Bekijk originele versie : Nieuwe laptop kopen
aabbccdd
15-12-2009, 21:41
Ik zoek een nieuwe laptop. Scherm ongeveer 15.6 inch. 4GB Ramgeheugen. Mijn budget is tussen de 500 en 600. Ik dacht aan een HP, Dell of een Acer. Iemand die misschien weet wat beter is of iemand die een aanbeveling kan doen?
Bij mediamarkt zijn er kerstaanbieding. Hp compaq cq61 320 sd
prijs is 555
kijken dus!!
GentleKnipoog
15-12-2009, 22:03
15'' is netjes, 4GB.. is haast standaard met een budget van 500/600euro dus neem niet genoeg met minder dan 4gigaBytes geheugen.
verder, voor wat gebruik je het? a: voor reizen? let op accu duur. er zijn business notebooks, met een lange accu duur.
ga je er mee gamen, let erop dat je een goede videokaart hebt, en natuurlijk een goede CPU (processor).
de voorkomende processors op dit moment, zijn de t4300, t6500. neem ook niet genoegen met iets lager dan dat.
verder, kies uit nieuwere notebooks; die hebben een betere CPU en er staat ook al WINDOWS 7 erop (deze komt na windows vista welke na windows xp kwam)
ik kocht onlangs een laptop voor iemand;
T6600 - Intel Core™2 Duo Processor
http://www.intel.com/sites/sitewide/pix/badges/core/2d_78.gif
(let op bovenstaande logo)
Geheugen 4GB
Windows 7 - 64BIT
500GB HARDESCHIJF
En een videokaart dat wel oke was
HP is een goed merk, Sony en Tosihba mogen er ook bij
mijn tip voor jou is; let op de aanbiedingen deze december.. ik verwacht nog een paar bij MEDIAMARKT en SATURN
aabbccdd
15-12-2009, 22:06
Dank jullie we.
Ik ben ook al aan het kijken naar de aanbiedingen. Ik weet gewoon niet echt wat voor 1 ik er het best kan nemen.
Ik gebruik het eigenlijk gewoon voor thuis, schooldingen, internetten en ik wil er ook wel op gamen maar dat doe ik niet echt vaak.
aabbccdd
15-12-2009, 22:08
Bij mediamarkt zijn er kerstaanbieding. Hp compaq cq61 320 sd
prijs is 555
kijken dus!!
Hier is hij 499?
http://www.laptopshop.nl/product/80786/compaq-cq61-320sd-windows-7.html
Hier is hij 499?
http://www.laptopshop.nl/product/80786/compaq-cq61-320sd-windows-7.html
op de officiele hp site staat ie voor 529. en die heeft een nividia videokaart en die op die link heeft een intel gma kaart.
en in een winkel is natuurlijk wat duurder dan op het internet.
aabbccdd
15-12-2009, 22:25
op de officiele hp site staat ie voor 529. en die heeft een nividia videokaart en die op die link heeft een intel gma kaart.
en in een winkel is natuurlijk wat duurder dan op het internet.
Dan zal daar het verschil wel in zitten. Het is trouwens een gewone winkel, daar verkopen ze die ook voor die prijs
GentleKnipoog
15-12-2009, 22:26
die t4300 processors zijn niks meer waard joh, die gaan snel weg.. vooral met de komst van windows 7.. nu alleen maar t6xxxx serie. die zou ik niet nemen, tenzij je haast hebt.. zou ik er max 520EURO voor leggen op dit moment.
het is goed dat je informatie komt vragen, want electronica .. tv's en computers.. kopen is tegenwoordig nog moeilijker dan het kopen van een auto.
allereerst kwa prijs zit je perfect, ik zou niet meer tellen dan 600euro.
koop nieuwe laptop, nieuw herken je aan dat WINDOWS 7 er al op zit.
dan let je op de processor, meestal zie je '' CPU: T.. nog wat ''
vermijd de T4xxx processors, tenzij ze 500 en lager zijn. vergeet de T3xxx processor. Koop een T6xxx processor of hoger, de t6500 en de Intel Core 2 Duo T6600.
en tik niet meer dan 599euro..
die t4300 processors zijn niks meer waard joh, die gaan snel weg.. vooral met de komst van windows 7.. nu alleen maar t6xxxx serie. die zou ik niet nemen, tenzij je haast hebt.. zou ik er max 520EURO voor leggen op dit moment.
het is goed dat je informatie komt vragen, want electronica .. tv's en computers.. kopen is tegenwoordig nog moeilijker dan het kopen van een auto.
allereerst kwa prijs zit je perfect, ik zou niet meer tellen dan 600euro.
koop nieuwe laptop, nieuw herken je aan dat WINDOWS 7 er al op zit.
dan let je op de processor, meestal zie je '' CPU: T.. nog wat ''
vermijd de T4xxx processors, tenzij ze 500 en lager zijn. vergeet de T3xxx processor. Koop een T6xxx processor of hoger, de t6500 en de Intel Core 2 Duo T6600.
en tik niet meer dan 599euro..
bij de media markt een laptop met zo een proccesort en een mooie graka voor 667 euro. Ram geheugen is ook prima 3 of 4 gb en 320 hdd of 500 hdd grootte
GentleKnipoog
15-12-2009, 22:52
Ja klopt, 640.. 670euro.. maar ik zou wachten, halve maand.. en er komt een goede aanbieding. met een intel core 2 duo T6xxx 2,2 GHz cpu als het niet hoger is, een 320GB of zelfs 500GB hardeschijf, 4GB geheugen erin, en windows 7 home premium 64bit.. voor slechts 599EURO.
mediamarkt en zulke grote winkels gaan met een aanbieding komen.
Dixons bijv. en dat soort kleine oplichters zaakjes hoef je niks te verwachten qua goedkope prijs.
vorige week ik kocht een draadloze router, voor 89.95EURO bij mediamarkt.. was gewoon in haast, en had niet zo lekker gevoel bij de prijs.. dus ik kijk op internet, en ik zie dezelfde router voor 49.95.. ik ging terug naar mediamarkt met bewijs dat het ergens anders goedkoper was, kreeg zo 40euro terug!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.