Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zijn je irritantste opmerkingen over hoofdoek of het feit dat je marokkaans bent

Pagina's : [1] 2 3 4 5

missriffia03
15-06-2004, 19:56

dit is een reactie op de topic van maisam (hopelijk vindt je het niet erg)Waarom Zijn Collega's Soms Zo Dom ??? dit is mijn top 3 van irritantste opmerkingen over hoofdoek. als jullie er nog meer hebben plaats ze maar trouwens mag ook gaan over de islam of over het feit dat je marrokkaans bent als je daar stomme opmerkingen over hebt hoeft niet perse over hoofdoek. hier komt mijn top 3: 3: als je gaat slapen hou je dan ook je hoofdoek op :o 2: hoe lang haar heb je en mag ik het zien of wordt ik dan gestraft :confused: 1: als ik met je trouw (jongens reactie) mag ik dan wel je haar zien :zweep: NOT losers. zo kan ik er nog een paar noemen maar dat wordt te lang. :stomp: top 3 over het feit dat je marokkaans bent: 3:je praat zo goed nederlands die inburgerings cursusen werken goed he( damn ben hier geboren) :auw: 2: als ik ruzie met je heb haal je je hele familie op om te vechten :stomp: 1: eten jullie ook nederlands eten of alleen maar couscous en schaap :stoned:

XCindarellaX
15-06-2004, 20:02
Hahahah Ik had ook laats een opmerking. Mag je nooit je hoofddoek uit doen? en mag je pa je haar zien? Maar ja hun weten niet beter

missriffia03
15-06-2004, 20:10
nee maar ze vragen wel erg rare dingen

larrissa
15-06-2004, 20:10
1. heb je het niet warm? 2. je hebt zeker strenge ouders 3. wat spreek je goed nederlands 4. Als je op vakantie bent geweest, vragen of je getrouwd bent 5. Gaan die speldjes niet in je hoofd? Zo kan ik nog wel een paar noemen maar van Nederlanders vind ik het op zich niet erg want hun weten niet beter, sommige denken echt dat je de hoofddoek thuis ook draagt. Maar er zitten soms een paar marokkanene tussen waarvan ik denk, doe je nou alsof of wil je gewoon iets bewijzen??? P.s: leuke topic

missriffia03
15-06-2004, 20:25

haha ik kan mezelf er zo in vinden he echt apart, vooral als je zegt ja ik ga op vakantie naar marokko oh dan kom je zeker getrouwd terug haha echt grappig

Wajalellayemma
15-06-2004, 20:25
Mijn baas zou naar London gaan (in de tijd van aanslagen in Madrid) En toen kwam me baas naar me toe en vroeg heel serieus of ik banden met al qaida onderhield en of ik hem kon vertellen of er een aanslag in London gepland staat...........................

larrissa
15-06-2004, 20:26
haahaha, die is echt goed ja. Moest je zeggen, ik zal voor je vragen want Bin laden is mijn oom.....Wedden dat hij het even zou geloven...

lady_khadija
15-06-2004, 20:27
bij mij op mijn werk: een man vroeg of dat brood goed is...:confused: ik keek hem raar aan... want je vraagt toch niet of brood goed is???? wat zegt ie: versta je wel nederlands??? :maf:

lady_khadija
15-06-2004, 20:27
Origineel gepost door Wajalellayemma Mijn baas zou naar London gaan (in de tijd van aanslagen in Madrid) En toen kwam me baas naar me toe en vroeg heel serieus of ik banden met al qaida onderhield en of ik hem kon vertellen of er een aanslag in London gepland staat........................... :lol: meende hij het????? :eek:

Wajalellayemma
15-06-2004, 20:34
ja, hij was echt serieus! Ik zei gewoon.... dat ik in het kader van het onderzoek er geen mededelingen over kon doen, maar dat het beter was om niet te gaan vliegen............. en toen heb ik hem gelaten!!! Some people!!!!!

Schatjee
15-06-2004, 20:36
hahahahaha :hihi:

lady_khadija
15-06-2004, 20:36
Origineel gepost door Wajalellayemma ja, hij was echt serieus! Ik zei gewoon.... dat ik in het kader van het onderzoek er geen mededelingen over kon doen, maar dat het beter was om niet te gaan vliegen............. en toen heb ik hem gelaten!!! Some people!!!!! good lord! dat overtreft alles!!!!!

missriffia03
15-06-2004, 20:37
heel irritant haha wel lache

Wajalellayemma
15-06-2004, 20:39
Je moet het spelletje gewoon met ze meespelen.......... Dan zien ze vanzelf in hoe oppervlakkig ze wel niet zijn!!!!!!

missriffia03
15-06-2004, 20:41

klopt jah echt erg of als ze vragen knelt zo'n hoofdoek de toevoer van bloed naar je hersens niet. uhhhh wat zeg je eh tezijet en esefej

Pagina's : [1] 2 3 4 5