer en mn haren etc fixen en ze3ma er weer eens tiptop eruit zien.. De eerste paar dagen toen ik eenmaal met m sliep sloofde ik me echt uit..Maar nu..pff ben gewoon lekker mezelf. IS veeel lekkeder..je hoeft niet zo onzeker te zijn en het is juist lekker om te zien dat al zie je er soms niet uit, hij nog steeds van je houdt! Ik zorg wel voor dat ik er :goedzo: uitzie voor we in bed stappen en hoe ik het bedje uitkom de volgende ochtend is toch wel een andere verhaal..:D ziek:lol:

DE_STALKER_LAMM
16-06-2004, 00:51
een huwelijk is per defintie eng laatstaan de after huwelijksnacht.

SOmaar
16-06-2004, 01:04
Origineel gepost door casa_babygurl dat als je de eerste keer wakker word naast je man/vrouw? ik bedoel als ik er nu zo aan moet denken, dan zie je er s morgens toch anders uit dan normaal. (niet dat het schrikwekkend is) maar jullie weten wel wat ik bedoel. ik hoop dat ik leuke reacties krijg van getrouwden mensen. ik vind alles eng als ik er aan denk !!! maar als je een lieve man hebt valt het mee denk ik :)

guppie
16-06-2004, 01:05
Ik zal Insha Allah trouwen met een voetballer:) En geen grap die hebben verstand van ballen;)

Classy.Lady
16-06-2004, 07:58
Origineel gepost door DaNGeRouZLy ziek:lol: Je ondertiteling blijft ziek! :bril: :giechel:

UndercoverAngel
16-06-2004, 08:30
Hier ben ik dus absoluut niet bang voor.. Ik zie er in de ochtend bijna hetzelfde uit als normaal.. Veel make-up gebruik ik niet.. Mijn verloofde heeft me wel vaker zonder gezien.. :o .:UcA:.

Souraida
16-06-2004, 15:35
Het is echt niet zo erg als sommige denken hoor! Ik gebruik make-up en toen hij me voor het eerst zonder zag( maakte me ook zorgen aan het begin) vond hij me juist er schattig uit zien. De eerste nacht durfde ik bijna niet te slapen, bang dat hij eerder zou opstaan en me zou zien. Maar ben uiteindelijk eerder opgestaan dan hem en heb alles goed gezet. Nu ben ik het gewend en soms geloof me zie ik eruit als een oma. Haren zitten dan rommelig en heb ik zo'n oma pyama aan. Maar hij houdt van me en vind me leuk zo.

Azzzizzz
16-06-2004, 15:41

ik zou er gewoon niet aan beginnen als ik jou was. jij wordt blijkbaar liever wakker tussen je papa en mama

Pagina's : [1] 2