Bekijk originele versie : ze heeft mijn vriend afgepakt d.m.v voodoe
nou om te beginnen heb ik deze jongen in marokko ontmoet, hij kwam bij ons thuis samen met een neef van mij, het klikte gelijk tussen ons, maar in het begin vond ik hem helemaal niet zo leuk.
aangekomen in nederland begon ik wel wat voor hem te voelen en we gingen ong. drie maanden met elkaar, op een gegeven moment begon hij zich terug te trekken, hij belde niet meer, maar ik was helemaal gek op hem dus bleef ik maar bellen, hij wilde dan wel met me afspreken. maar dat begrijp ik dus niet, waarom zei hij dan niet gewoon dat ik hem met rust moet laten?
maar hoe meer hij geen interesse toonde hoe meer ik gekker op hem werd, mijn school ging achter uit , ik had vaak problemen met mijn ouders.
later kwam ik er achter dat dat meisje ons uit elkaar heeft gehaald door voodoe, hij kende haar al voor mij, ze heeft iets gemaakt zodat hij niets meer voor mij zal voelen, ze heeft mijn foto gekregen van zijn zusje, die is inmiddels haar nieuwe vriendin geworden, en nu gaat hij met haar trouwen, maar wat moet ik doen moet ik het gewoon zo laten? hem laten gaan terwijl ik nog steeds helemaal gek op hem ben. of zal ik haar terug pakken?.
meid ten eerste hier schrik ik weer eens van :jammer: echt zielig dat zulke dingen nog gebeuren ik voel echt met je mee want ik weet hoe het voelt dat je liefde word afgepakt :tranen: je moet geen wraak nemen probeer hem naar een imaam te brengen die eventueel de voodoo kan verwijderen en hou je goed vast aan je geloof want dat is het enige wat je kan redden bij zulke moment...zoek iemand die er ervaring mee heeft iemand die je toevertrouwt en vertel hem/haar alles ik wens je veel sterkte inchaillah komt het wel goed ma3a salama
manal18meknes
26-11-2002, 10:48
erg voor je man en nu gaat ie trouwen met haar ooh wat een *****
manal18meknes
26-11-2002, 10:51
Je kan het misschien ongedaan maken door een fki maar je moet haar niet terugpakken door ook shour te doen dan verlaag je jezelf naar haar niveau
Origineel gepost door manal18meknes
Je kan het misschien ongedaan maken door een fki maar je moet haar niet terugpakken door ook shour te doen dan verlaag je jezelf naar haar niveau
shour is zoeizo haram allah zal haar laten boeten voor haar daden....
::.Justice Will Be Served.::
Ik ken dit soort situaties en hoe gek het ook maar klinkt maar je hebt er geen macht over hij niet en jij niet.
Geloof als ik zeg dat hij er meer onder lijdt dan jij want hij zit tegen zijn wil in bij haar en zij zal de rest van aar leven hem moeten bewerken met shoer om hem bij haar te houden ze zal nooit gelukkig zijn ik hoop dat dat een schale troost is voor je...
veel sterkte
Onslaught
26-11-2002, 11:43
ik kan je helpen door middel van dragonballs:D
ps: getinje, maar veel sterkte
manal18meknes
26-11-2002, 11:45
Origineel gepost door Chaimaa
shour is zoeizo haram allah zal haar laten boeten voor haar daden....
::.Justice Will Be Served.::
ja precies daarom moet zij dat ook niet doen
faissal18
26-11-2002, 11:50
saaie verhallen jullie denken dat het leven alleen uit liefde bestaat.
faissal18
26-11-2002, 11:52
JE WEET NIET EENS WAT HARAM IS IK WED DAT JE NIET EENS BID
Origineel gepost door helleau
shoer is wel haram hoor maar ik geloof er niet in en noena volgens mij heeft eimand dat inderdaad bij jou gedaan als je zo bent
Wat *** jij???....
Je geloofde er toch niet in??..dus wat the F..k kom je hier uitleggen ga lekker met jezelf spelen domblondje
Origineel gepost door helleau
met mijzelf spelen nee bedankt doe jij dat maar lelijkerd dombo als je nig wat hersencellen heb begrijp je dat dat sarcastich bedoelt is of begrijp je dat ook niet???
Ik begrijp een ding kleine kinderen moet je niks kwalijk nemen dus meid ik neem je niks kwalijk misschien heeft je moeder je teveel verwend dat je hier met ouderen komt discusseren rot lekker op naar je eigen waardeloze topic en laat mensen die sirieus zijn hier met mekaar discusseren. :zwaai: :zwaai:
ahma_m_tiechien
26-11-2002, 12:30
Salaam alakoum noor20,
Mensen die zulke dingen doen, denken gelukkig te gaan worden.
Maar dat is echt niet zo, ze zullen met een leugen en met een man verdergaan die niet werelijk van hun houden.
Mijn advies is ook ga naar een refki, en hij zal jou inshallah helpen.
En dat kan ook alleen door hun gedaan worden.
Mensen weten echt niet hoe hram dit is, maar allah swt ziet hun.
En wat hier ook eerder gezegt is, Hou je vast aan je geloof. Want la illaha illalah mohamed rasoellelah.
En veel sterkte ;)
Origineel gepost door Yasmeen
Mag ik vragen hoe je weet dat zij chour bij hem heeft gedaan??? Misschien is hij gewoon meer voor dat andere meisje gaan voelen dan van jou. Ik vind het wel vervelend voor je en hoop dat het allemaal goed met je kom.
Yasmeen
ja, hoe weet je dat ze dat gebruikt heeft bij hem?
Ik zou hem laten gaan, je kan er toch niet veel aan doen,
laat ze samen (on)gelukkig worden en leef je leven zoals
het is.
Thalla meid
:zwaai:
tinghirmeid
26-11-2002, 13:37
Meisje toch ik vind het echt erg voor je. dat iemand zo'n hart heeft om dat te doen . Zij zal nooit gelukkig leven met hem. want hij heeft niet met zijn hart voor haar gekozen.en dat haaar leven een groteleugen word. ik begrijp het echt niet dat iemand zoiets kan doen. zij zal er later voor boeten , maar ik kan verder echt niets voor je doen behalve je veel sterkte wensen.. HOU JE TAAI
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.