Bekijk originele versie : trouwen
salaam
wat betekenk trouwen voor jullie?.
sexywoman
15-06-2004, 16:46
sex hebben :hihi: .......
Origineel gepost door tahiyati
salaam
wat betekenk trouwen voor jullie?
Helft van mijn geloof Islam.
Leven delen met iemand die je zelf kiest.
Gelukkig leven, huisje, boompje, geen beestje(s) maar kindje(s),
leven volgens de Islam.
Zo dat ishet belangerijkste voor mij :)
Origineel gepost door sexywoman
sex hebben :hihi: .......
Dan moet je maar snel trouwen he. :giechel:
tarifisht
15-06-2004, 16:56
trouwen betekent voor mij, mijn leven samne delen met iemand van wie ik zoveels hou en die gene ook van mij...
en dat we mekaar vertrouwen voor het leven ....
en dat we samen leuke dingen doen en altijd lachen
en daarna leuke kindertjes maken :Iluve:
zoo ik ben weer aan het dromen :D
together forever.........Insha Allah!!
Alles samen delen, liefde, vertrouwen, begrip, genegenheid, ......... kortom t is een wederzijdse belofte!!...., voor dit alles!!
Kvind vertrouwen belangrijker dan trouwen....maar ja, die meiden willen nou eenmaal die romantische poespas :D
Lijkt wel wel leuk om een flinke huwelijksreis & veel babies te maken ;)
samah_kebdania
15-06-2004, 17:55
De gene van wie ik de moeder van zijn kinderen wordt
zijn lieve behulpzame vrouw wordt
we respecteren elkaar
delen ons leven met elkaar
leven volgens de islam
maar ook nog wel lachen en leuke dingen doen
een lieve kinderen maken :)
Origineel gepost door Tijn
Kvind vertrouwen belangrijker dan trouwen....maar ja, die meiden willen nou eenmaal die romantische poespas :D
Lijkt wel wel leuk om een flinke huwelijksreis & veel babies te maken ;)
Die ''poespas'' van jou, is wel de HELFT VAN JE GELOOF.
Het huwelijk is belangerijker dan je denkt.
:zwaai:
Origineel gepost door Maisam
Die ''poespas'' van jou, is wel de HELFT VAN JE GELOOF.
Het huwelijk is belangerijker dan je denkt.
:zwaai:
Vertel eens, wat is er zo belangrijk aan een papiertje? De basis is toch elkaar vertrouwen, liefde etc...niet een of andere eed op een briefje?
ps ben trouwens geen Moslim
Vertel eens, wat is er zo belangrijk aan een papiertje? De basis is toch elkaar vertrouwen, liefde etc...niet een of andere eed op een briefje?
ps ben trouwens geen Moslim
Aangezien we binnen de ISLAM geen relaties aan mogen BEHALVE HET HUWELIJK, is het VOOR ONS MOSLIMS HEEL BELANGERIJK.
KAN JIJ NIET BEGRIJPEN, TENZIJ JE MEER OVER DE ISLAM GAAT LEZEN, ALS HET JE ECHT INTERESSERT NATUURLIJK.
HET GAAT NIET OM DAT PAPIERTJE, MAAR OM SAMEN GELUKKIG TE WORDEN, OP EEN HALAL TOEGESTANE MANIER. ( HET HUWELIJK DUS)
:)
Origineel gepost door Maisam
Aangezien we binnen de ISLAM geen relaties aan mogen BEHALVE HET HUWELIJK, is het VOOR ONS MOSLIMS HEEL BELANGERIJK.
KAN JIJ NIET BEGRIJPEN, TENZIJ JE MEER OVER DE ISLAM GAAT LEZEN, ALS HET JE ECHT INTERESSERT NATUURLIJK.
HET GAAT NIET OM DAT PAPIERTJE, MAAR OM SAMEN GELUKKIG TE WORDEN, OP EEN HALAL TOEGESTANE MANIER. ( HET HUWELIJK DUS)
:)
Dus omdat er twee lullige handtekeningen staan op een papiertje is het opeens wel halal?
(zelf wist ik dit natuurlijk wel, maar blijf het een beetje hypocriet vinden ;) )
Dus omdat er twee lullige handtekeningen staan op een papiertje is het opeens wel halal?
(zelf wist ik dit natuurlijk wel, maar blijf het een beetje hypocriet vinden ;) )
Als jij dat hypocriet vindt, is dat jouw probleem, toch ? :)
Wij kennen teminste respect voor elkaar. Kan je niet van iedereen zeggen.
ps.....kan best romantisch zijn hoor....maar daar heb ik geen papiertie voor nodig :D
together forever....no lies just us and Allah......
waar kan ik zo iemand vinden?....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.