Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan niet-moslims...

LZN
26-11-2002, 00:58

Vraagje aan niet-moslims op deze site... wat heeft jullie ertoe bewogen jullie hier aan te melden..? NIET DAT IK DAT VERVELEND VIND OFZO HOOR... gewoon uit nieuwsgierigheid! want ik denk bij me zelf dat iemand die niet-moslim is, hier helemaal geen behoefte aan heeft of zin heeft om allemaal Islamitische woorden en gedachten te zien. Maar ik moet wel zeggen dat ik dat aan de andere kant juist erg positief vind!! Eigenlijk zou ik ook willen vragen of er Joden lid zijn van deze site. nogmaals, dit vraag ik uit pure nieuwsgierigheid!!!.

Tnawie
26-11-2002, 01:01
de meesten van hen zijn opzoek naar een maroc meisje of jongen. :D

Junkie
26-11-2002, 09:40
Origineel gepost door helleau ach laat ze zolang ze ons geloof en meningen respecteren niet zoals shahid Die neem je toch hoop ik niet serieus? :eek:

Jehna
26-11-2002, 10:14
Origineel gepost door helleau nee tuurlijk niet hij blaat gewoon maar hij is zwaar irritant is toch zwaar irri als een kaffir tegen jou gaat zeggen wat wel en niet verboden is in de ramadan Kan wel zijn dat een kaffir dat tegen je zegt, maar vaak hebben die meer gelijk. Soms hoor je een moslim onzin uitkramen dan denk je van: whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ????????????????????????????????

Junkie
26-11-2002, 10:18

Origineel gepost door Jehna Kan wel zijn dat een kaffir dat tegen je zegt, maar vaak hebben die meer gelijk. Soms hoor je een moslim onzin uitkramen dan denk je van: whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ???????????????????????????????? Geloof ons nou maar, Shahid kraamt echt alleen wartaal uit.

Jehna
26-11-2002, 10:53
Ken die Shahid (gelukkig) niet maar geloof jullie hoor