Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IP-adres achterhalen wat is waar en wat is een fabel?

Pagina's : [1] 2

Suiker-Klontje
17-12-2009, 15:03

Kan iemand me hier iets meer over vertellen?? Weet iemand iets over het achterhalen van een IP-adres, ik heb mij erin zitten verdiepen uit noodzaak op dit moment. Het blijkt zo te zijn dat een IP-adres veranderbaar is maar ook hetzelfde kan blijven. Ook ben ik er achtergekomen dat je je IP-adres kunt veranderen door je router te resetten en je kunt hem zelf ook aanpassen vanuit je pc en proxy instellingen. Er kunnen ook andere mensen dus gebruik maken van je IP-adres zonder dat je het weet en natuurlijk ook op je netwerk internetten van een behoorlijke of een redelijke afstand. Men kan ook een andermans zijn IP-adres veranderen en aanpassen is mij verteld door een deskundige. Nou ben ik niet zo technisch aangelegd, maar ik heb me laten informeren door een deskundige op dat gebied. Ook weet ik dat er vanuit 1 huis verschillende 2 IP-adressen actief kunnen zijn. Wie kan hier meer nuttige feitjes en fabeltjes erover vertellen,?het is heel belangrijk voor mij uit noodzaak!

Spoorloos85
17-12-2009, 15:11
ik kon 3 maanden niet op internet achteraf bleek dat iemand mijn internet heeft gestolen en geblokkeerd zodat ik er niet op kwam..

Suiker-Klontje
17-12-2009, 15:16
ik kon 3 maanden niet op internet achteraf bleek dat iemand mijn internet heeft gestolen en geblokkeerd zodat ik er niet op kwam.. Serieus?? dat is gewoon diefstal hé, aangifte doen! Bij mij is heeft het te maken met iemand die me dierbaar is, ik kan iets kwijtraken als de waarheid niet boven water komt. Ik snap niks van pc's, maar ik heb net zitten zoeken wat er allemaal mogelijk is, maar dat is echt te ingewikkeld maar het zet je tot denken zeg. Dit is echt schrikken man, ik word in het kwade daglicht gezet door iemand die me dierbaar is. Alleen door dit klote gedoe

Spoorloos85
17-12-2009, 15:31
Serieus?? dat is gewoon diefstal hé, aangifte doen! Bij mij is heeft het te maken met iemand die me dierbaar is, ik kan iets kwijtraken als de waarheid niet boven water komt. Ik snap niks van pc's, maar ik heb net zitten zoeken wat er allemaal mogelijk is, maar dat is echt te ingewikkeld maar het zet je tot denken zeg. Dit is echt schrikken man, ik word in het kwade daglicht gezet door iemand die me dierbaar is. Alleen door dit klote gedoe athome mannetje kwam bij me thuis en zei het zo tegen me.. Kijk als ik het toen had geweten dat ik aangifte kon doen dan had ik het gedaan..Het is namelijk anderhalf jaar geleden gebeurd dus te laat voor aangifte.. Erg man wat een rotstreek, hoop insch'allah dat je het snel achter komt

NadorinoCrysis
17-12-2009, 15:48

De klote bitches stelen zowat van iedereen. De internet is niet te vertrouwen. Vaak kunnen ze je PC overnemen via je IP. Het beste te doen is om te verkomen, start geen verdachte programma's/sites. Als je eenmaal je IP kwijtraakt, dan is er namelijk niet veel te doen. Je kunt wel je provider hier op de hoogte brengen en of aangifte te doen. En nog iets, accepteer geen enkel bestandje/plaatje op MSN. MSN heeft verschillende traceer functies maar niet van MSN zelf. Gemaakt door verachillende internethoeren. Trouwens, ook moderators kunnen je IP zien.

Suiker-Klontje
17-12-2009, 16:11
De klote bitches stelen zowat van iedereen. De internet is niet te vertrouwen. Vaak kunnen ze je PC overnemen via je IP. Het beste te doen is om te verkomen, start geen verdachte programma's/sites. Als je eenmaal je IP kwijtraakt, dan is er namelijk niet veel te doen. Je kunt wel je provider hier op de hoogte brengen en of aangifte te doen. En nog iets, accepteer geen enkel bestandje/plaatje op MSN. MSN heeft verschillende traceer functies maar niet van MSN zelf. Gemaakt door verachillende internethoeren. Trouwens, ook moderators kunnen je IP zien. Klopt dat las ik ook allemaal net en kreeg ik via de tel net ook te horen zeg. Weet je wat het is, ik word beschuldigd van iets, maar het is zo éénvoudig IP adressen aan te passen en ermee te frauderen. Het zou zo maar kunnen dat een moderator die mij niet mag iets doorsijpelt naar een lid die ik ken, dat terwijl het kan berusten op onjuiste informatie. Ik bedoel ik heb echt veel vijanden gemaakt hier op deze forum.

wickedmen
17-12-2009, 17:36
Klopt dat las ik ook allemaal net en kreeg ik via de tel net ook te horen zeg. Weet je wat het is, ik word beschuldigd van iets, maar het is zo éénvoudig IP adressen aan te passen en ermee te frauderen. Het zou zo maar kunnen dat een moderator die mij niet mag iets doorsijpelt naar een lid die ik ken, dat terwijl het kan berusten op onjuiste informatie. Ik bedoel ik heb echt veel vijanden gemaakt hier op deze forum. voor als nog ik weet kunnen moderators jouw ip niet zien dus maak je geen zorgen

Suiker-Klontje
17-12-2009, 17:44
voor als nog ik weet kunnen moderators jouw ip niet zien dus maak je geen zorgen Jawel, dat heb je helemaal verkeerd, zij kunnen dat wel zien, je kunt tenslotte een IP-ban ontvangen en ik weet ook dat zij je IP kunnen checken.

WitteWijk
17-12-2009, 22:51
Asalaam a3likoem waramatoe Allah, Nou ik zal het proberen uit te leggen inshAllah. Een elke modem krijgt 1 unieke ip adres van de provider die is theoretisch niet te veranderen. Omdat je die krijgt van je internet provider. Stel je koopt een router dan zal er binnen die router weer ip adressen worden uitgedeeld maar die kan je wel veranderen. Maar zoals jij al zei je kan met behulp van programma's wel tijdelijk een andere ip adres krijgen(provider IP adres). En Allah weet het beter!

Mourri
17-12-2009, 22:54
Asalaam a3likoem waramatoe Allah, Nou ik zal het proberen uit te leggen inshAllah. Een elke modem krijgt 1 unieke ip adres van de provider die is theoretisch niet te veranderen. Omdat je die krijgt van je internet provider. Stel je koopt een router dan zal er binnen die router weer ip adressen worden uitgedeeld maar die kan je wel veranderen. Maar zoals jij al zei je kan met behulp van programma's wel tijdelijk een andere ip adres krijgen(provider IP adres). En Allah weet het beter! ik sluit me hier bij aan.:goedzo:

Mourri
17-12-2009, 23:36
wat ik je kan vertellen over ipadressen. deze worden gegeven door je provider, je hebt static en dynamic ip adress. static is vast(veranderd niet of nauwelijks) en dynamic is wisselend(dynamisch, weet je wel) en deze ip adressen worden om de zoveel tijd veranderd. om de drie maanden, om het halfjaar of om de jaar. dus het kan net zo goed zijn dat diegene die beweerd dat jij de schuldig bent, het zelf misschien is. en bekijk hier nauwkeuriger of jou adres klopt met jouw ip adress http://ip-address-lookup-v4.com/ typ daar je ip adress in en je krijgt een google map te zien, kijk maar. wasalaam

m0o0tjuh
27-03-2010, 15:48
De klote bitches stelen zowat van iedereen. De internet is niet te vertrouwen. Vaak kunnen ze je PC overnemen via je IP. Het beste te doen is om te verkomen, start geen verdachte programma's/sites. Als je eenmaal je IP kwijtraakt, dan is er namelijk niet veel te doen. Je kunt wel je provider hier op de hoogte brengen en of aangifte te doen. En nog iets, accepteer geen enkel bestandje/plaatje op MSN. MSN heeft verschillende traceer functies maar niet van MSN zelf. Gemaakt door verachillende internethoeren. Trouwens, ook moderators kunnen je IP zien. Hey Hey rustig hé ":haha:"

Ahmedmocro
27-03-2010, 17:02
De klote bitches stelen zowat van iedereen. De internet is niet te vertrouwen. Vaak kunnen ze je PC overnemen via je IP. Het beste te doen is om te verkomen, start geen verdachte programma's/sites. Als je eenmaal je IP kwijtraakt, dan is er namelijk niet veel te doen. Je kunt wel je provider hier op de hoogte brengen en of aangifte te doen. En nog iets, accepteer geen enkel bestandje/plaatje op MSN. MSN heeft verschillende traceer functies maar niet van MSN zelf. Gemaakt door verachillende internethoeren. Trouwens, ook moderators kunnen je IP zien. Wat willen die moderators doen met die ip adressen. Ze kunnen niks doen, ja alleen ip adressen blokkeren.

marokkaan18
27-03-2010, 17:29
Wat willen die moderators doen met die ip adressen. Ze kunnen niks doen, ja alleen ip adressen blokkeren. ze kunnen je alleen een ban geven verder mag er niks mee gebeuren geldt voor vele sites waar je ingelogd bent

Ahmedmocro
27-03-2010, 17:37

ze kunnen je alleen een ban geven verder mag er niks mee gebeuren geldt voor vele sites waar je ingelogd bent Klopt helemaal.

Pagina's : [1] 2