Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Plannen Voor Vandaag?

Pagina's : [1] 2

al_hamka
26-11-2002, 09:31

Ewa ik ga niets bijzonders doen vandaag :( Ik heb zometeen anderhalf uur rijles (En terwijl ik dit nu typ belt hij om te zeggen dat ie later komt :D). Ik wordt dan afgezet op school.... Daarna ga ik werken tot weet ik veel hoe laat duss... Dat is mijn dag :( Gaan jullie nog iets bijzonders doen vandaag?? ** SouSOu ** :zwaai:

al_hamka
26-11-2002, 09:41
Ewaaaa jij dus ook droeke dag :D:goedzo: Good-Luck Ik wil dat vandaag zo snel mogelijk voorbij gaat :D Ik heb namelijk "ruzie" met shi gekke leraren :D RWIENAAAAAAAAA ** SouSou **

stoeipoes
26-11-2002, 09:43
Ik heb school en vanmiddag moet ik naar de Hogeschool voor een verslag over jurisprudentie....JAGH!!!!!!! Eet alweer niet thuis....en de rest vna de week ook niet en volgende week ook al niet...DAMNNNNNN

al_hamka
26-11-2002, 09:47
Ik haat het als ik niet thuis kan eten, maar jah soms kan het niet anders.... :verdriet:

ikbenwieikben
26-11-2002, 09:56

ewa al hamka ;) ik ben momenteel op mn stage maar ik ga strax naar huis ik mag altijd eerder weg van die gast wij is wel flex ik heb een lieve baas en uuh dan ga ik gezellig thuis eten met mn folks en dan sporten insallah thats it eigenlijk ;)

Tnawie
26-11-2002, 09:58
Origineel gepost door al_hamka Ik haat het als ik niet thuis kan eten, maar jah soms kan het niet anders.... :verdriet: meskiena, k heb coecoes day fotos op yasmina gezet. we staan erop met zn tweetjes weet je nog dat een dierbaare momment met jou, tnawie en knitriya en badr. het was egt lachen man, wanneer komt er een coescoes 2, k kan nie wachten. geintje meid, de fotos die k geplaatst heb, heb ik tijdens eenandere coescoes day genomen.Met mn zoeffree vriendjes

Chaimaa
26-11-2002, 10:18
hahaha 3la gevarieerde dag ik zit op school tot half 4 ga dan naar huis en dan zie ik het wel word denk ik weer hetzelfde als altijd...THUIS ZITTEN..............

CHICAx
26-11-2002, 10:44
School, huis, slapen:D

stoeipoes
26-11-2002, 10:47
school,school,school,eten,bidden,bidden,bidden,ete n,slapen,eten,bidden,school,school,school......... ...............................

rahmona
26-11-2002, 10:56
Wajow, volgens mij ben ik de enige die een leuke dag gaat hebben:D samen met miems de stad in.....lekker shoppen........en hopen dat we iets vinden:zwaai: maar allemaal strekte vandaag.....

rachidas
26-11-2002, 11:28
Origineel gepost door rahmona Wajow, volgens mij ben ik de enige die een leuke dag gaat hebben:D samen met miems de stad in.....lekker shoppen........en hopen dat we iets vinden:zwaai: maar allemaal strekte vandaag..... en ik????? mag ik mee??? enneh waar blijft je ...... :Iluvu:

Kais
26-11-2002, 11:33
Proberen om op alle prive berichten te reageren........want ik red het nu niettttttt :( ........ En voor de rest "stage" lopen...............YASMINA DUS !!!! Kais :giechel:

al_hamka
26-11-2002, 12:08
Hahahahhaa msekennnnnnn Ik zit nu op school.. ik heb ze3ma Nederlands :p yeah righhtttt Ewa dat shoppen staat me wel aan.. can I come tooo??? Ennuhhhh Kais... succes :D je krijgt er zo meteen eentje bij die je moet beantwoorden :rolleyes: ** SouSou **

nuzhha
26-11-2002, 12:10
stage lopen en dan naar huis en lekker eten en dan een beetje luieren

al_hamka
26-11-2002, 12:10

Origineel gepost door TNAwie meskiena, k heb coecoes day fotos op yasmina gezet. we staan erop met zn tweetjes weet je nog dat een dierbaare momment met jou, tnawie en knitriya en badr. het was egt lachen man, wanneer komt er een coescoes 2, k kan nie wachten. geintje meid, de fotos die k geplaatst heb, heb ik tijdens eenandere coescoes day genomen.Met mn zoeffree vriendjes Williii 3la HMAKKKKKKKK Ik schrok al :schok: khle3tini man :( Maaruhh na de ramadan inshallah op een zondag gaan we couscous day Part II houden inshalllah... regel maar met Badr en kenitriya en de rest van tha gang oke? Ik ben inshallah van de partij!!!! Ik heb nu eigenlijk wel zin in shi CousCous.... :D:huil: Ewa Dikke Muaahhh 4 U (Hope U Like It) :D :zwaai: Beslama 3lik a zine ** SOUSOU **

Pagina's : [1] 2