Bekijk originele versie : wie heeft er ervaring met anashied FERDOUS ut belgie??
Dag dames en of heren..
Wie van jullie heeft ervaring met anashied groep FERDOUS in belgie? en wie kan mij vertellen hoe ze zijn??
groetjes... :zwaai:
Kent niemad hun?? :confused: Ze schijnen bekend te zijn in nederland!!
LalaSARAH
16-06-2004, 00:01
Waar ergens in België?
Mysticalia
16-06-2004, 08:07
ik ken ze ook niet. Zijn ze van Brussel?
:belgie:
oem_rayan
08-07-2004, 21:49
Is de anasheed groep van belgie bereidt om in nederland te zingen?
Multajeema
09-07-2004, 12:07
Asalaamoe A'leikoem,
Mijn zus heeft Anasheed Firdauws meegemaakt op een bruiloft van een zuster. Was echt mashaAllah (Geen woorden voor :verliefd: )
Ik raad jou echt aan om ze te nemen!!
1 uitzondering: Ze gebruiken wel dat instrument: Tching tching. Als je begijpt wat ik bedoel :) (En als je d'r geen bezwaar tegen hebt)
Multajeema
09-07-2004, 14:00
Origineel gepost door NeshWaha
multajeema heb je ze pas geleden meegemaakt op een bruiloft in amsterdam?
Ikke namelijk wel en ik vond ze ook ERG goed mashaAllah, alleen dat instrument inderdaad.....Minder.....
Na'aam was in A'dam (zaal)
Multajeema
09-07-2004, 16:49
Jup ;)
hafsa_imzouren
09-07-2004, 23:58
Ik heb ook gehoord dat het een hele goed band is maschALLAH!!!
Maar het is wel gewoon anasheed wat ze zingen en de instrumenten die ze gebruiken, is je eingelijk keus, als je het islamitisch(dus alleen derboeka en edzoen) wil houden kan dat.
Maar als je wil, gebruiken ze ook instrumenten wat eigenlijk in de islam verboden is...maar goed..!! Dat is naar eigen keus..!! En de groep is zeker bereid naar nederland te komen, want ze komen binnenkort ook naar een zusje van me schoonzus voor haar bruidloft..inch`ALLAH!!
liefs,
Een moslimzuster
shoumisha
10-07-2004, 17:07
Origineel gepost door hafsa_imzouren
Ik heb ook gehoord dat het een hele goed band is maschALLAH!!!
Maar het is wel gewoon anasheed wat ze zingen en de instrumenten die ze gebruiken, is je eingelijk keus, als je het islamitisch(dus alleen derboeka en edzoen) wil houden kan dat.
Maar als je wil, gebruiken ze ook instrumenten wat eigenlijk in de islam verboden is...maar goed..!! Dat is naar eigen keus..!! En de groep is zeker bereid naar nederland te komen, want ze komen binnenkort ook naar een zusje van me schoonzus voor haar bruidloft..inch`ALLAH!!
liefs,
Een moslimzuster
ik ken genoeg anashiedbanden die instrumenten gebruiken
verboden? :confused:
sommige 3oelamaa zeggen dat het haram is anderen dan weer niet
allah li 3alem :zwaai:
hafsa_imzouren
10-07-2004, 22:17
Aselaam oe3laikom wr wb,
Het is gewoon algemeen bekent dat alleen edzoen (zonder draad aan de binnen kant) en derboeka de enige istrumenten zijn die 7elal zijn.!!
Gair inch`ALLAh..!! En ALLAh weet beter...!!
blauwe_hemel
11-07-2004, 14:16
Assalaam alaykoem,
Weet iemand soms van waar ze zijn uit België, dus welke stad?...en heeft ook iemand de telefoonnummer van deze anasheedband?
Alvast bedankt!
Wa salaam
hafsa_imzouren
11-07-2004, 14:31
Ik zal voor je informeren inch`ALLAH..!!!
blauwe_hemel
11-07-2004, 14:44
Origineel gepost door hafsa_imzouren
Ik zal voor je informeren inch`ALLAH..!!!
Shokran sis ;)
Umm_Rayaan
12-07-2004, 00:06
A salaam alikoem warahmato allahi weberakatohu...
Sommige 3oelamaa zeggen ook dat de derboekah niet toegestaan is...
Aleen een bendier ...
Of anders gezegt aleen de dhef..
En de derboekah is volgens de 3oelamaa geen dhef..
Maar ALLAHOE a3lem .
Maar ik neem het zekere voor het onzekere en gebruik op mijn bruiloft aleen een bendier .
En elhamdulillah deze anashied groep gaat aleen een bendier gebruiken op mijn bruiloft ..
inchALLLAH als de bruiloft is geweest kan ik je meer vertellen..
wa salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.