Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : enquete voor de niet-rokers!!

Pagina's : [1] 2

LZN
15-06-2004, 20:39

assalamo alikom .. er zijn nogal wat marokkaantjes en niet marokaantjes die sigaret, shag of iets anders roken.. maar waarom roken andere marokkaantje en niet marokkaantjes niet?!! dat wil ik ff graag weten.. via mijn enquete hoop ik op een goeie overzicht. !!!! Meerdere antwoorden zijn mogelijk!!!.

misz_bella
15-06-2004, 20:51
ik heb ze alle 5 in gevinkt wat ze zijn alle 5 de reden dat ik niet rook

tonk
15-06-2004, 20:57
Behalve ongezond, vind ik roken ook erg vies. Het stinkt tijdens en nog lang na het roken. Bah! En ik vind het ook nogal asociaal: je veroorzaakt niet alleen overlast voor anderen (die zitten in jouw vieze rook en het komt ook vaak voor dat ze as over zich heen krijgen), maar zadelt ze ook nog eens ongevraagd op met meerooklongen. Dat je iets doet dat voor jezelf niet gezond is, a la, maar dat je iets doet dat ongezond is voor je omgeving vind ik niet kunnen. Wat mij betreft gewoon verbieden! Zal even op wat weerstand stuiten omdat roken als normaal wordt beschouwd, maar na een jaar of 10 weten we niet beter.

LadyBerkania
15-06-2004, 21:22
Ja ik vind roken een van de viezste verslavingen. Bazzz tis ongezond, haram en tog zoveel moslims doen het.... Maar ja......ieder zijn leven he

dArc
15-06-2004, 21:37

Ik vind 't vies, en buiten dat is 't ook nog eens duur en ongezond.

Guy
15-06-2004, 22:44
Origineel gepost door dArc Ik vind 't vies, en buiten dat is 't ook nog eens duur en ongezond. Voor nederlanders zal vooral dat duur zijn een obstakel zijn ;)

dArc
15-06-2004, 23:10
'k koop van dat geld liever een lekker wijntje inderdaad :)

Guy
15-06-2004, 23:14
Origineel gepost door dArc 'k koop van dat geld liever een lekker wijntje inderdaad :) een lekker chateau d' izan :Iluvu:

CitriC
15-06-2004, 23:39
Ik vindt roken echt dom!! bij mij opschool zie je welleens van die jochie's uit de brugklas een sigaretje opsteken om erbij te horen.. echt triest!!

Deliana
16-06-2004, 01:09
Ik rook al 20 jaar, en ik kan en wil niet stoppen. http://www.disabled.gr/portal/modules/Forums/images/smiles/smokin.gif

dArc
16-06-2004, 08:07
Moslims in Gambia dronken geen bier wegens hun geloof, maar blowden er ondertussen lustig op los. Tja...

Erwin
16-06-2004, 09:09
Origineel gepost door Deliana Ik rook al 20 jaar, en ik kan en wil niet stoppen. http://www.disabled.gr/portal/modules/Forums/images/smiles/smokin.gif Gel#l. Iedere roker zou wel willen stoppen. Als je zegt dat het je te veel moeite is dan kan dat het 'wil niet' verklaren, in de zin van: "Ik vind dat ik de energie beter ergens anders in kan steken.". Ik sprak hier laatst met een maat van me over en die biechtte gewoon op dat hij in de brugklas is begonnen om stoer te zijn. Nu vervloekt hij zichzelf omdat hij niet de discipline op kan brengen die peuken weg te fl!kkeren. Ik ben bang dat ik, als ik in die periode meer om was gegaan met rokers, ook was gaan roken. Eerlijk gezegd vind ik het best dat mensen roken. Zolang het niet bij mij in huis gebeurd, m'n vriendin niet rookt en ik er in m'n dagelijkse leven geen last van heb kan het me niet zoveel schelen dat mensen dood willen aan long-, slokdarm- of mondkanker. Scheelt weer een lange lijdensweg in de ziekenzorg. Wel jammer van mijn moeder en broertje trouwens. :huil: Ik hoorde een mooie quote van een ondernemer: "Wie zo stom is om te roken, is te stom om in mijn bedrijf te werken!" Gelijk heeft'ie, want als je rationeel nadenkt is het van de zotte dat je chemisch bewerkte bladeren gaat zitten verbranden en daar de rook van inhaleert.

PrinsesNassira
16-06-2004, 11:11
Origineel gepost door cpe1704tks Ik rook ... helaas. Roken is iets wat je gezondheid schaadt. Dat weet jij volgens mij ook wel. Maar toch wil ik vragen waarom je dat dan nog doet? Dit vraag ik omdat ik eigenlijk best nieuwsgierig ben naar het antwoord. Al weet ik dat het antwoord meestal gewoon is :"gewoon joh zomaar" of "ik weet niet joh". Ik probeer te begrijpen waarom mensen roken, maar ik het lukt me toch maar niet. WAAROM? ben je gewoon verslaafd?

Pagina's : [1] 2