Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klopt dit???

Mysticalia
15-06-2004, 16:18

Salaam zuster :D Vraag je aan de getrouwde vrouwen onder ons. Ik hoor meer en meer kreten van mn omgeving van jong getrouwde vrouwen dat ze spijt hebben. :schok: en dat als ze wisten dat dit trouwen was, ze er zeker mee zouden hebben gewacht :schok: Ik wist niet wat ik hoorde :jammer: En het zijn geen meiden die haram relaties hadden of zo (voordat iemand daarmee op de proppen komt :kwaad: ). Nu vraag ik me af of er nog getrouwde leden met dit gevoel rondlopen? :confused: Of leden die juist supergelukkig getrouwd zijn en zich afvragen waarom ze niet eerder die stap hebben gezet :D . Ik veralgemeen niet, ik weet zeker dat er getrouwde vrouwen zijn die happily married zijn, toch? :confused: :o :belgie:

UndercoverAngel
15-06-2004, 16:33
Kenden ze hun mannen wel? Ik denk dat als je je aanstaande niet goed kent het wat moeilijker zal zijn.. Je gaat ineens met iemand onder 1 dak wonen en moet elkaar dan nog leren kennen.. Misschien dat de karakters met elkaar botsen of hij heeft een heel andere denkwijze dan dat de vrouw dacht.. Het kan ook zo zijn dat ze in hun hoofd al een hele scenario hadden geschreven.. Elke dag rozengeur en Maneschijn.. Helaas berusten die gedachten niet op de werkelijkheid en als ze dan samen onder een dak wonen en erachter komen dat het toch niet zo mooi is allemaal komt het inderdaad hard aan.. Vertellen ze niet waarom ze spijt hebben dat ze niet hebben gewacht? .:UcA:.

Mysticalia
15-06-2004, 16:45
Origineel gepost door UndercoverAngel Kenden ze hun mannen wel? Ik denk dat als je je aanstaande niet goed kent het wat moeilijker zal zijn.. Je gaat ineens met iemand onder 1 dak wonen en moet elkaar dan nog leren kennen.. Misschien dat de karakters met elkaar botsen of hij heeft een heel andere denkwijze dan dat de vrouw dacht.. Het kan ook zo zijn dat ze in hun hoofd al een hele scenario hadden geschreven.. Elke dag rozengeur en Maneschijn.. Helaas berusten die gedachten niet op de werkelijkheid en als ze dan samen onder een dak wonen en erachter komen dat het toch niet zo mooi is allemaal komt het inderdaad hard aan.. Vertellen ze niet waarom ze spijt hebben dat ze niet hebben gewacht? .:UcA:. Ik ken 2gevallen :o , allebei hebben ze hun echtgenoot één keer gezien met mahram en in de verlovingsperiode (korte periode) hebben ze elkaar beter leren kennen en hupsakee huwelijksbootje genomen. :o Ze kwamen juist heel goed overeen en waren precies voor elkaar gemaakt :confused: . Kan zijn dat het is zoals je zegt die droomscenario is waar ze dachten in te zullen belanden? Allahou a3lam. Maar vond het wel angstaanjagend :verdriet: . Nee ik weet nie de juiste reden waarom ze liever zouden hebben gewacht. Volgens mij is het de gewenning. Leventje met 2? :o Allahou a3lam, maar deed me wel vragen stellen :verdriet: :belgie:

Mysticalia
15-06-2004, 16:46
Origineel gepost door Miss_Magrebia klopt niet, ik, nou ja eigelijk we hebben spijt dat we zolang hebben gewacht.... :D Alhamdoulilah :D Doet me plezier dat te lezen. :D InshAllah dat het zo mag blijven doorgaan :o :belgie:

UndercoverAngel
15-06-2004, 16:48

Origineel gepost door Mysticalia Ik ken 2gevallen :o , allebei hebben ze hun echtgenoot één keer gezien met mahram en in de verlovingsperiode (korte periode) hebben ze elkaar beter leren kennen en hupsakee huwelijksbootje genomen. :o Ze kwamen juist heel goed overeen en waren precies voor elkaar gemaakt :confused: . Kan zijn dat het is zoals je zegt die droomscenario is waar ze dachten in te zullen belanden? Allahou a3lam. Maar vond het wel angstaanjagend :verdriet: . Nee ik weet nie de juiste reden waarom ze liever zouden hebben gewacht. Volgens mij is het de gewenning. Leventje met 2? :o Allahou a3lam, maar deed me wel vragen stellen :verdriet: :belgie: Ik moet altijd even slikken als ik zulke dingen hoor.. Vooral omdat ik binnenkort ga trouwen.. :( .:UcA:.

Mysticalia
15-06-2004, 16:57
Origineel gepost door UndercoverAngel Ik moet altijd even slikken als ik zulke dingen hoor.. Vooral omdat ik binnenkort ga trouwen.. :( .:UcA:. Same here :( . Maar inshAllah komt het wel goed; ;) Vertrouwen op Allah swt en zolang jouw niyya juist zit, dan moet er geen probleem zijn. Alles ligt in de Handen van Allah swt. We kunnen niet meer doen dan dou3a dat het wel succesvol zal zijn inshAllah ;) . :belgie:

UndercoverAngel
15-06-2004, 17:03
Origineel gepost door Mysticalia Same here :( . Maar inshAllah komt het wel goed; ;) Vertrouwen op Allah swt en zolang jouw niyya juist zit, dan moet er geen probleem zijn. Alles ligt in de Handen van Allah swt. We kunnen niet meer doen dan dou3a dat het wel succesvol zal zijn inshAllah ;) . :belgie: Insha Allah.. :blauwkus: We moeten Allah (swt) elke dag bedanken voor hetgeen hij ons heeft gegeven.. en we moeten met Niya het huwelijk ingaan.. Dan komt het Insha Allah allemaal goed.. :) .:UcA:.

Hasna_real
18-06-2004, 11:42
Bij ons klopt het niet. Toen we net getrouwd waren zeiden we nog tegen elkaar. Wat is het huwlijk toch heerlijk, jammer dat we deze stap niet eerder hebben genomen. Wij zijn hardstikke blij en gelukkig met elkaar en zouden echt niet zonder elkaar kunnen. Wij zijn nu bijna 4 jaar getrouwd en ik ben ontzettend blij dat ik met mijn mannetje in het huwelijksbootje ben gestapt. Natuurlijk hebben wij ook wel eens ruzie, maar in welk huwelijk heb je dat nu niet. Maar spijt, heb ik nooit gehad!

Mysticalia
18-06-2004, 11:46
Origineel gepost door Hasna_real Bij ons klopt het niet. Toen we net getrouwd waren zeiden we nog tegen elkaar. Wat is het huwlijk toch heerlijk, jammer dat we deze stap niet eerder hebben genomen. Wij zijn hardstikke blij en gelukkig met elkaar en zouden echt niet zonder elkaar kunnen. Wij zijn nu bijna 4 jaar getrouwd en ik ben ontzettend blij dat ik met mijn mannetje in het huwelijksbootje ben gestapt. Natuurlijk hebben wij ook wel eens ruzie, maar in welk huwelijk heb je dat nu niet. Maar spijt, heb ik nooit gehad! :goedzo: MashAllah! Doet me plezier dit te lezen! en inshAllah blijven jullie gelukkig met elkaar. :o en 3ouqba van naar de toekomstige bruidjes onder ons :o :o :o Shoukran :) :belgie:

Mysticalia
18-06-2004, 12:21
MashAllah Tinfiein (coole naam :hihi: ) en mabrouk met jullie zoontje mashAllah! :belgie:

Selly
18-06-2004, 12:31
Ja hier nog 1, heb nog geen dag spijt gehad dat ik met m getrouwd ben. Ruzies horen er inderdaad bij, zou alleen maar saai zijn als het niet zo was. Zeker als je een kindje heb komen ze vaker voor. Althans bij ons wel :D

Mysticalia
18-06-2004, 13:54
Origineel gepost door Selly Ja hier nog 1, heb nog geen dag spijt gehad dat ik met m getrouwd ben. Ruzies horen er inderdaad bij, zou alleen maar saai zijn als het niet zo was. Zeker als je een kindje heb komen ze vaker voor. Althans bij ons wel :D MashAllah :o Ruzies horen er natuurlijk bij ... en nog leuker is het bijleggen :stout: :hihi: Moge Allah jullie huwelijk verder zegenen inshAllah :D :belgie: