Bekijk originele versie : Vraag aan de Jonge Marokanen meisjes en Jongens
Ik wilde jullie vragen
Waarover jullie graag lezen en wat voor onderwerp jullie aanspreekt.
Iets dat niet veel besproken word , maar jullie toch graag over zouden willen lezen een onderwerp dat jullie graag besproken zien worden.
Het is voor een BLAD.
Dus ik zou graag serieuze reacties willen.
Plaats jullie ideeen en meningen wat jullie aanspreekt en waarover jullie graag zouden willen lezen.
Bepaalde thema of onderwerp.
What ever you like.. :)
Iets dat de jongeren aantrekt....
Alvast bedankt :zwaai:
Asalam A'likoum.. ;)
waarom ligt er zo een groot gat tussen marokkaanse jongens en meisjes.
denken de meisjes dat alle jongens die er goed uitzien criminelen of player zijn ?
waarom ligt er zo een groot gat tussen marokkaanse jongens en meisjes.
denken de jongens dat alle meisjes die er goed uitzien s|etten of player zijn ?
naoual1985
17-06-2004, 10:03
Origineel gepost door Jassino
Nee, zo denken we alleen over Hollandse meisjes.
Doe niet zo gemeen..
Hahaha! Jassino, wat ben je ook schattig. Als een gozer m'n zusje lastigvalt stomp ik 'm in elkaar. Als jij m'n zusje lastigvalt lacht ze je vierkant uit en lost het zelf op.
Maak je geen zorgen hoor. Jij wordt niet aangezien voor crimineel of player. :rolleyes:
BurkaMania
17-06-2004, 13:24
Jassino don't waist your time on shit... Erwin wie had het hier over lastigvallen, stompen..
Maar om ff inhoudelijk te reageren op de topic..Wat leuk zou zijn, als er wat meer verteld zou kunnen worden worden over de verschillende volkeren die in Marokko leven. Of de geschiedenis van ons land en de TRADITIES, CULTUUR. Dat lijkt mij onwijs interessant. Of er kunnen ook wat luchtigere onderwerpen aanbod komen, dus meer over mode, sport, muziek, feestjes.
ciao
bedankt mensen voor jullie reacties
babyvanbelisma
17-06-2004, 14:46
Ik vind het altijd wel leuk om meer te horen van verhalen uit marokko, wat de eerste generatie marokkanen allemaal meemaakten in hun geboorteland, hoe het leven daar was enz. En hoe ze erover denken om hier te leven.
saidaatje_18
17-06-2004, 17:23
ben het met mevrouw boven mij eens.
tazaghiniagirl
17-06-2004, 17:47
zeg maare gewoon dat je sex wilt laten lezen...:lol:..
Mag ik dan ook een abonnement? :stout:
hoi dunya2
waar en wanneer komt dat blad uit..
ben wel benieuwd
Origineel gepost door Bikkels
hoi dunya2
ben wel benieuwd
waneer precies weet ik niet, maar ik zal het na vragen of het al bekend is waneer precies
En dan zal ik je vraag zo snel mogelijk beantwoorden
Thella ;)
Origineel gepost door Bikkels
hoi dunya2
ben wel benieuwd
het Blad mzine Komt een keer in de maand uit :D
Heb je info nodig voor het blad Mzine? Ik dacht dat er een nieuw tijdschrift op de markt zou komen en dat je wilde weten wat de interesses zijn van Marokkaanse jongeren.
Ik moet zeggen dat ik nie al te positief ben over het blad Mzine maar wens je veel succes meid!!
M3a salama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.