Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen

Pagina's : [1] 2

LZN
15-06-2004, 16:16

salaam wat betekenk trouwen voor jullie?.

sexywoman
15-06-2004, 16:46
sex hebben :hihi: .......

Maisam
15-06-2004, 16:46
Origineel gepost door tahiyati salaam wat betekenk trouwen voor jullie? Helft van mijn geloof Islam. Leven delen met iemand die je zelf kiest. Gelukkig leven, huisje, boompje, geen beestje(s) maar kindje(s), leven volgens de Islam. Zo dat ishet belangerijkste voor mij :)

Maisam
15-06-2004, 16:47
Origineel gepost door sexywoman sex hebben :hihi: ....... Dan moet je maar snel trouwen he. :giechel:

tarifisht
15-06-2004, 16:56

trouwen betekent voor mij, mijn leven samne delen met iemand van wie ik zoveels hou en die gene ook van mij... en dat we mekaar vertrouwen voor het leven .... en dat we samen leuke dingen doen en altijd lachen en daarna leuke kindertjes maken :Iluve: zoo ik ben weer aan het dromen :D

Zininou
15-06-2004, 17:48
together forever.........Insha Allah!! Alles samen delen, liefde, vertrouwen, begrip, genegenheid, ......... kortom t is een wederzijdse belofte!!...., voor dit alles!!

Tijn
15-06-2004, 17:54
Kvind vertrouwen belangrijker dan trouwen....maar ja, die meiden willen nou eenmaal die romantische poespas :D Lijkt wel wel leuk om een flinke huwelijksreis & veel babies te maken ;)

samah_kebdania
15-06-2004, 17:55
De gene van wie ik de moeder van zijn kinderen wordt zijn lieve behulpzame vrouw wordt we respecteren elkaar delen ons leven met elkaar leven volgens de islam maar ook nog wel lachen en leuke dingen doen een lieve kinderen maken :)

Maisam
15-06-2004, 17:59
Origineel gepost door Tijn Kvind vertrouwen belangrijker dan trouwen....maar ja, die meiden willen nou eenmaal die romantische poespas :D Lijkt wel wel leuk om een flinke huwelijksreis & veel babies te maken ;) Die ''poespas'' van jou, is wel de HELFT VAN JE GELOOF. Het huwelijk is belangerijker dan je denkt. :zwaai:

Tijn
15-06-2004, 18:02
Origineel gepost door Maisam Die ''poespas'' van jou, is wel de HELFT VAN JE GELOOF. Het huwelijk is belangerijker dan je denkt. :zwaai: Vertel eens, wat is er zo belangrijk aan een papiertje? De basis is toch elkaar vertrouwen, liefde etc...niet een of andere eed op een briefje? ps ben trouwens geen Moslim

Maisam
15-06-2004, 18:07
Origineel gepost door Tijn Vertel eens, wat is er zo belangrijk aan een papiertje? De basis is toch elkaar vertrouwen, liefde etc...niet een of andere eed op een briefje? ps ben trouwens geen Moslim Aangezien we binnen de ISLAM geen relaties aan mogen BEHALVE HET HUWELIJK, is het VOOR ONS MOSLIMS HEEL BELANGERIJK. KAN JIJ NIET BEGRIJPEN, TENZIJ JE MEER OVER DE ISLAM GAAT LEZEN, ALS HET JE ECHT INTERESSERT NATUURLIJK. HET GAAT NIET OM DAT PAPIERTJE, MAAR OM SAMEN GELUKKIG TE WORDEN, OP EEN HALAL TOEGESTANE MANIER. ( HET HUWELIJK DUS) :)

Tijn
15-06-2004, 18:11
Origineel gepost door Maisam Aangezien we binnen de ISLAM geen relaties aan mogen BEHALVE HET HUWELIJK, is het VOOR ONS MOSLIMS HEEL BELANGERIJK. KAN JIJ NIET BEGRIJPEN, TENZIJ JE MEER OVER DE ISLAM GAAT LEZEN, ALS HET JE ECHT INTERESSERT NATUURLIJK. HET GAAT NIET OM DAT PAPIERTJE, MAAR OM SAMEN GELUKKIG TE WORDEN, OP EEN HALAL TOEGESTANE MANIER. ( HET HUWELIJK DUS) :) Dus omdat er twee lullige handtekeningen staan op een papiertje is het opeens wel halal? (zelf wist ik dit natuurlijk wel, maar blijf het een beetje hypocriet vinden ;) )

Maisam
15-06-2004, 18:16
Origineel gepost door Tijn Dus omdat er twee lullige handtekeningen staan op een papiertje is het opeens wel halal? (zelf wist ik dit natuurlijk wel, maar blijf het een beetje hypocriet vinden ;) ) Als jij dat hypocriet vindt, is dat jouw probleem, toch ? :) Wij kennen teminste respect voor elkaar. Kan je niet van iedereen zeggen.

Tijn
15-06-2004, 18:16
Origineel gepost door Tijn Dus omdat er twee lullige handtekeningen staan op een papiertje is het opeens wel halal? (zelf wist ik dit natuurlijk wel, maar blijf het een beetje hypocriet vinden ;) ) ps.....kan best romantisch zijn hoor....maar daar heb ik geen papiertie voor nodig :D

minga
15-06-2004, 18:17

together forever....no lies just us and Allah...... waar kan ik zo iemand vinden?....

Pagina's : [1] 2