Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom Zijn Collega's Soms Zo Dom ???

Pagina's : [1] 2

Maisam
15-06-2004, 18:33

Salaam mensen, Hebben jullie soms ook van die domme collega's ? Vanmiddag een opmerking van een Nederlandse jongen: Hey, ik ben toch homo, mag ik je haar zien ? (ik draag een hoofddoek) IK HEB NIET EENS DE MOEITE GENOMEN OM HEM UIT TE LEGGEN, OMDAT HIJ DEZE VRAAG 39854975495 KEER HEEFT GESTELD. EN NU IS HIJ BOOS, OM HET FEIT DAT IK MOEST LACHEN OM DIE SUKKEL. WAT VINDEN JULLIE ?

Wild_Female
15-06-2004, 18:36
Origineel gepost door Maisam Salaam mensen, Hebben jullie soms ook van die domme collega's ? Vanmiddag een opmerking van een Nederlandse jongen: Hey, ik ben toch homo, mag ik je haar zien ? (ik draag een hoofddoek) IK HEB NIET EENS DE MOEITE GENOMEN OM HEM UIT TE LEGGEN, OMDAT HIJ DEZE VRAAG 39854975495 KEER HEEFT GESTELD. EN NU IS HIJ BOOS, OM HET FEIT DAT IK MOEST LACHEN OM DIE SUKKEL. WAT VINDEN JULLIE ? :haha:

ik_oke_is
15-06-2004, 18:39
Origineel gepost door Maisam Salaam mensen, Hebben jullie soms ook van die domme collega's ? Vanmiddag een opmerking van een Nederlandse jongen: Hey, ik ben toch homo, mag ik je haar zien ? (ik draag een hoofddoek) IK HEB NIET EENS DE MOEITE GENOMEN OM HEM UIT TE LEGGEN, OMDAT HIJ DEZE VRAAG 39854975495 KEER HEEFT GESTELD. EN NU IS HIJ BOOS, OM HET FEIT DAT IK MOEST LACHEN OM DIE SUKKEL. WAT VINDEN JULLIE ? domme vragen bestaan niet ; alleen domme antwoorden :ego: wat is het antwoord op zijn vraag eigenlijk :kwaad: :maf:

zoubida
15-06-2004, 18:40
:hihi: stelletjes piep ;)...

Maisam
15-06-2004, 18:43

Origineel gepost door ik_oke_is domme vragen bestaan niet ; alleen domme antwoorden :ego: wat is het antwoord op zijn vraag eigenlijk :kwaad: :maf: :kwaad: WAT DENK JE ZELF ?? OF WEET JE HET ZELF NIET ?? :kwaad: HET IS EN BLIJFT EEN MAN, HOMO OF GEEN HOMO !!! MAAR HIJ SNAPT DAT NIET. HIJ IS WOEDEND, ECHT GRAPPIG. EEN KEER VROEG HIJ ME: WAT VIND JE NOU VAN DIE IMAM UIT ROTTERDAM (ELMOUMNI) IK: JA WAT DENK JE NOU !! IK BEN HET HELEMAAL MET DIE IMAM EENS !! JE HAD ZIJN KOP EN HOUDING MOETEN ZIEN :hihi: SINDSDIEN STELT HIJ ALLERLEI VRAGEN. :maf2:

tarifisht
15-06-2004, 18:43
hahahahah wallah die is goed die is zeker dommmmmmm :D

Maisam
15-06-2004, 18:44
Origineel gepost door tarifisht hahahahah wallah die is goed die is zeker dommmmmmm :D Ik ging huilen van het lachen. Op een gegeven moment ging hij ergens anders zitten. Moet hij maar geen domme vragen stellen :ego:

Flower_Girl
15-06-2004, 18:47
:haha: Meid ik heb echt met je te doen.....

amina1979
15-06-2004, 18:48
salaam lieverd.. dat is nog niks Ik werk in een winkel met hoofddoek en mijn baas denkt dat mensen soms niet naar binnen durven komen omdat ik hoofddoek draag sommigen van mijn collega's denken dat ik binnen 2 jr kaal ben door de hoofddoek Andere opmerking: als je je hoofddoek ophoudt mag je dan wel sex hebben of nog een goeie: die hoofddoek moet af want mensen vinden dat asociaal, net als tatoe of piercings Hahahaa Heb ook met een homo gewerkt en sommige vinden het gewoon leuk om te provoceren omdat de islam homo sexualiteit verbiedt Er gaat geen dag voorbij of het is niet buitenlanders dit buitenlanders dat Ze stellen jou bijna verantwoordelijk voor aanslagen en vanalles Echt raar! Ach ja geeft niet ik wil t je nog wel eens uitleggen is mijn antwoord! Begrip krijgen gebeurt toch niet en je moet toch met ze werken he? Succes!

ik_oke_is
15-06-2004, 18:48
Origineel gepost door Maisam :kwaad: WAT DENK JE ZELF ?? OF WEET JE HET ZELF NIET ?? :kwaad: HET IS EN BLIJFT EEN MAN, HOMO OF GEEN HOMO !!! MAAR HIJ SNAPT DAT NIET. HIJ IS WOEDEND, ECHT GRAPPIG. EEN KEER VROEG HIJ ME: WAT VIND JE NOU VAN DIE IMAM UIT ROTTERDAM (ELMOUMNI) IK: JA WAT DENK JE NOU !! IK BEN HET HELEMAAL MET DIE IMAM EENS !! JE HAD ZIJN KOP EN HOUDING MOETEN ZIEN :hihi: SINDSDIEN STELT HIJ ALLERLEI VRAGEN. :maf2: ik neem akte van je antwoord :o :maf:

Flower_Girl
15-06-2004, 18:53
Origineel gepost door amina1979 salaam lieverd.. dat is nog niks Ik werk in een winkel met hoofddoek en mijn baas denkt dat mensen soms niet naar binnen durven komen omdat ik hoofddoek draag sommigen van mijn collega's denken dat ik binnen 2 jr kaal ben door de hoofddoek Andere opmerking: als je je hoofddoek ophoudt mag je dan wel sex hebben of nog een goeie: die hoofddoek moet af want mensen vinden dat asociaal, net als tatoe of piercings Hahahaa Heb ook met een homo gewerkt en sommige vinden het gewoon leuk om te provoceren omdat de islam homo sexualiteit verbiedt Er gaat geen dag voorbij of het is niet buitenlanders dit buitenlanders dat Ze stellen jou bijna verantwoordelijk voor aanslagen en vanalles Echt raar! Ach ja geeft niet ik wil t je nog wel eens uitleggen is mijn antwoord! Begrip krijgen gebeurt toch niet en je moet toch met ze werken he? Succes! Meid, met jouw heb ik het ook heel erg te doen........volgens mij word ik bang als ik later ook moet gaan werken.... :(

amina1979
15-06-2004, 19:00
je hebt geen idee hoe ziek ik er van word kijk als klanten zo reageren ok maar je collega's moeten gewoon achter je staan Tegen mij hebben ze letterlijk gezegd wij zijn jou liever kwijt dan rijk We hebben liever een meisje zonder hoofddoek die haar werk niet goed doet dan iemand die haar werk wel goed doet MET hoofddoek Wallah dat is echt vreselijk! En die mensen zie je dus elke dag Ik word al woedend van reacties van mensen op straat Nu ook nog op mijn werk soms begrijp ik best dat mensen daar aggressief van worden Ik probeer gelukkig om rustig te worden maar soms heb ik zoiets als nu 1 persoon iets zegt gaan er doden vallen hihi!!!! Sorry voor deze felle reactie maar ik herken sommige situaties heel goed en ik word er ziek van hoe dom mensen soms zijn.. Maar voor alle zusters: dit zijn beproevingen Probeer geduldig te zijn Pffff hoe moeilijk ook!

Flower_Girl
15-06-2004, 19:03
Ja, dat klopt

amina1979
15-06-2004, 19:22
haahahhaa ja je staat dan met je mond vol tanden omdat je niet kunt beseffen wat je net gehoord hebt hahaa

amina1979
15-06-2004, 19:26

ze willen ALLES weten VRAGEN ook alles dan denk ik nou prima ga t uitleggen maar vervolgens bevalt hun de uitleg niet Heb ik zoiets van vraag t dan ook niet Of als je t niks vind ok maar hou dat dan voor je Ik ben het ook niet eens met de levensstijl van bepaalde mensen maar ik houd daar mijn mond over Totdat ik het zelf vraag dan weet ik dat ik misschien een antwoord krijg dat mij niet bevalt Toch?

Pagina's : [1] 2