Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vijf Saudische zussen krijgen geslachtsverandering

Pagina's : [1] 2

misz_bella
15-06-2004, 15:58

RIYAD - Vijf zussen uit Saudi-Arabië willen man worden. Dat meldde de Saudische krant Okaz dinsdag. Drie zussen zijn inmiddels in een ziekenhuis in Jeddah geopereerd, twee anderen staan nog op de rol. In het conservatieve koninkrijk is geslachtsverandering taboe. De vijf zussen hebben dan ook lang geaarzeld voordat ze tot hun besluit kwamen. Tests hebben uitgewezen dat de vijf meer mannelijke dan vrouwelijke hormonen hadden. Saudische artsen verklaarden dat deze tests de doorslag gaven. Volgens hen zijn de vijf voor het islamitisch recht nu al man. In het westen komt het voor dat mensen menen in een 'verkeerd lichaam' opgesloten te zitten, maar voor het islamitisch recht is dat geen grond voor geslachtsverandering, stellen zij. "Het is eerder voorgekomen dat er op grond van hormoontests een geslachtsverandering heeft plaatsgevonden", aldus dr. Yasser Jamal. "Maar vijf gevallen binnen een gezin is nog nooit vertoond." Het gezin is van plan zich in de havenstad Jeddah te vestigen om een nieuw leven op te bouwen.

babyvanbelisma
15-06-2004, 16:00
Nou ik vind dat toch wel een rare reden om van geslacht te veranderen: meer mannelijke hormonen hebben dan vrouwelijke. Net alsof je dan wel recht heb op 'de mannelijkheid'. Maar ja, ik zou nooit een man willen zijn dus ik weet ook niet hoe het voelt om 'in het verkeerde lichaam te zitten'. Misschien wordt je daar wel heel ongelukkig van....

LadyBerkania
15-06-2004, 16:05
Origineel gepost door misz_bella RIYAD - Vijf zussen uit Saudi-Arabië willen man worden. Dat meldde de Saudische krant Okaz dinsdag. Drie zussen zijn inmiddels in een ziekenhuis in Jeddah geopereerd, twee anderen staan nog op de rol. In het conservatieve koninkrijk is geslachtsverandering taboe. De vijf zussen hebben dan ook lang geaarzeld voordat ze tot hun besluit kwamen. Tests hebben uitgewezen dat de vijf meer mannelijke dan vrouwelijke hormonen hadden. Saudische artsen verklaarden dat deze tests de doorslag gaven. Volgens hen zijn de vijf voor het islamitisch recht nu al man. In het westen komt het voor dat mensen menen in een 'verkeerd lichaam' opgesloten te zitten, maar voor het islamitisch recht is dat geen grond voor geslachtsverandering, stellen zij. "Het is eerder voorgekomen dat er op grond van hormoontests een geslachtsverandering heeft plaatsgevonden", aldus dr. Yasser Jamal. "Maar vijf gevallen binnen een gezin is nog nooit vertoond." Het gezin is van plan zich in de havenstad Jeddah te vestigen om een nieuw leven op te bouwen. :lol: wheehahhahahah hla giller Maar wel errUg voor die mensen natuurlijk....... Sub7na Allah

misz_bella
15-06-2004, 16:09
ja ik vind het zelf ook allemaal vaag, dat ze allemaal mannelijke hormonen hebben zit toch heus wel eentje tussen die dat niet heeft, en volgens mij mag je niet eens daarom van geslacht veranderen.

LadyBerkania
15-06-2004, 16:12

Allah Ahlem.....

AlHoceima_Leila
15-06-2004, 16:14
Zo goor van ze :maf3:

misz_bella
15-06-2004, 16:15
Origineel gepost door LadyBerkania Allah Ahlem..... ja daarom

minga
15-06-2004, 16:17
ziekheid...wees blij met wat je hebt....

Tijn
15-06-2004, 16:19
....ik denk dat ze gewoon graag een keertje willen autorijden :D ff zereneus....1 op de 4500 mensen is een hermafrodiet....Vertel eens waarom Allah hun zo heeft geschapen en welke weg zij moeten bewandelen?

LadyBerkania
15-06-2004, 16:23
Origineel gepost door Tijn ....ik denk dat ze gewoon graag een keertje willen autorijden :D ff zereneus....1 op de 4500 mensen is een hermafrodiet....Vertel eens waarom Allah hun zo heeft geschapen en welke weg zij moeten bewandelen? :schok:

LadyBerkania
15-06-2004, 16:24
Origineel gepost door minga ziekheid...wees blij met wat je hebt.... Ja becies

LadyBerkania
15-06-2004, 16:25
Origineel gepost door misz_bella ja daarom ;)

Tijn
15-06-2004, 16:26
Origineel gepost door LadyBerkania :schok: ...je zit toch niet te poepen hoop ik? :D

Cicatrice
15-06-2004, 16:28
Origineel gepost door minga ziekheid...wees blij met wat je hebt.... zeg dat maar eens tegen een kind met een open ruggetje, een waterhoofd of een kind dat (idd) door enige vorm van kosmische humor in het verkeerde lichaam is geboren lekker makkelijk praten, stel je voor zoals je nu bent maar dan met een stel t.ieten....zelfs JIJ zou na maandenlang aan jezelf zitten toch wel ook een echte vrouw willen 'begeren' als een 'man' ofnie?

Deliana
15-06-2004, 16:40

Origineel gepost door minga ziekheid...wees blij met wat je hebt.... Juist, we hebben de medische wetenschap die het nu mogelijk maakt om de oorzaak te achterhalen en bepaalde operaties uit te voeren zodat deze mensen toch nog een gelukkig leven kunnen lijden.

Pagina's : [1] 2