Bekijk originele versie : Wie kan er 1€ kwijt?
PrInCeSs_RiFf
17-12-2009, 13:30
Salaam allemaal,
Onlangs werd bij mijn tante borstkanker vastgesteld. Haar broers hebben al het nodige gedaan om haar via visum naar Europa te brengen. Nu ze hier zit, kunnen de dokters Alhamdoelilah haar wel opereren, maar de medische kosten bedragen 30.000€. Daarom deze oproep. Wie van jullie kan (al is het maar 1€) iets missen om deze vrouw te helpen? Want alle beetjes helpen.. In de familie wordt heen en weer gebeld om tot dat bedrag te komen, maar het is niet gemakkelijk. Iedereen zit met zijn eigen facturen, huur en andere kosten waarmee rekening moet gehouden worden. Want daarnaast is een klein dochtertje mee, die eveneens geopereerd moet worden omdat ze een zwak hartje heeft. Maar aangezien de moeder nu in een meer kritieke toestand bevind, hebben ze besloten haar voorrang te geven. Ghair InshaAllah..
Ik hoop woulahi zo erg, dat de meesten onder ons me in eerste plaats geloven en haar willen helpen.. Moge Allah swt mij straffen mocht ik hier de verkeerde intenties bij hebben.
Pm me indien iemand bereid is iets te doneren, dan zal ik het rekeningnummer bezorgen, waarop je mag storten. :o Barakalahoe Fiekoem!
Experience
17-12-2009, 19:35
Wil jij mij het nummer sturen?
0precht0
17-12-2009, 20:37
wat is het bankrekening nummer oeghti ?
Waarschuwer.
17-12-2009, 22:50
Op deze manier zal je niet zoveel verdienen, er zijn maar weinig die hier animo voor hebben, dus je zal een andere aanpak moeten zien te vinden.
Leen het anders van de bank, als je geen kant meer op kunt. Er is geen geleerde die jou zal vertellen, dat je dit niet mag doen vanwege de rente. Een mensenleven krijgt immers voorrang.
kaoutar_1988
26-12-2009, 11:10
Kun je me het rekeningnummer verzenden?
Ghair inshaAllah. Moge Allah swt over hen waken
wat is het rekeningnummer?
yesminaa
29-12-2009, 18:13
Kun je me het rekeningnummer verzenden??
Jonkheer
29-12-2009, 19:01
Wat is het rekeningnummer? Wellicht handig om je rekeningnummer (t.n.v) te vermelden en misschien wel een internet betaal account (Paypal bijv.) of een naam van een ontvanger in Marokko (WesternUnion/Moneygram). Ik wil helpen en weet wel zeker dat er zat anderen op Marokko.nl zijn maar het vergt wel enige inspanning van jouw kant.
Raniyah_Sunsine
29-12-2009, 19:09
Op deze manier zal je niet zoveel verdienen, er zijn maar weinig die hier animo voor hebben, dus je zal een andere aanpak moeten zien te vinden.
Leen het anders van de bank, als je geen kant meer op kunt. Er is geen geleerde die jou zal vertellen, dat je dit niet mag doen vanwege de rente. Een mensenleven krijgt immers voorrang.
Waarom lenen?? het is toch goed om je medemens te helpen??/
Pm maar het rekening nummer lieverd :).
en een tip: Ga eens bij de moskee vragen, er wordt bij ons in de moskee ook vaker voor dit soort dingen geld ingezameld...
G_tanger
29-12-2009, 22:47
rekening nummer aub en ik zal kijken wat ik kan betekenen al ghair inschallah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.