Bekijk originele versie : zoveel mooie marokaanse meisjes !!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Mijn vraag aan jullie waarom waarom mag je nooit meer dan kussen met jullie meisjes ..... waarom !!!!
Als je elkaar graag ziet en naar elkaar verlangt waarom dan niet en AUB laat het woord trouwen THUIS !!!!!
Die antwoord had ik verwacht !!!! pffff
UndercoverAngel
15-06-2004, 16:21
Mogen we het woord Haram wel gebruiken? Want daar gaat het tenslotte om.. Daarna komt het woordje trouwen pas.. Aangezien dat de omgang tussen man & vrouw Halal maakt.. ;)
.:UcA:.
shirine_rbatia
15-06-2004, 16:24
Origineel gepost door Taufik
Die antwoord had ik verwacht !!!! pffff
First of all het is "Dat antwoord"
En ja wees blij jij komt blijkbaar alleen goede meisjes tegen.
gr Shirine:zwaai:
Maar als je trouwt en dan eindelijk de actie verricht en het zou je helemaal niet liggen/voelen wat dan ... daar zit je dan getrouwd en onverzadigd voor de rest van je leven ... niet met mij hoor !!! ik vind dat je moet meegaan meet de tijd !!!
Schatjee
15-06-2004, 16:25
Maar als je trouwt en dan eindelijk de actie verricht en het zou je helemaal niet liggen/voelen wat dan ... daar zit je dan getrouwd en onverzadigd voor de rest van je leven ... niet met mij hoor !!! ik vind dat je moet meegaan meet de tijd !!!
:moe:
OujDa_LaDy
15-06-2004, 16:40
Welke Tijd..Deze Tijd Is Erg Maf..Dus Je Gaat Mee Met De Maffe Dingen :o
tarifisht
15-06-2004, 16:51
wij vrouwen zijn niet dat je eerste gaat testen en dan als het ej niet bavalt terug geven....
echt een domme opmerkingen heb je sorry!!!!
je zou toch ook niet willen dat iemand dat bij je zus zou doen
dus goed denken voor dat je iets hier op internet zet!!!!!
dus wanneer jij gaat trouwen, mag intussen al iemand anders aan je vrouw hebben gezeten???? :confused:
moslimawomen
15-06-2004, 16:54
la hoewa walla qoewata illahi wall3lyou aldiem!!!
meegaan met de tijd????????? welke tijd......????? bedoel je de tijd van de vervloekte satan en de afgedwaalde ongelovigen?????????
wa salaamoealaikom,
Mijn vraag aan jullie waarom waarom mag je nooit meer dan kussen met jullie meisjes ..... waarom !!!!
Als je elkaar graag ziet en naar elkaar verlangt waarom dan niet en AUB laat het woord trouwen THUIS !!!!!
WAAROM
ANTWOORD : KUSSEN IS AL HARAM, LAAT STAAN MEER !!!
VRAAGJE VOOR JOU: ZOU JE HET ACCEPTEREN ALS JE ZUSJE MET IEMAND HET BED IN DUIKT ?
NEE !!!!!!!! DUS NU WEET JE GENOEG !!!
Origineel gepost door moslimawomen
la hoewa walla qoewata illahi wall3lyou aldiem!!!
meegaan met de tijd????????? welke tijd......????? bedoel je de tijd van de vervloekte satan en de afgedwaalde ongelovigen?????????
wa salaamoealaikom,
In de tijd van de profeet mocht de man (naast z`n 4 vrouwen) ook nog een met z`n slavinnen naar bed....Ja, dat was nog eens een tijd :maf2:
Origineel gepost door Tijn
In de tijd van de profeet mocht de man (naast z`n 4 vrouwen) ook nog een met z`n slavinnen naar bed....Ja, dat was nog eens een tijd :maf2:
Stap in de tijdmachine, ga een jaar of 100 terug in de tijd en kom nooit meer terug..... :D
Origineel gepost door Maisam
Stap in de tijdmachine, ga een jaar of 100 terug in de tijd en kom nooit meer terug..... :D
No thanks....1 dame is voor mij al lastig genoeg :D
tarifisht
15-06-2004, 17:10
Origineel gepost door Tijn
ik weet in welk tijdschrift je dit hebt gelezen
of welke gek je dit heeft verteld
maar jongen ga hier geen onzin zetten voor dat je het zeker weet
en al helemaal niet over de profeet :kwaad:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.