Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik val op volslanke vrouwen vrouwen met wat houvast

Pagina's : [1] 2 3

gamaal
15-12-2009, 23:15

ik val op volslanke vrouwen vrouwen met wat houvast vrouwen die zich niet schamen om wat ze hebben vrouwen die weten dat ze er mogen zijn wie heeft dat ook

Lunatique
15-12-2009, 23:21
Count me in.

adill_is_stout
15-12-2009, 23:57
heerlijk een volle vrouw

moslimaaatjuh
16-12-2009, 02:53
Wat versta je onder vol?? Beyonce http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/12_01/BeyonceBIG0412_468x685.jpg of meer Queen Latifa?? http://images.teamsugar.com/files/usr/1/12981/latifah.jpg

Lunatique
16-12-2009, 02:55

Nr 1 , lieverd.

moslimaaatjuh
16-12-2009, 02:59
Oke ik schrok me al dood, ik dacht hoe zou je nr2 mooi kunnen vinden. Maar noem me geen lieverd want ik ben je lieverd niet.

moslimaaatjuh
16-12-2009, 03:19
haha die gek is gelijk stil Haha egt he, hij denkt dat ie mij zomaar lieverd kan noemen :cool:

Lunatique
16-12-2009, 03:36
Haha egt he, hij denkt dat ie mij zomaar lieverd kan noemen :cool: haha die gek is gelijk stil hahah ik geef je een tien. ewa wat ben je aan het doen? Damzz , hopeloos. En dat allemaal vanwege het woord lieverd.

moslimaaatjuh
16-12-2009, 03:50
Damzz , hopeloos. En dat allemaal vanwege het woord lieverd. Is het tegenwoordig hopeloos als je zelfrespect hebt. En bovendien heeft Allah swt tegen ons gezegd dat je zomaar iedereen lieverd, schatje en hbiba mag noemen?? Nou dacht t niet!

Lunatique
16-12-2009, 04:00
Is het tegenwoordig hopeloos als je zelfrespect hebt. En bovendien heeft Allah swt tegen ons gezegd dat je zomaar iedereen lieverd, schatje en hbiba mag noemen?? Nou dacht t niet! :hihi: Je verveelt je hé.

Moushkila_
16-12-2009, 09:54
Is het tegenwoordig hopeloos als je zelfrespect hebt. En bovendien heeft Allah swt tegen ons gezegd dat je zomaar iedereen lieverd, schatje en hbiba mag noemen?? Nou dacht t niet! mag ik dan vragen of Allah swt tegen jou heeft gezegd dat je zomaar zulke vrouwen aan mannen moet openbaren om mannen hun mening daarover te krijgen??? voel je niet aangevallen meid, ik vraag het me alleen af....

cassetete
16-12-2009, 11:10
Oke ik schrok me al dood, ik dacht hoe zou je nr2 mooi kunnen vinden. Maar noem me geen lieverd want ik ben je lieverd niet. wat is het mis met nr 2...ik vind haar juist een hele mooie vrouw

cassetete
16-12-2009, 11:10
mag ik dan vragen of Allah swt tegen jou heeft gezegd dat je zomaar zulke vrouwen aan mannen moet openbaren om mannen hun mening daarover te krijgen??? voel je niet aangevallen meid, ik vraag het me alleen af.... :goedzo:

MISSSS_HOUCIMAA
16-12-2009, 11:18
mag ik dan vragen of Allah swt tegen jou heeft gezegd dat je zomaar zulke vrouwen aan mannen moet openbaren om mannen hun mening daarover te krijgen??? voel je niet aangevallen meid, ik vraag het me alleen af.... slaat nergens op....zo kunnen we wel even door gaan ! dat kan ik ook aan jou vragen en jij aan mij ...het is een forum iedereen mag reageren :maf:

Moushkila_
16-12-2009, 11:26

slaat nergens op....zo kunnen we wel even door gaan ! dat kan ik ook aan jou vragen en jij aan mij ...het is een forum iedereen mag reageren :maf: ja maar zij maakt er een punt van dat die jongen haar lieverd noemt oke tot daar aan toe.. dat mag.... maar dan betrekt ze Allah swt drbij... dat hij haar geen lieverd mag noemen... oke ergens begrijpelijk.... maar waarom betrekt ze Allah swt dr niet bij voor ze die plaatjes gaat plakken en meningen gaat vragen? ik zeg toch ik wou haar niet aanvallen... ik geef mijn mening en ik stel haar een vraag...

Pagina's : [1] 2 3