Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "Oh wat zijn we ziek"

Pagina's : [1] 2

Bahjaouia
25-11-2002, 21:54

Na aanleiding van de uitspraken die door El Moumni 1000 jaar geleden zijn gedaan over homo's, hebben de homo's zich vandaag ziek gemeld, nou ja..........allemaal? Niet dus........ Na aanleiding van de uitspraken van Pim Fortuyn over dat de Islam een achterlijke cultuur is besluit ik om me morgen de hele dag te gaan gedragen als iemand die achterlijk is.........een achterlijke volgt immers een achterlijke cultuur..... :D :zwaai: Sjonge jonge...........

Morgaine
25-11-2002, 21:59
Origineel gepost door Bahjaouia Na aanleiding van de uitspraken die door El Moumni 1000 jaar geleden zijn gedaan over homo's, hebben de homo's zich vandaag ziek gemeld, nou ja..........allemaal? Niet dus........ Na aanleiding van de uitspraken van Pim Fortuyn over dat de Islam een achterlijke cultuur is besluit ik om me morgen de hele dag te gaan gedragen als iemand die achterlijk is.........een achterlijke volgt immers een achterlijke cultuur..... :D :zwaai: Sjonge jonge........... Weet je zeker dat je daar pas morgen mee begint? :D Morgaine

Bahjaouia
25-11-2002, 22:02
Origineel gepost door Morgaine Weet je zeker dat je daar pas morgen mee begint? :D Morgaine :huil:

Morgaine
25-11-2002, 22:04
Origineel gepost door Bahjaouia :huil: Ga je huilen? Mmm... dat is niet achterlijk, dat is zielig..... :D

Bahjaouia
25-11-2002, 22:08

nee zielig dat zijn el jahud en de homo's die zich altijd als pispaaltje opstellen............en wat dan nog als iemand ze ZIEK noemt......moet ie toch zelf weten............vrijheid van godsdienstuiting he..... :D I love holland!!!!!!!!!!! gna gna gna..........en voor het geval dat je het niet begreep........die smiley.....daar zat een tikje sarcasme in verwerkt, maar ik neem het je niet kwalijk dat je qua denkniveau nog niet zo ver bent, je komt er wel :zwaai: p.s. no hard feelings

Morgaine
25-11-2002, 22:09
Origineel gepost door Bahjaouia nee zielig dat zijn el jahud en de homo's die zich altijd als pispaaltje opstellen............en wat dan nog als iemand ze ZIEK noemt......moet ie toch zelf weten............vrijheid van godsdienstuiting he..... :D I love holland!!!!!!!!!!! gna gna gna..........en voor het geval dat je het niet begreep........die smiley.....daar zat een tikje sarcasme in verwerkt, maar ik neem het je niet kwalijk dat je qua denkniveau nog niet zo ver bent, je komt er wel :zwaai: p.s. no hard feelings Mnou, ik ken nog heel wat meer groepen die zich graag als pispaaltje opstellen. Ook hier no hard feelings... Morgaine

Bahjaouia
25-11-2002, 22:14
Origineel gepost door Morgaine Mnou, ik ken nog heel wat meer groepen die zich graag als pispaaltje opstellen. Ook hier no hard feelings... Morgaine ik had eigenlijk een voorbeeldje verwacht........niet dus.....zou die wel graag willen hebben.......is het voor mij ook weer helder..... I'm waiting........ :zwaai:

Morgaine
25-11-2002, 22:23
Origineel gepost door Bahjaouia ik had eigenlijk een voorbeeldje verwacht........niet dus.....zou die wel graag willen hebben.......is het voor mij ook weer helder..... I'm waiting........ :zwaai: Niet zo moeilijk hoor. Er woont hier in de buurt (Borgerhout, ook wel Borgerokko genoemd) een groepje jongelui (en nee, het gaat niet om ALLE Marokkanen maar om een groep) die het normaal vinden om hun vuil zomaar op straat te smijten in plaats van in de daarvoor voorziene aan te schaffen vuilniszakken. Die, wanneer je daar een opmerking over maakt, je meteen uitschelden voor Vlaams Blok stemmer, voor vuile racist. Iemand uit dat groepje vond me een racist omdat ik niet met hem uit wilde gaan. Mja, sorry hoor, ik ga niet uit met kwallen, van welke nationaliteit ze ook zijn. Er was een jongetje van een jaar of acht die, opgejut door het bovenvermelde groepje, een geparkeerde auto in de straat aan het bewerken was met bakstenen. En zelfs dit jonge jongetje, kende maar één woord: racist. Zielig gewoon. Morgaine

Bahjaouia
25-11-2002, 22:27
tsja zoals je al zei.....je hebt het nu niet over de gehele marokkaanse gemeenschap, en ik had het wel degelijk over de gehele joodse bevolking en de gehele homo gemeenschap..........en nu ga ik slapen, ben er morgen weer.... :zwaai:

Morgaine
25-11-2002, 22:32
Origineel gepost door Bahjaouia tsja zoals je al zei.....je hebt het nu niet over de gehele marokkaanse gemeenschap, en ik had het wel degelijk over de gehele joodse bevolking en de gehele homo gemeenschap..........en nu ga ik slapen, ben er morgen weer.... :zwaai: Blijf maar lekker hangen in je generalisaties dan. Als jij denkt dat het een goede eigenschap is om te generaliseren... Desalniettemin welterusten. Morgaine

MrEsco
25-11-2002, 23:58
Je doet het zelf ook wel... je neemt 1 eigenschap en je maakt het eigen aan een groep... je zegt "groepje jongelui" en daarna zeg je ook meteen dat ze van marokkaanse afkomst komen, wat heeft het nou te maken van waar ze komen? Maken chinezen of belgen geen rommel? Waarom kon je het niet gewoon laten bij jongelui? Ik snap dat je het niet zo bedoeld en natuurlijk ben ik het aan het dramatiseren maar je moet wel weten dat daar de fout al wordt gemaakt... wij allemaal maken deze fout en we moeten eens anders beginnen te kijken... een nieuw perspectief... MrEsco

Morgaine
26-11-2002, 00:20
Origineel gepost door MrEsco Je doet het zelf ook wel... je neemt 1 eigenschap en je maakt het eigen aan een groep... je zegt "groepje jongelui" en daarna zeg je ook meteen dat ze van marokkaanse afkomst komen, wat heeft het nou te maken van waar ze komen? Maken chinezen of belgen geen rommel? Waarom kon je het niet gewoon laten bij jongelui? Ik snap dat je het niet zo bedoeld en natuurlijk ben ik het aan het dramatiseren maar je moet wel weten dat daar de fout al wordt gemaakt... wij allemaal maken deze fout en we moeten eens anders beginnen te kijken... een nieuw perspectief... MrEsco Je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar ze wilde een voorbeeld van een groep die zich 'als pispaaltje' opstelt. En ze had het over alle Joden en alle ongelovigen. En alle homo's. Als het een groepje Belgische (allé autochtone, allé, bij gebrek aan een betere term) jongeren geweest zou zijn die het woord racist in de mond genomen zouden hebben, zou het NOG idioter en zieliger geweest zijn. Toevallig had ik dat zelf meegemaakt. Als het om een groepje Chinezen gagaan zou zijn, zou ik ook gezegd hebben, niet ALLE Chinezen... Maar goed, 'k zal NOG meer m'n best gaan doen om andere bewoordingen te gebruiken. Al vind ik het al een verbetering om het over een groepje te hebben dan over de GEHELE Marokkaanse, Islamitische, Joodse, Chinese, Antilliaanse, Nederlandse, ... gemeenschap, toch? :rolleyes: Morgaine

Morgaine
26-11-2002, 00:42
Origineel gepost door jacko Je dramatiseert echt joh.... en een nieuw perspectief? Morgaine drukt zich zo genuanceerd en zo voorzichtig mogelijk uit als kan en toch staat daar Mevrouw Esco om te zeuren en te zaniken. Het is geen mevrouw maar een meneer. En ergens heeft deze meneer wel gelijk. Maar ik kon even geen andere bewoordingen vinden om mijn point te maken. Morgaine

MrEsco
26-11-2002, 01:11
neem het niet zo zwaar op, ik heb mijn punt gemaakt en ik ben blij dat morgaine me begrijpt... en laat dat gedoe met racisme maar achterwegen want ik ga me zeker niet de rol van slachtoffer laten aanpraten... en heb je me ooit horen zeggen dat je mensen niet mag aanspreken op hun gedrag? check yourself... MrEsco

Sabrin16
02-12-2002, 13:39

Dat ziek melden is zooooooooooooooooooo dom Wat proberen ze te bewijzen??? In 1 bedrijf werken er maar misschien 4 homos ofzo. Ze worden echt niet gemist! Iemand valt gewoon in toch??

Pagina's : [1] 2