Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontmaagd worden door [KLIK]

Pagina's : [1] 2

Rir_enna
15-12-2009, 10:48

[Paardrijden] Ik hoor allerlei gekke dingen van mensen dat je er ontmaagd van kan worden? Is dit nou echt? of écht ONZIN?!

hindatje
15-12-2009, 10:54
het vliesje kan erdoor gescheurd worden. en dat kan ook met ballet. het kan, maar het hoeft niet. elk meisje is natuurlijk anders gemaakt. de een heeft wat een soepelere lichaam, de ander is juist zo stijf als wat.

Rir_enna
15-12-2009, 10:57
het vliesje kan erdoor gescheurd worden. en dat kan ook met ballet. het kan, maar het hoeft niet. elk meisje is natuurlijk anders gemaakt. de een heeft wat een soepelere lichaam, de ander is juist zo stijf als wat. Bedankt voor het reageren!! Ik wilde dit doen voor school, het is 1x in de week eenuurtje.. Kan het kwaad?

hindatje
15-12-2009, 11:05
nou lieve schat, of het kwaad kan, kan ik natuurlijk niet zeggen.

Rir_enna
15-12-2009, 11:07

nou lieve schat, of het kwaad kan, kan ik natuurlijk niet zeggen. Maar wat denk je ? Is 4x een uurtje.. Ik weet niet of ik het nou moet doen of niet.. snap je?

l0velyMe
15-12-2009, 11:12
[Paardrijden] Ik hoor allerlei gekke dingen van mensen dat je er ontmaagd van kan worden? Is dit nou echt? of écht ONZIN?! Is onzin. Ik rij zelf ook paard sinds kort. Ik geloof er geen bal van. Maagdelijkheid is pas weg als er een echte lala er in is geweest.

Rir_enna
15-12-2009, 11:14
Is onzin. Ik rij zelf ook paard sinds kort. Ik geloof er geen bal van. Maagdelijkheid is pas weg als er een echte lala er in is geweest. Dat dacht ik dus ook.. Maar er zijn mensen die denken dat ze het beter weten. Daarom ben ik een beetje gaan twijfelen..

hindatje
15-12-2009, 11:19
tuurlijk word je pas echt ontmaagd wanneer er een dikke lala is gaat. ik heb het dan ook niet over het echt ontmaagd worden door een dikke lala. wanneer je paard gaat rijden, of je doet aan ballet, kan het zo zijn dat je maagdenvlies scheurt. vraag maar aan een deskundig iemand als je het niet geloofd.

l0velyMe
15-12-2009, 14:19
Dat dacht ik dus ook.. Maar er zijn mensen die denken dat ze het beter weten. Daarom ben ik een beetje gaan twijfelen.. Ookal scheurt je maagdenvliesje, een man voelt heus wel dat je nog strak zit daar beneden. ;) Niet naar deze mensen luisteren en doe je ding. Xx

ellmoro
16-12-2009, 00:41
Ookal scheurt je maagdenvliesje, een man voelt heus wel dat je nog strak zit daar beneden. ;) Niet naar deze mensen luisteren en doe je ding. Xx Heey kom jij mij niet bekend vooooooooorr???

l0velyMe
16-12-2009, 09:17
Heey kom jij mij niet bekend vooooooooorr??? Vertel.. Jij mij niet namelijk. ;)

Abdel_Nice
16-12-2009, 09:21
[Paardrijden] Ik hoor allerlei gekke dingen van mensen dat je er ontmaagd van kan worden? Is dit nou echt? of écht ONZIN?! maagdelijkheid moet je niet associeren met het zogeheten vliesje je bent maagd wanneer je niet gesext hebt en dat is wat telt voor de rest geen zorgen maken over vliesjes en co

Moushkila_
16-12-2009, 09:29
[Paardrijden] Ik hoor allerlei gekke dingen van mensen dat je er ontmaagd van kan worden? Is dit nou echt? of écht ONZIN?! ja dat zei me moeder vroeger ook, maar volgens mij is het gewoon een smoes omdat paardrijden veel te duur was... maar goed... het kan eignelijk wel kloppen, want waarom moeten vrouwen anders met 2 benen aan 1 kant rijden? daar zal toch vroeger een reden voor zijn geweest....

Moushkila_
16-12-2009, 09:30
maagdelijkheid moet je niet associeren met het zogeheten vliesje je bent maagd wanneer je niet gesext hebt en dat is wat telt voor de rest geen zorgen maken over vliesjes en co daar heb je gelijk in, maar het is wel fijn als je vliesje gewoon heel is... en niet door de rug van een paard openbreekt :moe: haahahah... maar wat hij zegt zit wel iets in hoor dames...

Moushkila_
16-12-2009, 09:32

Is onzin. Ik rij zelf ook paard sinds kort. Ik geloof er geen bal van. Maagdelijkheid is pas weg als er een echte lala er in is geweest. :lol:

Pagina's : [1] 2