Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Foutmelding bij winrar, kan iemand me helpen!

112233moh
15-12-2009, 01:30

Assalamoe alaikoem Ik krijg een melding, als ik een bestand wil uitpakken op winrar. hoe kan ik dit voorkomen. onderaan heb ik een screenshot gemaakt. Zou je er mischien na willen kijken en er een antwoord op gegeven wat ik het beste kan doen Gr http://i50.tinypic.com/2iw2ipk.jpg

Drifter
15-12-2009, 01:38
Kan die screen niet wat groter ofzo :confused: Maar het lijkt erop dat je een .rar file mist om het geheel uit te pakken.

112233moh
15-12-2009, 01:40
Kan die screen niet wat groter ofzo :confused: Maar het lijkt erop dat je een .rar file mist om het geheel uit te pakken. Ja moet je hem even printscreen maken, en op je pc zelf vergroten. sorry voor het ongemak. Ik heb een Qeuckpar gemaakt. alle bestanden zijn compleet. dus daar kan het niet aan liggen Gr.

wicket
15-12-2009, 01:42
Sorry maar je screenshot is niet te lezen. Kun je die niet wat groter maken?

Drifter
15-12-2009, 01:45

Ja moet je hem even printscreen maken, en op je pc zelf vergroten. sorry voor het ongemak. Ik heb een Qeuckpar gemaakt. alle bestanden zijn compleet. dus daar kan het niet aan liggen Gr. Dus we moeten nog moeite doen om je te helpen :wow: ...gast dat kan je zelf makkelijk oplossen. Mohim, er staat "duidelijk" dat ie een volume mist, volgens mij geeft ie ook aan welke.

112233moh
15-12-2009, 01:47
Dus we moeten nog moeite doen om je te helpen :wow: ...gast dat kan je zelf makkelijk oplossen. Mohim, er staat "duidelijk" dat ie een volume mist, volgens mij geeft ie ook aan welke. Ja sorry, ik heb geen zin om aan die paint aan te zitten. ik wil zo ook slapen. moet het alleen weten snapje. maar welke volume ik snap er niets van. kun je me helpen Aub van stap 1 etcc

112233moh
15-12-2009, 01:54
http://i47.tinypic.com/2mo9l4h.jpg nogmaals de screenshot, sorry voor het ongemak HEREN! Welke Disk heb ik ervoor nodig, dat is mijn punt nu.

Drifter
15-12-2009, 02:09
Er staat toch dat je .r01 nodig hebt...

wicket
15-12-2009, 02:19
Hij mist volgens mij inderdaad nog een file. In dit geval het .rar bestand. Dit heeft hij nodig om die andere files erbij uit te pakken.

112233moh
15-12-2009, 16:32
Hij mist volgens mij inderdaad nog een file. In dit geval het .rar bestand. Dit heeft hij nodig om die andere files erbij uit te pakken. en waar kan ik die .rar bestand vinden, ik heb bij browse geklikt. maar niets te vinden. Gr.

Drifter
15-12-2009, 16:48
Opnieuw downloaden en dan alleen r01

BilalN
15-12-2009, 17:20
Opnieuw downloaden en dan alleen r01 Dat is inderdaad de oplossing. Kan ook zijn dat je deze alsnog download en niet wil uitpakken, dan is je bestand corrupted..

112233moh
15-12-2009, 23:14
Dat is inderdaad de oplossing. Kan ook zijn dat je deze alsnog download en niet wil uitpakken, dan is je bestand corrupted.. Ja ik heb daar echt geen zin in, om het weer opnieuw te downloaden. Dat kost me alleen maar tijd. maar toch bedankt broeders! ik vraag het wel aan een meid die daar heel proffesioneel in is:) ik heb te snel ingeschat, jongens weten indd niets.

Drifter
16-12-2009, 01:47
Ja ik heb daar echt geen zin in, om het weer opnieuw te downloaden. Dat kost me alleen maar tijd. maar toch bedankt broeders! ik vraag het wel aan een meid die daar heel proffesioneel in is:) ik heb te snel ingeschat, jongens weten indd niets. Echt zo zonde om jou te helpen he, heb er alweer spijt van. Wat kunnen wij eraan doen dat je te dom bent om het te snappen???? Je hoeft niet alles opnieuw te downen, kan ook per bestandje. Mohim, succes met je zogenaamde meid-die-hier-heel-prof-in-is..... :moe:

wicket
16-12-2009, 02:05

Hoe groot zijn die rar bestanden in MB's in totaal? Anders geef ik je access tot mijn server en dan kun je ze even uploaden. Ik kijk dan of ik ze met mijn eigen winrar uitgepakt krijg en kan dan kijken wat de fout is. Het beste kun je die rar bestanden even zippen zodat het 1 bestand word. Is makkelijker uploaden. Stuur maar een PM, dan maak ik een account voor je aan zodat je ze kan uploaden.