Bekijk originele versie : Ogen: Weerspiegeling van de ziel.
Ik vind de ogen het belangrijkste en mooiste onderdeel en de mens.
Er is geen lichaamshouding en geen woord, die zo dicht in de buurt komen bij de werkelijke gedachten en gevoelens van een mens, dan de ogen.
Bij onbekenden kan ik alleen de kleur bewonderen en/of voor de hand liggende gevoelens ervan aflezen, zoals een glinstering of schrik.
Bij mensen die ik ruim langer ken, is het hele pakketje af te lezen: schrik, verbazing, sarcasme, liefde....kortom: ze weerspiegelen de gehele ziel.
Wat vinden jullie van ogen?
Gewoon iets wat jullie gegeven is, om de wereld te bewonderen of 'de weerspiegeling van de ziel' ?
De ogen kunnen veel zeggen ....
Twinkelbrowneye
15-06-2004, 19:20
Ja dat vind ik ook . Ogen kunnen veel zeggen, vooral bij bekende hoef je soms niet te vragen wat er is want je ziet dat gewoon weerspiegeld in de ogen.
alhoceimachaima
15-06-2004, 19:43
jah mee eens:) vind ik ook als ik iemand zijn ogen kijk dan heb ik soms gevoelens van jah die lijkt me aardig :confused:
Als we geen wenkbrauwen hadden, zouden de ogen geen weerspiegeling van de ziel zijn...kijk maar naar mensen met doorlopende wenkbrauwen die lijken heel streng..
_MaJesTeiT_
15-06-2004, 21:31
Origineel gepost door Ghizzy
Ik vind de ogen het belangrijkste en mooiste onderdeel en de mens.
Er is geen lichaamshouding en geen woord, die zo dicht in de buurt komen bij de werkelijke gedachten en gevoelens van een mens, dan de ogen.
Bij onbekenden kan ik alleen de kleur bewonderen en/of voor de hand liggende gevoelens ervan aflezen, zoals een glinstering of schrik.
Bij mensen die ik ruim langer ken, is het hele pakketje af te lezen: schrik, verbazing, sarcasme, liefde....kortom: ze weerspiegelen de gehele ziel.
Wat vinden jullie van ogen?
Gewoon iets wat jullie gegeven is, om de wereld te bewonderen of 'de weerspiegeling van de ziel' ?
Ogen zeggen veel en ogen zijn de weerspieling van de ziel...
Origineel gepost door Yassina
Als we geen wenkbrauwen hadden, zouden de ogen geen weerspiegeling van de ziel zijn...kijk maar naar mensen met doorlopende wenkbrauwen die lijken heel streng..
:hihi:
vandaar :D
idd ogen zeggen heel veel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.